تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

تعریف اضطراب چیست ؟

اضطراب عبارت است از یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم ترس (هراس) و دلواپسی، با منشاء ناشناخته که به فرد دست می دهد و شامل عدم اطمینان، درماندگی و بر انگیختگی فیزیولوژی است.

وقوع مجدد موقعیت هایی که قبلاً استرس زا بوده اند یا طی آن ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در افراد می شود.

همه ی انسان ها در زندگی خود دچار اضطراب می شوند، ولی اضطراب مزمن و شدید غیر عادی و مشکل ساز است. تحقیقات و بررسی ها نشان می دهند که اضطراب در خانم ها، طبقات کم در آمد و افراد میان سال و سال خورده بیش تر دیده می شود.

علایم شایع اضطراب چیست ؟

  • احساس خستگی
  • عصبی بودن و بی قراری
  • ترس و نگرانی
  • بی خوابی یا بد خوابی
  • تپش قلب و تنفس نامنظم و سریع
  • عرق کردن
  • سردرد و سرگیجه
  • مشکل در تمرکز و حافظه
  • لرزش یا پرش عضلات
  • تکرر ادرار
پیشنهاد مهکام:  این دانش آموز غروب ها می ترسد چون سارقان ...

علل اضطراب چیست ؟

به طور کلی علل اضطراب به سه عامل زیر بر می گردد:

– عوامل زیست شناختی و جسمانی:

در افراد مضطرب، میزان بعضی از هورمون های موجود در خون غیر عادی است. بنابراین هر آن چه که باعث اختلال در سیستم هورمونی شود، برای بدن خطر محسوب می شود.

بارداری، کم کاری یا پر کاری تیروئید، پایین بودن قند خون، وجود غده ای در غدد فوق کلیوی که هورمون اپی نفرین تولید می کند و بی نظمی ضربان های قلب از این عوامل هستند.

– عوامل محیطی و اجتماعی:

عوامل اجتماعی و ارتباطی بسیاری باعث به وجود آمدن اضطراب در افراد می شود، مانند مشکلات خانوادگی، احساس جدایی و طرد شدگی، … از عوامل محیطی می توان تغییرات ناگهانی و غیر منتظره را، همچون زلزله، بیماری، مرگ یکی از نزدیکان، … نام برد.

– عوامل ژنتیکی و ارثی:

یکی از مهم ترین عوامل اضطراب ژنتیک است و احتمال اضطراب در فرزندان افراد مضطرب بسیار بالا است.

البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کار های آنان نقش مهمی در اضطراب فرزندان دارد (عامل اجتماعی)، ولی تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی حیوانات و دو قلو هایی که با هم یا جدا از هم زندگی می کنند و از والدین مضطرب به دنیا آمده اند، نشان می دهند که عوامل ژنتیکی نیز بسیار مؤثر اند.

با این وجود باور نمی رود که ژن به خصوصی در این مورد نقش داشته باشد، بلکه ترکیب بعضی از ژن ها چنین پیامدی را به دنبال دارد.

طبق آخرین تحقیقات به نظر می رسد که عوامل ژنتیکی در بعضی انواع اضطراب مانند اختلال هراس و ترس از مکان های باز نقش زیادی دارد.

عوامل جانبی مؤثر در ابتلا به اضطراب

– طبق گفته های بعضی از متخصصان، تغذیه ی نادرست نیز در ابتلا به اضطراب نقش دارد. کمبود بعضی از اسید های آمینه ، منیزیم، اسید فولیک و ویتامین B12، باعث تسریع در ابتلا به آن می شوند.

– استفاده از مواد مخدر و دارو های روان گردان

– برخی از ضایعه های مغزی ( که باعث ایجاد علایمی شبیه به علایم اختلال وسواس می شوند.)

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب

به طور کلی اضطراب شش نوع دارد که هر کس می تواند به یک یا چند نوع از آن دچار باشد.

١- اختلال اضطراب فراگیر یا منتشر (Generalized Anxiety Disorder )

این حالت در افرادی دیده می شود که به طور مداوم نگران وقوع اتفاقی هستند. موضوع این نگرانی ها می تواند بسیار متنوع باشد: نگرانی از بیمار شدن فرزندان، نگرانی از مرگ یکی از آشنایان، نگرانی از ته گرفتن غذا، …

این حالت به مرحله ی مقاومت استرس شباهت دارد و خطر چندانی ندارد.

از علایم آن می توان تپش قلب، بی قراری، خستگی، بی خوابی، تنگی نفس، اختلال در تمرکز و حافظه را نام برد.

٢- اختلال هراس (Panic Disorder)

این افراد دچار حملات اضطرابی ناگهانی می شوند که معمولاً چند دقیقه یا گاهی بیشتر طول می کشد. این حملات بسیار اتفاقی و طوری رخ می دهند که عامل تحریک کننده ی اصلی مشخص نیست.

افراد مبتلا به این نوع اضطراب اغلب جوان هستند. احساس تنگی و فشردگی در قفسه ی سینه، تپش شدید قلب، عرق کردن، لرزش، گیجی، احساس از دست دادن تعادل، …

از علایم آن هستند، ولی این علایم آنقدر گسترده هستند که افراد فکر می کنند دچار سکته ی قلبی شده اند و می ترسند که بمیرند.

٣- ترس های اختصاصی یا ساده (Simple Phobia)

شایع ترین نوع ترس است که طی آن فرد از مواجهه با بعضی موقعیت ها، فعالیت ها یا اشیاء اجتناب می کند، مانند بعضی از حیوانات (عنکبوت، موش، مارمولک،…)، بلندی، دریا، خون، مرگ، … هر چیزی می تواند باعث این نوع اضطراب (که خطر خاصی به دنبال ندارد) بشود.

ترس از مکان های بسته (Claustrophobia)، و ترس از مکان های باز(Agoraphobia، که افراد مبتلا به آن از حضور در فضای باز و پر ازدحام و شلوغ و خروج از محیط منزل خودداری می کنند.

این اختلال معمولاً در نوجوانی شروع می شود، ولی سابقه ی آن می تواند به دوران کودکی و تجربه ی اضطراب جدایی در آن زمان برگردد.) از این نوع اضطراب هستند.

۴- ترس های اجتماعی (Social Phobia)

این نوع ترس در اواخر کودکی یا اوایل نوجوانی شروع می شود و ترس و شرمساری از اشتباه کردن، صحبت کردن، غذا خوردن، سرخ شدن یا لرزش صدا و … در برابر جمع است و با خجالت ساده تفاوت دارد.

این حالت اضطراب مانع شناخت افراد جدید می شود و فرد را انزوا و گوشه گیری می کشاند.

۵- اختلال وسواس ( Compulsive–Obsessive Disorder)

در این حالت فرد افکار یا اعمالی را بر خلاف میل خود تکرار می کند. این بیماری می تواند به صورت وسواس فکری یا وسواس عملی یا هر دو در فرد ظاهر شود. در وسواس فکری، فرد قادر نیست فکر، احساس یا عقیده ای تکراری و مزاحم را از ذهن خود بیرون کند.

افکار وسواسی می توانند بسیار ناراحت کننده، وحشت آور یا وحشیانه باشد. افکار وسواسی می توانند باعث شوند :

فرد به سمت عادات وسواسی گرایش پیدا کند، یعنی عمل یا اعمالی را به طور مکرر انجام دهد (وسواس عملی). مانند شستن مکرر دست ها، بالا کشیدن بینی، … اعمال وسواسی هیچگونه توجیه منطقی ندارند.

۶- اختلال استرس پس از سانحه (Post- Traumatic Stress Disorder)

آن را به نام «سندرم موج انفجار» نیز می شناسند. این حالت مربوط می شود به حادثه ای (از قبیل جنگ، تصادفات شدید، سوانح طبیعی، …) که با استرس شدید هیجانی همراه است و شدت آن می تواند به هر کسی آسیب برساند.

اصطلاح موجی که برای سربازان جنگ بکار می بریم و یا وقتی می گوییم که فلانی موجی است منظور این است که به اختلال استرس پس از سانحه یا حادثه مبتلا شده است.

پیشنهاد مهکام:  هراس اجتماعی در نوجوانان را بشناسیم

یک دوم افرادی که دچار چنین استرس شدیدی می شوند، علایم مربوط به آن را (مانند خواب های تکراری، خاطراتی مبهم ولی فراگیرنده، از دست رفتن تعادل و پرخاشگری شدید، …) پس از گذشت حدود سه ماه از دست می دهند.

هرچه اقدامات لازم برای درمان زودتر انجام گیرد، احتمال ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه کمتر می شود. در صورتی که این حالت بیش از چند ماه طول بکشد، احتمال این که تا آخر عمر با فرد باقی بماند بسیار زیاد می شود.

می توانید به مطلب تعریف اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) چیست ؟  مراجعه نمایید.

 

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 21 بهمن 1398
.

استرس و اضطراب چیست ؟

تفاوت میان استرس و اضطراب چیست ؟ تعریف استرس و اضطراب چیست ؟ علت ایجاد استرس و اضطراب چیست ؟

راهکارهای پیشگیری از اضطراب در کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان ، درمان و بهبودی استرس و اضطراب ،درمان دارویی اضطراب ، درمان غیر دارویی اضطراب ،

اضطراب در خانم ها ,  انواع اختلالات اضطرابی در کودکان و نوجوانان ، اضطراب جدایی ,  اضطراب امتحان , وسواس فکری و  وسواس عملی چه هستند ؟ و …

استرس یا اضطراب ؟

استرس و اضطراب کلماتی هستند که در زندگی روزمره، برای توصیف حالات و احساسات بسیار استفاده می شوند:

به طور مثال، به هنگام سخنرانی در برابر جمع، به هنگام امتحان، به هنگام مشکلات مادی، تاُخیر سر یک قرار، …

هنگامی که در شرایطی چون شرایط فوق، در سخنان خود از این دو کلمه استفاده می کنیم، توجه چندانی به تفاوت موجود میان آن دو نداریم.

ولی هنگام سخن گفتن از مشکلات روحی شایع در کودکان و نوجوانان، باید دقیق تر بود و تفاوت میان استرس و اضطراب را به خوبی درک کرد.

در روان شناسی، اضطراب مرحله ی پیشرفته تر استرس مزمن است، که هنگامی به صورت یک مشکل بهداشت روانی در می آید که برای فرد یا اطرافیانش رنج و ناراحتی به وجود آورد یا مانع رسیدن او به اهدافش شود.

و یا در انجام کار های روزانه و عادی او اختلال ایجاد کند. برای درک بهتر ابتدا استرس (تنیدگی)، و سپس اضطراب را مورد بررسی قرار می دهیم.

از شما دعوت می کنم تا مطلب تفاوت اضطراب و استرس چیست ؟ را مطالعه نمایید.

تنیدگی یا استرس چیست ؟

استرس یا تنیدگی یا فشار عصبی، در روان شناسی به معنی نیرو و فشار است. هر محرکی که در بدن باعث ایجاد واکنش شود، عامل تنیدگی یا استرس زا نامیده می شود. به عبارتی دیگر، هر عاملی که موجب تنش روح و جسم و از دست رفتن تعادل فرد شود، عامل تنیدگی است.

تنیدگی واکنش یا واکنش هایی است که در فرد، در اثر حضور عاملی دیگر (عامل تنیدگی) به وجود می آید تا تعادل از دست رفته را باز گرداند، و باعث بسیج شدن قوای فرد برای مقابله با آن عامل و آماده باش موجود زنده می شود.

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

مراحل تنیدگی

تنیدگی معمولاً دارای سه مرحله است:

۱- واکنش اخطار:

مغز پس از دریافت خبر ناخوشایند (عامل تنیدگی)، آن را ثبت می کند و هیپوتالاموس به تفسیر آن، و سپس به فرستادن اخطار الکتروشیمیایی به غدد هیپوفیز موجود در مرکز جمجه می پردازد.

این غدد شروع به ترشح هورمونی برای تحریک غدد فوق کلیوی می کنند. به این ترتیب، هورمون آدرنالین از غدد فوق کلیوی آزاد شده و در جریان خون می ریزد و پیام را به سایر غدد در سراسر بدن منتقل می کند.

در نتیجه، طحال برای عمل بسیج شده و باعث ورود گلبول های قرمز اضافی در جریان خون می شود. بنابراین، اکسِیژن و غذای اضافی وارد سلول ها می شوند، قدرت لخته ی خون بالا می رود، کبد مواد قندی و ویتامین ها را رها می سازد، ضربان قلب بیشتر می شود و تنفس تغییر می کند.

همچنین، خون از پوست و احشا به ماهیچه ها و مغز جاری شده، باعث سردی دست ها و پاهامی شود، و بدن برای تهاجم یا حمله یا فرار به صورت آماده در می آید.این مرحله ممکن است از چند دقیقه تا ٢۴ ساعت به طول انجامد.

۲- مرحله ی مقاومت :

طی این مرحله که ممکن است ازچند ساعت تا چند روز طول بکشد، بدن عملاً برای مبارزه با عامل فشار بسیج است. به همین دلیل به مصرف انرژی فراوان نیازمند است.

بعد از واکنش و دفع یا حل عامل فشار، بدن احساس خستگی می کند. پس از مدتی استراحت، متابولیسم (سوخت و ساز) بدن به حالت عادی بر می گردد.

معمولاً دو مرحله ی اول برای بدن مفیدند، چون از طرفی باعث می شوند تا بدن قوای خود را بسیج کند و در آن شرایط واکنش نشان دهد، و از طرفی دیگر، با تحریک غدد و فعال شدن هورمون ها، تعادل هورمون ها و دیگر مواد در خون دوباره بر قرار می شود.

۳- مرحله ی فرسودگی:

در صورتی که شرایط استرس زا بیش از حد طولانی شود، یا به طور مکرر رخ دهد، یا این که سیستم عصبی بدن نتواند به مرحله ی مقاومت خاتمه دهد و بدن مدتی طولانی همچنان بسیج باقی بماند(به خصوص در کسانی که اضطراب دارند)، ذخایر آن به تدریج تمام می شود و بدن در برابر بیماری ها آسیب پذیر می شود.

آن زمان است که فرد دچار مشکلات روانی، نظیر اضطراب، افسردگی، خستگی، عصبانیت، وسواس، پیری زودرس و …

و نیز بیماری هایی جسمی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا، کم اشتهایی، اختلال در هضم، سردرد، فشار خون بالا، سکته ی قلبی، روماتیسم، میگرن، سرطان، … می شود.

تعریف اضطراب چیست ؟

تعریف اضطراب چیست ؟



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 30 دی 1398
.

نمادهای فرقه های شیطانی 

نمادهایی نظیر ستاره پنج پر، صلیب معکوس، صلیب شکسته، چشم شیطان، عدد 666 و FFF که ششمین حرف حروف انگلیسی است و متناظر عددی آن 666 می شود. این عدد به گفته مکاشفه یوحنا در کتاب مقدس عدد شیطان است. در مکاشفات نوشته شده: «جانور عجیب دیگری دیدم که از زمین بیرون آمد. این جانور دو شاخ داشت مانند شاخ های بره و صدای وحشتناکش مثل صدای اژدها بود… بزرگ و کوچک، فقیر و غنی، برده و آزاد را وادار کرد تا علامت مخصوص را روی دست راست یا پیشانی خود بگذارند. و هیچ کس نمی توانست شغلی به دست آورد یا چیزی بخرد مگر اینکه علامت مخصوص این جانور یعنی اسم یا عدد او را بر خود داشته باشد. این خود معمایی است و هرکس با هوش باشد می تواند عدد جانور را محاسبه کند. این عدد اسم یک انسان است که مقدار عددی آن به 666 می رسد. (1)

نماد دیگر دو مثلث روی هم است که مثلث با رأس پایین به معنای جام و موءنث و مثلث با رأس روبه بالا نماد شمشیر و مذکر است، که به ترتیب به معنای الاهه باروری و خدای جنگ و شکار هستند.(2) این دو مثلث وقتی به صورت معناداری روی هم قرار می گیرد معنای عشق – البته از نوع جنسی آن- را بیان می کند و این همان ستاره داوود است که امروز در وسط پرچم اسرائیل دیده می شود و با اعمالی که عهد عتیق به پادشاهی به نام داوود نسبت می دهد، کاملاً سازگاری دارد.

یکی دیگر از این نمادها که در عرفان کابالا نیز جایگاهی دارد، بز یا قوچی به نام بافومت Baphomet)) است که هم با جانور شاخ دار یوحنا همانندی دارد و هم در اسطوره های مصری خدای هوش و دانایی معرفی شده و آفرینش انسان به وسیله چرخ سفالگری را به او نسبت می دهند. خدای بزرگ (خنوم) او را از منطقه آبشار بزرگ نیل آفرید و فنون آفرینش انسان را به او آموخت. او همچنین به صورت دو جنسی و نماد زاد و ولد است.(3) و دو ماه سیاه و سفید در طرفین او نشانه ترکیب روشنایی و تاریکی است. سر بافومت معمولاً در میان ستاره پنج پر (پنتاگرام) طراحی می شود.

پنتاگرام نماد ونوس الاهه زیبایی و عشق شهوانی مادینه است.(4) و از زمان لئوناردو داوینچی که طرح «مرد ویترووین(Vitruvian Man)» را طراحی کرد، به سمبل اصالت انسان و اومانیسم تبدیل شد. ترکیب سر بافومت با ستاره پنج پر، نماد روشن و گویایی برای تعالیم مکتب شیطان پرستی کرولی و لاوی است که شیطان را سمبل انسان محوری و اصالت هوس ها و لذت طلبی بشری می دانند.

البته نمادها لزوماً یک ریشه یا معنا ندارند. بافومت ممکن است نماد بز قربانی در آیین یهود باشد که بزی مقدس است و بنابر نقل عهد عتیق این بز، قربانی حضرت اسحاق شد که بنی اسرائیل از نسل او هستند. شیطان هم به نوعی قربانی هدایت انسان و دست یابی او به درخت دانش و معرفت شد. با این توضیح بز می تواند نماد گویایی از ایثار بزرگ شیطان برای آدم باشد.

مشهودترین-نماد-شیطان-گرایی-ستون-چهار-ضلعی-بلندی-است-به-نام-ابلیسک-obelisk

مشهودترین نماد شیطان گرایی ستون چهار ضلعی بلندی است به نام ابلیسک (obelisk)، که سمبلی از «رع» خدای خورشید در مصر بوده است و در اثر افزایش قدرت فراعن به ممالک دیگر راه یافت. تفکر یهودی ریشه در تمدن مصر و آشور دارد (5) و اسطوره های مصری حتی در نگارش عهد عتیق نقش تعیین کننده ای پیدا کرده است. یکی از این اسطوره ها به ماجرای نوادگان رع به نام «سِت» و «اُزیریس» مربوط می شود. «سِت» خدای ظلمت است که در حمایت شدید رع قرار دارد. (6) او برادر خود «اُزیریس» را کشته و تاج و تخت را از چنگ فرزند او هوروس در می آورد. دومین جریان بزرگ شیطان پرستی مدرن یعنی ستیانیسم که معبد «ست» را در سانفرانسیسکو تأسیس کردند این خدای افسانه ای را ارج می نهند و خواهان تحقق حکومت او در زمین هستند.

ابلیسک را معمولاً نمادی از قدرت و سلطنت ازیریس می دانند، سلطنتی که پس از کشته شدن او، به دست برادرش ست می افتد. ازیریس وقتی به دست همسرش آیسیس زنده می شود، به جهان زیر زمین می رود و فرمانروایی مردگان را بر می گزیند و حکومت را

برای پسرش هوروس وامی گذارد. اما این سلطنتی است که با حمایت «رع» به دست «ست» می افتد و جنگ میان او و هوروس به طول می انجامد. و البته باید توجه داشت که بنابر اسطوره های کهن هرگاه خدایی بر خدای دیگر غالب می شد، قدرت و صفات برجسته او را به دست می آورد و کامل تر می شد. بنابراین غلبه «ست» بر «ازیریس» به معنای کسب قدرت و سلطنت اوست. قهر و آشوب صفات برجسته «ست» بود، «اما به رغم بازتاب بد او در اسطوره پادشاهی، نباید این نکته را نادیده بگیریم که در مواقعی حمایت از این خدا بسیار نیرومند بوده است. بر اساس شواهد باستان شناختی کنونی، قطعاً «ست» خدایی قدیم تر از «ازیریس» است، زیرا بر سر گرز عقرب شاه، یکی از فرمانروایان مصر علیا و متعلق به دوران پیش سلسله ای، موجود مرکبی را می بینیم که «ست» را به نمایش می گذارد؛ این گرز در موزه آشمولین آکسفورد قرار دارد.» (7)

پیشنهاد مهکام:  بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

ظاهراً این سمبل در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام هم وجود داشته و پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الاهی نماد شیطان را به صورت ابلیسک می سازند و آن را رمی می کنند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته، طرد نمایند. این نماد امروزه در میادین بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هر روز به دور آن می گردند. سی بنای ابلیسک از مصر باستان باقی مانده که سیزده عدد از آنها به روم برده شده و سایرین در شهرهایی نظیر سیسیل، پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است.

بزرگ ترین ابلیسک دنیا در واشنگتن ساخته شده که ارتفاع آن به 555 متر می رسد این ابلیسک در فاصله 900 متری غرب کنگره و 900 متری جنوب خانه اصلی فراماسونری است و رئیس جمهورهای آمریکا سوگند خود را در پای آن یاد می کنند. ابلیسک نماد قدرت ست در زمین و حیات و حمایت جاودانی اُزیریس در دنیای مردگان است از این رو سنگ هایی که شبیه آن تراشیده شده در قبرستان ها آمریکا بسیار به چشم می خورد.

کاربرد گسترده این نمادها باعث می شود که ذهنیت ها و ارزش های مردم هماهنگ با معانی آنها شکل بگیرد. نمادها هویت سازند و به فرد و جامعه هویت می بخشند و خودپنداره هایی را ایجاد می کنند که به زندگی و رفتارهای افراد معنا می دهد و مردم با همین معانی وجود و زندگی خود را تفسیر کرده و ارزش ها و اهداف زندگی خود را تعریف می کنند. کارکرد هویت بخشی و معنا دهندگی نمادها در کنار گرافیک و طراحی متفاوت و چشم نوازشان و در دسترس بودن، مد شدن و تبلیغاتی که روی آنها صورت می گیرد، باعث استفاده روز افزون از سوی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دنیا می شود. پس از پذیرفته شدن این نمادها در فرهنگ عمومی ملت ها، انتقال ایدئولوژی مربوط به این نمادها بسیار ساده و پذیرفتنی می شود.

 

ادامه دارد…

منابع :

    • 1. مکاشفات یوحنا/18-11: 13
    • 2. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385، ص246.
    • 3. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374، ص27 و 26.
    • 4. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385،ص38)
    • 5. سروپالی راداکریشنان، تاریخ فلسفه شرق و غرب، جلد دوم (تاریخ فلسفه غرب) مترجم: جواد یوسفیان، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ دوم 1382، جلد2، ص127.
    • 6. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374،ص44).
    • 7. همان، ص34.
    • 8. آلوین تافلر، موج سوم، مترجم: شهیندخت خوارزمی، تهران: نشر نو چاپ اول 1362، ص42.
    • 9. رک. آنتونی گیدنز، جامعه شناسی، مترجم: صبوری، تهران: نشر نی، چاپ دوم، 1374، ص443-423.
    • 10. رک، لیوئیس کوزر، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی، مترجم: محسن ثلاثی، تهران: انتشارات علمی، چاپ هفتم، 1377، ص522.
    • 11. حمید رضا مظاهری سیف، «پیوند عقلانیت سکولار با معنویت لیبرال در شک پایدار» فصلنامه کتاب نقد، شماره 46، بهار 1387، ص164.
    • 12. ر.ک: حمیدرضا مظاهری سیف، جریان شناسی انتقادی عرفان های نوظهور، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، 1387.
    • 13. کمیته300، ص28 و 27.
    • 14. حمیدرضا مظاهری سیف، سیاست در دامان عرفان، قم: بوستان کتاب، 1387، ص58.
    • 15. حمید رضا مظاهری سیف، «فطرت محجوب، معنویت ممسوخ»، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات) تهران: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 1386، ص285 و 284.
    • 16. حمید رضا مظاهری سیف. خودشناسی عرفانی، قم: انتشارات نشاط، 1381، ص121.
    • 17. محمدبن یعقوب کلینی، اصول کافی، جلد دوم، تهران: دارالکتب الاسلامی، 1365، جلد2، ص267.
    • 18. روم/30.
    • 19. اسراء، آیات 65 – 61.
    • 20. نحل/100.
    • 21. «إِنَّ الَّذینَ اتَّقَوْا إِذا مَسَّهُمْ طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکرُوا فَإِذا هُمْ مُبْصِرُونَ»اعراف/201.
  • 22. وَ قُلِ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی لَمْ یتَّخِذْ وَلَدًا وَ لَمْ یکنْ لَهُ شَریک فِی الْمُلْک وَ لَمْ یکنْ لَهُ وَلِی مِنَ الذُّلِّ وَ کبِّرْهُ تَکبیرًا»(اسراء/111)

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 31 دی 1398
.

علل گرایش به فرقه های شیطانی چیست ؟

مقدمه

در راستای بررسی آسیب های اجتماعی کشورمان ایران به این موضوع می خواهیم بپردازیم که چرا در تمام کشورهای دنیا کسانی پیدا می شوند که شکل و شمائل عادی ندارند و بر خلاف تمام مردم  سعی می کنند طوری لباس  بپوشند و خود را آرایش کنند که وحشتناک و چندش آور به نظر برسند. و  خود را شیطان گرا یا شیطان پرست معرفی کرده و از نمادها  و علائم خواص استفاده می کنند. واقعا چرا گروهی به فرقه های شیطانی  و شیطان جذب می شوند و علل گرایش آنها به این نوع زندگی ضد انسانی چیست؟

در این تحقیق سعی بر این است که با رویکردی همه جانبه به موضوع  جذب فرقه های شیطانی  بپردازیم و با روش ترکیبی کتابخانه ای میدانی به پرسش تحقیق پاسخ دهیم . از این جهت روش تلفیقی را استفاده کردیم که خیلی از این جوانان به ابعاد و مبانی کاری که انجام می دهند آگاه نیستند و پژوهش میدانی به تنهایی پاسخ روشنی به دست نمی دهد. همچنین کار کتابخانه ای محض هم مفید نیست زیرا باید به علل موءثر و واقعی که این افراد را تحت تأثیر قرار داده پی برد و تنها راه دست یابی به این مطلب گفتگو با خود آنهاست.

در این تحقیق به چند علت اساسی و مجموعه ای از ارزش ها که در ایدئولوژی شیطانی مطرح می شود دست یافتیم که با مستند کردن آنها به منابع و نقد ارزش های شیطانی تحقیق را پایان می دهیم.

نمادسازی وسیع فرقه های شیطانی و ترویج آن در حوزه فرهنگ عمومی

انتقال و نشر اندیشه ها از طریق گفتن یا نوشتن دشوار است و تعداد محدودی از مردم با آن ارتباط برقرار می کنند. اما نمادها به راحتی جایگاه خود را در فرهنگ عمومی پیدا می کنند و به خاطر اینکه ظرفیت کار هنری دارند، به صورت جذابی در جامعه، به خصوص بین جوانان و زنان گسترش می یابند. نمادهای شیطانی در گستره بسیار وسیعی از لباس و کفش و ساعت گرفته تا رنگ و طرح داخل اتاق خواب تا عروسکی که در تزئینات خودرو کاربرد دارد و انگشتر و دستبند و ده ها شی ء دیگر که در اشیاء شخص و در منظر عمومی استفاده می شود. این نمادها متفاوت و خوش ساخت هستند و همه جا یافت می شوند. از برچسبی که کودک پنج ساله به دفتر نقاشی می چسباند تا سردسته عصایی که پیر مرد هفتاد ساله به دست می گیرد. این نمادها همه جا حضور دارند. گذشته از این طرح های خیالی از چهره شیطان روی بسیاری از لباس ها و سایر وسایل و اشیاء شخصی دیده می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی برای اندروید – دانلود کتاب شیطان پرستی برای موبایل و تبلت – دانلود کتاب شیطان پرستی pdf

شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري -شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید – تاریخ چه شیطان پرستی – شیطان پرستی در خارج – شیطان پرستی در آمریکا – شیطان پرستی صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیزم

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری همراه با تصویر در قالب فرمت pdf پی دی اف می باشد . این کتاب زیبا در 313 صفحه نگاشته شده است که همین حجم صفحات نشان از پربار بودن و زحمات بسیار نویسنده کتاب دارد.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری را به تمام دوستانی که به مباحث فرقه های نوظهور ، ادیان ، آخرالزمان ، فرقه های ضاله ، شیطان پرستی و فراماسونری علاقه دارند پیشنهاد می کنیم.

شما با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری می توانید پس از مطالعه به ﭘﺮﺳﺶ هاﯼ زیر و بسیاری از سوالات دیگر در زمینه شیطان پرستی و فراماسونری پاسخ دهید .

  1. ﭼﺮا اخیرا ساعت آخرالزمان را تغییر داده اند ؟
  2. ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﭼﻴﺴﺖ ؟
  3. ﻣﻨﺸﺄ ، علامت ها و اعداد ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ چیست ؟
  4. ارتباط آمریکا با فراماسونری چگونه است ؟
  5. به چه دلیلی می گوییم که ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﺑﺎ رواﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر درﺑﺎرﻩ ﯼ دﺟﺎل مطابقت دارد ؟
  6. چرا کوه دماوند در میان برخی از فرقه های شیطان پرستی مقدس است ؟
  7. دروزی های چه کسانی هستند و نقش آنها در آخرالزمان چیست ؟
  8. وﻗﺎﯾﻊ ﺟﻬﺎن اﻣﺮوز را ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﺗﻮان ﺗﻮﺟﻴﻪ ﮐﺮد؟
  9. چرا اﻣﺮوزﻩ ﻣﺴﺠﺪ اﻻﻗﺼﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺗﻮﺟﻪ ادﯾﺎن اﻟﻬﯽ است ؟
  10. ﺗﻼش هاﯼ اﺧﻴﺮ ﺑﺮاﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﺴﺠﺪاﻻﻗﺼﯽ ﺑﻪ ﭼﻪ دﻟﻴﻠﯽ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ؟
  11. ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﯼ اﻗﺘﺼﺎدﯼ درﺟﻬﺎن)روﺳﻴﻪ هماﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ  و  (   ﭼﺮا اﯾﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان دﺷﻤﻦ اﺻﻠﯽ ، ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻏﺮﺑﯽ ﻣﻄﺮح ﻣﯽ ﺷﻮد؟
  12. ﭼﺮا  ﮐﺸﻮرهاﯾﯽ  همچون   ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ  و  اﺳﺮاﺋﻴﻞ  ﮐﻪ  داﻋﻴﻪ هاﯼ  ﻣﺬهبی   دارﻧﺪ، ﺑﻴﺸﺘﺮﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺎت را در ﺣﻖ ﺑﺸﺮ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ ؟ ، اﻣﺎ ﮐﺸﻮر  ﮐﻤﻮﻧﻴﺴﺘﯽ  ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ، ﮐﻤﺘﺮ از ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻣﺰﺑﻮر دﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﺮﮐﻮب ﻣﯽزﻧﺪ؟
  13. ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻏﺮب، ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن را ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻣﯽﺷﻤﺎرد؟
  14. هدف ﻏﺮب و ﺑﺨﺼﻮص ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ، از ﺣﻀﻮر در ﺧﺎورﻣﻴﺎﻧﻪ ﭼﻴﺴﺖ؟
  15. ﭼﺮا ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻧﻔﺖ ﺧﻴﺰﯼ ﭼﻮن ﻋﺮاق و ﻋﺮﺑﺴﺘﺎن، اﺳﺮاﺋﻴﻞ در ﻓﻠﺴﻄﻴﻦ اﺷﻐﺎﻟﯽ ﻻﻧﻪ ﮔﺰﯾﺪﻩ است ؟
  16. ﭼﺮا ﻋﺮاق اﺷﻐﺎل ﺷﺪ ؟
  17. ﭼﺮا ﺑﻬﺎﯾﻴﺎن ﻣﻘﺒﺮﻩ ﯼ ﺑﻬﺎء ﷲ در اﺳﺮاﺋﻴﻞ را ﻣﻘﺪس ﺗﺮﯾﻦ ﻣﮑﺎن ﻣﯽ دانند ؟
  18. ﭼﺮا ﻣﺒﺎرزﻩ ﺑﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ وﻇﻴﻔﻪ ﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺴﻠﻤﻴﻦ ﺟﻬﺎن اﺳﺖ؟
  19. ﺁرﻣﺎﮔﺪون ﭼﻴﺴﺖ و ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ است ؟
  20. چرا ﺟﺮج ﺑﻮش  ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ  ﺧﻮد  را  در  ﺟﻨﮓ  ﻋﻠﻴﻪ  ﺗﺮورﯾﺴﻢ   ! ﻣﺄﻣﻮرﯾﺘﯽ اﻟﻬﯽ ﻣﯽ دانست ؟
  21. ﭼﺮا ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ از اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯽکند ؟
  22. ﺁﯾﺎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ اﺳﺮاﺋﻴﻞ اﺳﺖ ﯾﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ؟
  23. ﻋﻠﺖ دﺷﻤﻨﯽ ﻏﺮب و اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎ اﯾﺮان و ﺣﺰب ﷲ چیست ؟
  24. تاریخچه شیطان پرستی چیست ؟

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

 
 
پیشنهاد مهکام:  دانلود از تولد تا 5سالگی- قسمت ششم-جم لایف

حجم فایل : 17.1 MB

تعداد صفحات : 313

موضوعات مرتبط با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری :

شیطان پرستی ویکی پدیا – شیطان پرستی چیست – شیطان پرستی به انگلیسی – شیطان پرستی جدید – شیطان پرستی جیست – شیطان پرستی در جهان – شيطان پرستي چيست – شیطان پرستی چگونه به وجود آمد؟ شیطان پرستی چگونه است – شیطان پرستی چیست ویکی پدیا – شیطان پرستی چگونه شکل گرفت – شیطان پرستان چه کارهایی انجام میدهند – شیطان پرستان چه کسانی هستند – شیطان پرستان چگونه اند – شیطان پرستان چه کارهایی می کنند – عکس ضد شیطان پرستی – طرفداران شیطان پرستی – طرفداران شيطان پرستي – شیطان پرستی در طول تاریخ – طبقات شیطان پرستی – طریقه شیطان پرستی – طراحی شیطان پرستی –  شیطان پرستی عکس – شیطان پرستی علامت – شيطان پرستي+عکس – شیطان پرستی عقاید – شیطان پرستی علائم – شیطان پرستی عدد – شیطان پرستان عکس – شیطان پرستان عراق – شیطان پرستی و عرفانهای کاذب – شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی در غرب ایران – ترویج شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی فیلم – شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري – شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 29 دی 1398
.

دانلود راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – پکیج سخنرانی های دکتر هولاکویی

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

دانلود رایگان مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

در این مجموعه دکتر فرهنگ هلاکویی به عنوان مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز درباره اینکه:

خشم چیست ؟ و چگونه باید با احساس خشم برخورد کرد ؟ و راههای مقابله با خشم و عصبانیت ، معرفی 14 نوع خشم و عصبانیت در انسان ، افراد خشمگین و پرخاشگر چگونه فکر می کنند ؟ و … سخنرانی کرده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم و عصبانیت داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی سی دی های کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید همان مجموعه را همین الان دانلود نمایید .

خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

مشاوره آنلاین مهکام

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین : همه به مشاوره نیاز دارند حتی مشاوران !

مشاوره آنلاین خوب Online Counseling

مشاوره آنلاین مهکام با هدف ایجاد بستری مناسب برای دسترسی آسان به خدمات مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی ایجاد شده است. با گسترش اینترنت و تغییرات اساسی در بسیاری از جنبه های خدمات اجتماعی به نظر می رسد که دوران تازه ای برای مشاوره روانشناسی ، به صورت مشاوره اینترنتی ایجاد شده است که امید آن را می توان داشت که روز به روز گسترش بیشتری پیدا نماید.

 

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده آنلاین

وقتی که توی زندگی با همسرتون با بچه هاتون یا پدر و مادر ، خواهر و برادر مشکلی دارید که شما را ناراحت می کنه و خیلی از وقتها یا نمی تونی به شخص دیگری بگی یا اگر که بگی هم ، کاری از دستشون بر نمیاد ! خوب مسلم که به یک مشاور خانواده نیاز داری ! فرقی هم نمی کنه که شما چه پستی و چه مقامی داری ! سطح تحصیلاتت کم یا زیاده ! فقط بدون که تو هم مثل سایر افراد دیگه انسانی و گاهی انسانها به مشاوره خانواده نیاز پیدا می کنند !…

مشاوره خانواده آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج آنلاین

انتخاب همسر مناسب شاید یکی از مهمترین انتخاب های زندگی ما باشه البته نه تنها زندگی ما بلکه زندگی بچه های ما و نسل های بعدی ما رو نیز شامل می شه ! مهم نیست که شما ازدواج اولتونه یا نه برای بار دوم و سوم می خواهید ازدواج کنید . گاهی یک مشاوره خوب پیش از ازدواج می تونه ضامن تمام زندگی آینده خودمون و بچه هامون باشه !

مشاوره ازدواج آنلاین در خدمت شماست.

مشاوره جنسی

مشاوره جنسی آنلاین

بخش عمده ای از مسائل و مشکلات ما بین همسران ناشی از عدم رابطه جنسی مناسب و طبیعی می باشد . وقتی کارکرد جنسی یک زوج دچار مشکل شده باشد و یا فرآیند رابطه جنسی به رضایت طرفین منجر نشود به احتمال زیاد نیاز به یک مشاور جنسی خوب می باش َد تا علت مشکل را شناسایی و در رفع آن کمک کند.

مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی آنلاین

درس خواندن و تحصیل علم یکی از راه های موفقیت در زندگی می باشد با توجه به رقابت بسیار سخت برای تصاحب رشته های خوب در دانشگاه های خوب کشور عزیزمان ایران و به طبع آن بدست آوردن موقعیت شغلی مناسب با توجه به رشته تحصیلی استفاده از خدمات تخصصی مشاوران تحصیلی هر روز بیشتر و بیشتر برای بدست آوردن بهترین رشته های تحصیلی احساس می شود.

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی آنلاین

مشاوره شغلی همچنان که از اسمش پیداست حول محور شغل افراد جامعه می باشد. به عبارتی برای انتخاب شغل و کار متناسب با توانایی ها و استعداد های فرد و همچنین کمک به سازگاری انسان با حرفه و کارش مشاوره شغلی است که می تواند راهگشا باشد.

توجه :

قبل از هر چیز می توانید به صدها مطلب سایت مهکام که در زمینه های مختلف روانشناسی و مشاوره می باشد مراجعه نمایید در صورتی که مشکل شما برطرف نشد می توانید مشکل خود را به صورت مکتوب به ما ارجاع دهید و دست آخر می توانید از خدمات مشاوره آنلاین مهکام استفاده کنید.

برخی دیگر از سرفصل های مهم مشاوره آنلاین مهکام :

روانشناسی 

خانواده 

همسرداری 

مسائل زناشوی

فرزندپروری

رفتار شناسی کودکان

رفتار با نوجوانان

زنان

مهارت های زندگی

آسیب های اجتماعی و دهها مجموعه مطالب بسیار متنوع دیگر …



:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 18 تير 1396
.

بلیط هواپیما کربلا

در حال حاضر سفر کربلا در میان تمام سفرهای خارجی ایرانیان چه سفرهای زیارتی و چه سفرهای سیاحتی رتبه اول را در میزان مسافرت به خود اختصاص داده است.

 

به خاطر تعداد تقاضای بالای مسافرت کربلا بسیاری از شرکت های برگزار کننده تور کربلا اگر با چندین برابر ظرفیت نیز کار کنند بازهم نمی توانند جوابگوی مردم باشند.

 

از طرفی بنا به هر دلیلی برخی می خواهند یا مجبورند که خودشان بدون استفاده از خدمات تور کربلا برای رفتن به کربلا و عتبات عالیات اقدام نمایند.

 

به همین دلیل بلیط هواپیمایی کربلا نیز بصورت جداگانه بدون خدمات دیگر تورهای کربلا در اختیار این افراد قرار میگیرد و اکثر افراد ترجیح می دهند که مخصوصا برای بلیط هواپیما کربلا اربعین اقدام کنند و یا با پیاده روی به این مکان زیارتی بروند .

 

خرید و رزرو بلیط هواپیما کربلا - تهران - نجفخرید و رزرو بلیط هواپیما کربلا – تهران – نجف

 

پرواز کربلا در ایران بصورت روزانه انجام می شود و شما زائران عزیز می توانید در هر برهه از زمان برای رزرو بلیط هواپیما کربلا اقدام کنید در ضمن آژانس سعادت سیر گیتی فعلا تور کربلا هوایی را پذیرا می باشد.

 

شما می توانید بصورت هوایی به کربلا بروید و برای اقامت نگران چیزی نباشید هتلداران ما در کربلا سعی دارند بهترین هتل های کربلا را برای زائران ایرانی دز نظر بگیرند.

 

بلیط هواپیما کربلا - تهران - نجفبلیط هواپیما کربلا – تهران – نجف

 

بلیط کربلا با نرخ مشخصی در همه جا ارائه میشود. کلا بلیط هر مسیر دیگری مانند بلیط هواپیما عراق با توجه به نوع ایرلاین و ساعت پروازی و خدمات هر ایرلاین متفاوت است.ناگفته نماند ایرلاین های مختلف بلیط هواپیماکربلا را به مسافران ارائه میدهند.

 

بهمین خاطر نیز قیمت بلیط هواپیما کربلا بخاطر خدمات و امکاناتی که ایرلاین های مختلف ارائه می دهند متفاوت است معمولا بلیط کربلا با ایرلاین های که در زیر ذکر می شود ارائه می شود. در واقع این ایرلاین ها در زمینه فروش بلیط کربلا جزو پرفروش ترین ایرلاین ها به حساب می آیند.

 

  • ایرلاین ماهان
  • ایرلاین کاسپین
  • ایرلاین قشم ایر
  • ایرلاین معراج
  • ایرلاین ایران ایر
  • ایرلاین زاگرس

 

بلیط هواپیما برای کربلا

جهت خرید بلیط هواپیما کربلا و تور هوایی کربلا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.



:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 9 مهر 1396
.

هتلهای شهر کربلا

شرکت مسافرتی ما خدمات اسکان به زائران گرانقدر کربلا و نجف را در دو سطح هتلهای VIP و هتل های درجه ۱ برای کربلا و نجف ارائه میدهد.

هموطنان گرامی که به کربلا و نجف مشرف شده اند متوجه شده ان که کیفیت اسکان و خدمات رفاهی یکی از مشکلات مسافرین و حتی مسافران برخی از تور های کربلا و نجف می باشد .

محترم است با تور کربلا هوایی می توانید برنامه زیارت و اقامت خود را به ما بسپارید، ما بهترین هتل های کربلا و بهترین هتل های نجف اشرف را با بهترین امکانات براتون در نظر خواهیم گرفت.

هتلهای شهر کربلا و نجفهتلهای شهر کربلا و نجف

هتل های کربلا و نجف

هتلهای نجف در کل وضعیت ضعیف تری را نسبت به هتلهای کربلا دارد. واقعیت این است که عنوان “هتل” برازنده اقامتگاه های نجف نیست و این یک غلط مصطلح است بلکه واژه صحیح “مسافرخانه” است .

به همین خاطر است که عنوان هتل در نجف فقط در اقامتگاه های VIP مصداق دارد و قیمت هتل های کربلا با توجه به امکاناتشون متفاوت می باشد.

در تمامی هتلهای عراق رومینگ سرویس (نظافت روزانه داخل اتاق) وجود ندارد و همراه داشتن ملحفه – حوله – لوازم استحمام و مسواک ضروری است.

متاسفانه برخی از دفاتر و آژانسهای مسافرتی کم لطفی می کنند و هتلهای درجه ب و ج را تحت عنوان الف و یا هتلهای ۴ و ۵ ستاره به زوار امام حسین علیه السلام عرضه می نمایند و این امر مشکلاتی را در لحظات سرشار از معنویت تورهای کربلای هموطنان ایجاد می کند.

هتل های کربلا نزدیک به حرم مطهرهتل های کربلا نزدیک به حرم مطهر

هتل های کربلا نزدیک حرم

اسامی هتل های کربلا

  • هتل دلفا (VIP)
  • هتل عشتار (VIP)
  • هتل فورتین
  • هتل محمود
  • هتل ایوان
  • هتل یاسمین
  • هتل نبع الحیات
  • هتل الرحمن
  • هتل ریاحین الجنه
  • هتل الاسباط
  • هتل شمسا

اسامی هتل های نجف

  • هتل جبل النور (VIP)
  • هتل بستان (VIP)
  • هتل قصر الحبیب
  • هتل لولو
  • هتل قصر فیروزه
  • هتل مصباح الهدی
  • هتل فضلا

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت هتلهای شهر کربلا و وضعیت هتلهای کربلا با کارشناس ما در تماس باشید.



:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 20 شهريور 1396
.

سفر به عتبات عالیات در تابستان

سفر به عتبات عالیات در تابستان با توجه به گرمای هوا و اقلیم بیابانی عراق شرایط خاصی را طلب می کند که عدم توجه به آن ها ممکن است در طول سفر برایتان مشکل ساز شود.

آگاهی از چند نکته بسیار ساده و رعایت آن ها می تواند تا حد زیادی شما را در برابر وقوع شرایط خاص بیمه کند.

به گزارش «سایت تخصصی امام حسین علیه السلام» سفر به عتبات عالیات در فصل تابستان با توجه به گرمای هوا و اقلیم بیابانی عراق شرایط خاصی را طلب می کند که عدم توجه به آن ها ممکن است در طول سفر برایتان مشکل ساز شود. آگاهی از چند نکته بسیار ساده و رعایت آن ها می تواند تا حد زیادی شما را در برابر وقوع شرایط خاص بیمه کند.

تور کربلا

قبل از سفر یادتان باشد:

اگر مبتلا به بیماری مزمن از قبیل صرع، دیابت، فشار خون و غیره هستید حتما درباره شرایط سفر خود با پزشک مشورت و به توصیه های او عمل کنید. سوابق پزشکی خود را هم در طول سفر حتما به طور کامل همراه داشته باشید.

داروهای اختصاصی مورد نیاز خود را حداقل برای مصرف دو هفته به همراه داشته باشید و به تاریخ انقضای آن ها نیز دقت کنید.

در کشور عراق گرد و غبار معلق در هوا پدیده ای رایج و معمولی است که در فصل تابستان با وزش بادهای گرم تشدید خواهد شد. حتما قبل از زمان حرکت، چند ماسک بهداشتی برای خود و خانواده‌یتان تهیه کنید.

 

خود را برای فعالیت هایی نظیر پیاده روی، نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های اتوبوس، اعمال مسجد کوفه و سهله و غیره آماده کنید. ممکن است انجام و تحمل بعضی از این فعالیت ها علی الخصوص در فصل گرما برای سالمندان یا کودکان سخت باشد که از قبل باید شرایط را برای آن ها توضیح دهید و آمادگی های لازم را داشته باشید.

برای این که در طول سفر گرمازده نشوید یک بادبزن کوچک و یک قمقمه آب با خود داشته باشید. استفاده از کلاه آفتاب گیر یا پارچه های نخی نظیر چفیه هم می تواند مفید باشد.

در هوای گرم بهتر است از لباس های نازک، نرم و روشن استفاده کنید. همچنین لباس های پنبه‌ای برای فصل گرما بهترین نوع لباس هستند چون هم هوا از بین منافذ آن می‌گذرد و هم عرق بدن می‌تواند تبخیر شود.

 

هنگامی که از بیرون به هتل بر می گردید و برای استراحت به اتاقهای خود می روید، با بدن گرم و عرق کرده در مقابل باد پنکه یا هوای سرد کولر قرار نگیرید چون دچار سرماخوردگی خواهید شد.

به هنگام ورود به هتل بلافاصله آب سرد ننوشید زیرا ممکن است گرمی بدن شما و نوشیدن آب سرد، شما را ناراحت کند. بهتر است چند دقیقه ای صبر کنید تا دمای بدنتان به حالت عادی برگردد و سپس آب بنوشید.

به خاطر داشته باشید که همیشه دستگیره ها، شیر و شیلنگ توالت ها به خاطر نحوه استفاده از آنها آلوده است، بنابراین هر وقت از توالت استفاده می کند باید بلافاصله بعد از خروج دستهای خود را با آب و صابون بشویید.

در صحن های مختلف پنکه ها و کولرهایی قوی قرار دارد که اگر به صورت مستمر در برابر آن ها قرار بگیرید ممکن است دچار مشکل شوید. پس در هنگام خواندن نماز، زیارات و ادعیه طولانی با توجه به شرایط خود جای مناسبی را انتخاب کنید که در معرض باد مستقیم آن ها قرار نگرید.

 تور کربلا

در بیرون از هتل هرگز از آبهای آشامیدنی روباز و یا نوشیدنی های دیگر مانند دوغ هایی که در مشک عرضه می شوند استفاده نکنید. همچنین از خوردن مواد غذایی باز همچون شیرینی های روباز و غیره اجتناب کنید. در داخل هتلها نیز فقط از آبهای معدنی پلمپ شده استفاده نمائید.

تا جای ممکن از غذاهای کنسروی استفاده نکنید و اگر مجبور به استفاده از آن ها هستید حتما دستور طریقه صحیح مصرف آن را رعایت کنید.

بهتر است پیاده روی های خود را به قبل از ساعت ۱۰ صبح یا پس از ساعت ۵ بعدازظهر موکول کنید تا دچار گرمازدگی نشوید.

با چه مشکلاتی ممکن است مواجه شوید:

گرمازدگی :
انسان همیشه در حال از دست دادن مقداری از حرارت بدن خود است. اگر شرایط محیط طوری باشد که از دست دادن حرارت مقدور باشد خطری متوجه انسان نخواهد شد اما در سرزمین عراق بخصوص در فصول گرم و یا مناسبتها که با ازدحام جمعیت روبرو هستیم، گاهی تبادل حرارت غیر ممکن خواهد شد. در نتیجه، حرارت بدن بالا می رود و معمولاً به ۳۹ درجه یا حتی بالاتر از آن می رسد.

در چنین شرایطی کودکان و سالمندان بیشتر از افراد جوان و میانسال نیاز به مراقبت دارند. اگر مبتلا به گرمازدگی شدید با پائین آوردن درجه حرارت بدن مثلاً به کمک نوشیدن آب خنک، کمتر کردن لباسها یا پاشیدن آب فراوان به بدن و باد زدن خود را از خطر گرمازدگی نجات دهید.

استفاده از دوش آب سرد، پاشویه و مصرف زیاد مایعات هم می ‌تواند در جلوگیری از گرمازدگی بسیار موثر باشد. همچنین توجه داشته باشید که فرد گرمازده باید به تدریج به شرایط طبیعی بازگردانده شود.

عرق سوز:
بسیاری از افراد بر اثر تعریق فراوان، پیاده روی طولانی، استفاده از لباسهای نامناسب(مثلاً از جنس الیاف پلاستیک) و … دچار عرق سوز می شوند.

جهت پیشگیری از این مشکل باید این نکات را رعایت کنید:
• عدم رفت و آمد در هوای گرم
• پوشیدن لباسهای نخی
• استحمام مکرر
• استفاده از پودر بچه و خصوصا پماد ان ان در نقاطی که اولین نشانه های عرق سوز مشاهده می شود.

آفتاب سوختگی:

در فصل تابستان، آفتاب سوختگی ها و دردسرهای ناشی از آفتاب به دلیل شدت زیاد نور خورشید افزایش می یابد. قرار گرفتن در آب و هوای گرم و خشک عراق نیز به تشدید آفتاب سوختگی کمک می کند. به همین دلیل توصیه می شود به صورت دقیق و منظم از کرم های ضدآفتاب مناسب استفاده کنید و در فواصل زمانی مورد نیاز هم آن را تجدید کنید.

هوا که گرم تر می شود، فقط آفتاب سوختگی نیست که می تواند ما را گرفتار کند. خیلی از بیماری ها و مشکلات پوستی هم در این فصل بیش از پیش بروز می کند. در فصل تابستان بیماری های پوستی قارچی، شیوع بیشتری پیدا می کند و کسانی که زمینه ابتلا به این بیماری ها را دارند باید بیشتر مراقب باشند. بنابراین در این فصل به دلیل افزایش میزان تعریق، احتمال بروز عفونت های قارچی برای کسانی که در ناحیه تنه، پشت یا دست ها و پاها دچار قارچ های پوستی هستند، بیشتر می شود.



:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 31 مرداد 1396
.

راهنمای سفر به کربلا برای زائران عتبات

تور کربلا

  • در برنامه زیارتی که هر روز توسط مدیر کاروان اعلام میشود شرکت فعال داشته باشید. در تمام برنامه ها مثل نماز جماعت، زیارت دوره و … نیم ساعت زودتر از وقت تعیین شده، در مکان مقرر حضور پیدا کنید. رعایت پاکیزگی و پوشیدن لباس مناسب به همه زوار محترم توصیه می شود. خصوصاً از خواهران محترم انتظار دارد در تمام ایام سفر در محضر امامان معصوم(ع) ضمن رعایت کامل شئون اسلامی، از چادر مشکی استفاده کنند.
  • در هیچ شرایطی از لیوان و حوله مشترک با دیگران استفاده نکنید و همیشه در تمام مراحل در بین راه و هتل از آب بطریهای پلمپ شده مصرف نمایید. (آب لوله کشی در عراق فقط برای شست و شو مناسب است). ساعت کار سالن غذاخوری در لابی هتلها نصب شده است. رعایت آن، راحتی زائران و ارائه خدمات بهتر توسط عوامل هتل را درپی خواهد داشت.
  • وجوه نقد و اشیاء گران بها را (با حضور یکی از همسفران) به صندوق امانات هتل تحویل داده و رسید کتبی دریافت کنید . حفظ این رسید برای صاحب وجه، الزامی است.
  • تور کربلا

  • اگر از اعضای گروه خود دور شدید یا جدا ماندید، خونسردی خود را حفظ کرده، با استفاده از کارت شناسائی همراه  و با کمک گرفتن از دیگر زائران ایرانی مستقیماً به هتل بروید.
  •  همیشه سعی کنید دسته جمعی به حرم یا بازار بروید و مراقب یکدیگر باشید.سعی کنید شبها تا دیر وقت نشده به هتل برگردید (اعم از هتلهای دور یا نزدیک، خصوصاً خواهران محترم).از رفتن به شهرهای دیگر و نقاط ممنوعه اکیداً خودداری فرمایید، چون پوشش امنیتی در آن اماکن وجود ندارد. در صورت تامین امنیت در شهر مقدس سامرا یا سایر اماکن زیارتی ، مراتب رسماً اعلام خواهد شد .

راهنمای سفر به کربلا برای زائران عتبات

  • از تنها گذاشتن کودکان خود در هتل و نیز بازی کردن آنها با آسانسور جداً خودداری نمایید تا خطری متوجه آنها نشود و از همراهی با افراد متفرقه و ناشناس خودداری کرده و در هیچ شرایطی اجازه ندهید آنان وارد هتل شوند (اعم از عراقی یا ایرانی) و به هیچ وجه خواهران به تنهایی با تاکسی و یا خودرو شخصی به خارج از شهر مسافرت نکنند.
  • یک روز یا چند ساعت قبل از حرکت  همه وسایل خود را بسته بندی مناسب نمایید و برچسب حاوی نام و مشخصات و شماره تلفن خود را مجدداً کنترل کنید و هنگام تخلیه اتوبوس و هم چنین ترک هتل، مراقب باشید وسایل شما جانماند.


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 20 مرداد 1396
.

راهنمای سفر به کربلا

راهنمای سفر به کربلا – عزیزانی که ثبت نام تور کربلا را انجام داده اند و منتظر فرا رسیدن زمان حرکت کاروان کربلای شان می باشند . در پس زمینه ذهنشان به مشکلات احتمالی که شاید در سفر عتبات عالیات برایشان پیش بیاید فکر می کنند.

نگرانی هایی که با اما و اگرهای مختلف درباره این سفر به فکرشان خطور می کند را می توانند با کمی توجه و رعایت کردن نکات ایمنی در مسافرت تور کربلا و عتبات از بین ببرند و با خیالی راحت و آسوده به سفر کربلا بپردازند.

علاوه بر اطلاعات لازم ضروری در خصوص سفر به کربلا ، باید راهنمایی های دیگری هم جهت ثبت نام و اقامتتون بدونید که تو این قسمت همگی را براتون شرح دادیم .

راهنمای سفر به کربلا برای زائران عتباتراهنمای سفر به کربلا برای زائران عتبات

 

ضمن التماس دعا و با آرزوی قبولی زیارت و اعمال استحبابی در سفر معنوی و پر ارزش به شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی و در صورت امکان کاظمین و سامراء، از عموم زائران گرامی تقاضا میشه به نکات ذیل کاملاً توجه داشته و با رعایت این موارد از فرصتهای حاصل در این سفر ارزشمند، بهره را کافی ببرند:

راهنمای تور کربلا برای زائران عتباتراهنمای تور کربلا برای زائران عتبات

راهنمای سفر به کربلا برای زائران عتبات

  • هنگام ثبت نام ، حتماً ۲ نسخه قرارداد بین زائر و آژانس هواپیمایی را مطالعه و امضاء کرده و یک نسخه را دریافت نمایید.
  • در کلیه موارد میتوانید سوالات و مشکلات را با مدیر کاروان خود در میان بگذارید. مدیر در این سفر نقش هماهنگ کننده و هدایت کننده و دفاع از حقوق زائران را دارد.
  •  به زمان اعلام شده از طرف مدیر کاروان جهت حضور در ترمینالها توجه کرده و به موقع حاضر شوید،جا نمونید.
  • برای احتیاط، مقداری آب و تنقلات فاسد نشدنی(مانند بیسکویت، توت خشک، آلو، پسته، مغز گردو و …) همراه داشته باشید. همچنین همراه داشتن قرص توصیه می شود.
  • در صورتی که همه روزه داروی خاصی مصرف می کنید برای مدت  ۱۰ روز داروی خاص خود را با نسخه های مربوطه و نظر پزشک معالج همراه داشته باشید.
  • در صورت بروز هرگونه بیماری یا مصدومیت، خونسردی خود را حفظ کرده به اتفاق مدیر کاروان و با همراه داشتن کارت شناسایی زائر، به مراکز درمانی پیش بینی شده و درمانگاههای شبانه روزی مراجعه کنید.
  • تمام زائران در طول سفر تحت پوشش خدمات شرکت بیمه گر قرار دارند.
  • در سفرهای گروهی، داشتن صبر، حوصله، گذشت و ایثار، خوش رویی، همبستگی، اتحاد و هماهنگی با مسئول گروه از عوامل موفقیت است. لذا از نظرات و تجربیات مدیر راهنمای کاروان خود تبعیت نمایید و رعایت حال افراد کهنسال و کودکان را بنمایید.
  • با توجه به زمان تشرف، لباس متناسب با فصل و لوازم شخصی مورد نیاز خود را همراه داشته باشید. (لیوان، مسواک، شانه، حوله، دو عدد ملحفه نازک و سبک به منظور رعایت بهداشت فردی، ساعت زنگ دار و…)

karbala - زیارت کربلاkarbala – زیارت کربلا -راهنمای سفر به کربلا

  •  پول ایرانی (ریال) در شهرهای زیارتی عراق رایج است، لذا نیاز به همراه داشتن ارزهای خارجی نیست. به مقدار نیاز پول ایرانی برای موارد ضروری و شخصی همراه داشته باشید.
  • خرید سوغات کربلا به عنوان ره آورد سفر امری پسندیده است اما خریدهای بی رویه و افزوده شدن بار و اثاثیه حجیم، حاصلی جز سختی ، درگیری با رانندگان اتوبوسها و مشقت برای خود و همسفران شما به دنبال نخواهد داشت.حداکثر میزان بار مجاز برای هر زائر ۳۰ کیلوگرم است.
  • روی تمام ساکها، کیف و چمدان، موبایل و دوربین حتماً نام و مشخصات خود را بنویسید. (ضمناً توصیه می شود مشخصات را روی کاغذ یا مقوا نوشته داخل چمدان نیز قرار دهید).حتی الامکان از چمدان و کیف قفل دار استفاده کنید و یا قفل مخصوص تهیه کرده روی آن نصب نمایید.همراه داشتن موبایل، دوربین عکاسی یا فیلم برداری بلامانع است. اما بردن آنها به داخل حرمها و اماکن زیارتی ممنوع است.
  • همراه داشتن اسناد و مدارک (مانند: شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج، کارت شناسایی شغلی، گواهی نامه رانندگی، دسته چک، دفترچه بانکی، دفترچه بیمه، کارتهای اعتباری و نظایر آن) در سفر عتبات عالیات به هیچ وجه ضرورت ندارد و احتمال مفقود شدن آنها در سفر زیاد است، بدیهی است کارت شناسایی زائر و کارت هتل محل اسکان و گذرنامه کافی است.
  • به محض ورود به خاک عراق ساعتهای خود را با وقت محلی تنظیم کنید زیرا برنامه های کاروان مطابق ساعت رسمی کشور عراق انجام میشود.
  • در ایران و عراق تلاش گسترده ای صورت گرفته است که آسایش و آرامش خاطر برای تمام زائران محترم در حد مقدور فراهم باشد. اما در برخی موارد ممکن است به صورت ناخواسته مسایل و مشکلاتی ایجاد شود، مانند خرابی اتوبوس در بین راه و معطلی برای رفع نقص فنی و یا اعزام اتوبوس جایگزین و یا معطلی تشریفات گمرگی. در این گونه موارد لازم است با صبر، حوصله و بردباری نسبت به آرام کردن همسفران خود، شرایط را از آن چه هست دشوارتر نکنید .
  •  در روابط اجتماعی با شهروندان عراقی، ماموران، خادمان حرم، رانندگان و عوامل خدماتی هتلها همواره مشترکات دینی را مدنظر قرارداده و از بحث و جدل با آنها و طرح مطالب تحریک آمیز اکیداً خودداری فرمایید و همه روزه هنگام خروج از هتل، کارت مشخصات خود و کارت نشانی هتل در هر شهر را به همراه داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 9 مرداد 1396
.

چهل حدیث درباره کربلا

چهل حدیث درباره کربلا حدیث اول  :حریم پاک عن النبی صلی الله علیه و آله و سلم قال: ..و هی اطهر بقاع الأرض و اعظمها حرمة و انها لمن بطحاء الجنة. پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم در ضمن حدیث بلندی می فرماید: کربلا پاکترین بقعه روی …

توضیحات بیشتر »

ثواب زائر قبر سیدالشهدا علیه السلام

ثواب زائر قبر سیدالشهدا علیه السلام روایت شده است که حضرت خاتم الانبیاء (ص ) در خانه عایشه بود،امام حسین علیه السلام که کودک بودند آمدند، عایشه خواست مانع شود، رسول خدا(ص ) جریان آتیه امام حسین علیه السلام و مقامات او و زائرش را ذکر مى فرماید: که حسین …

توضیحات بیشتر »

مسلمان شدن ارمنی با معجزه حضرت عباس (ع)

مسلمان شدن ارمنی با معجزه حضرت عباس (ع) جناب آقای حاج جواد افشار، کارمند بیمارستان آیت الله العظمی گلپایگانی «قدس سره» طی یادداشتی چنین نوشته‏اند: در سال ۱۳۵۶ که مردم مغازه‏ها را می‏بستند و علیه شاه تظاهرات می‏کردند یک روز مرد ارمنی به سن ۳۲ سال را از طرف بیت …

توضیحات بیشتر »


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 9 مرداد 1396
.

تور کربلا نوروز ۹۶

تور کربلا نوروز ۹۶  تور کربلا و نجف ۳ شب و ۴ روز (۱ روز نجف – ۳ شب کربلا) تور کربلا و نجف ۷ شب و ۸ روز (۲ شب نجف – ۵ شب کربلا) خدمات تور کربلا نجف عتبات عالیات عراق : خرید بلیط رفت و برگشت اخذ …

توضیحات بیشتر »

ثبت نام تور کربلا هوایی بهار ۹۶

ثبت نام تور کربلا هوایی بهار ۹۶ فروردین و اردیبهشت ماه ۹۶ با ما همراه باشید در تور زیارتی کربلا ونجف برای ثبت نام کربلا همین الان اقدام کنید فقط کافی است که با شماره های زیر تماس بگیرید ۴۳۶۷۴۳۶۷…………………………….سعادت سیر ………………….۰۹۳۸۲۵۶۱۶۸۸……….خانم جامی ثبت نام تور کربلا تور نجف و …

توضیحات بیشتر »

حدیث یتیم نوازی از امام حسین (ع)

حدیث یتیم نوازی از امام حسین (ع) امام حسين عليه السلام فرمودند: هر كس يتيمى از ما را كه به سببِ در خفا و استتار بودن ما، به ما دسترسى ندارد سرپرستى كند و از علوم ما كه نصيب او شده است در اختيار وى بگذارد و او را راهنمايى …

توضیحات بیشتر »

وقایع روز تاسوعا

وقایع روز تاسوعا ۱٫محاصره خیمه ها در کربلا امام ششم حضرت صادق علیه السلام فرمودند: تاسوعا روزی بود که حسین علیه السلام و اصحابش را در کربلا محاصره کردند و سپاه شام بر قتل آن حضرت اجتماع نمودند،و پسر مرجانه و عمر سعد به خاطر کثرت سپاه ولشکری که برای …

توضیحات بیشتر »

حضرت سکینه دختر امام حسین (ع)

حضرت سکینه دختر امام حسین (ع) حضرت سکینه(س)دختر گرامی امام حسین(ع) که ما معمولاً وی را به صورت شخصی خردسال می شناسیم. افزون بر حضور در نهضت کربلا از آغاز تا پایان، تلاش های فراوانی در صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی سال های بعد نیز داشته است که در …

توضیحات بیشتر »

خطبه تاریخی امام سجاد (ع)

خطبه تاریخی امام سجاد (ع) در  اثنا اسارت در شام امام زین العابدین – علیه السلام – از سراپرده خود بیرون آمد و با اشاره مردم را به سكوت، دعوت كرد، نفسها در سینه‏ ها ماند و سكوت مطلق همه جا را فرا گرفت، آنگاه امام سجاد – علیه السلام …

توضیحات بیشتر »

خیر دنیا و آخرت از دید حضرت سیدالشهدا (ع)

خیر دنیا و آخرت از دید حضرت سیدالشهدا (ع) حضرت سیدالشهدا (ع)  در پاسخ به نامه یکی از اصحاب خود رمز سعادت بشر را رضایت خدا بر رضایت دیگران دانسته اند. متن روایت که حضرت امام صادق(ع) آن را نقل فرموده‌اند به شرح ذیل است: قَالَ الصَّادِقِ (ع): كَتَبَ رَجُلٌ …

توضیحات بیشتر »


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 31 تير 1396
.

تاکتیک‌های جنگی عمر سعد ملعون

تاکتیک‌های جنگی عمر سعد ملعون نبرد نظامی عاشورا وقایع متعددی را شامل می‌شود. در مورد واقعه جنگ در روز عاشورا و حوادث متعددی که رخ داده با مشکلاتی از قبیل یکسان نبودن آمار و ارقام تعداد نظامیان، کشته و مجروح شدگان از دو طرف و غیره مواجه هستیم اما شاید …

توضیحات بیشتر »

شمر چه کسی بود؟

شمر  چه کسی بود؟ شمربن ذی‌الجوشن یکی از شخصیت‌های مهم و نام آشنای واقعه عاشورا است که به صورت محکم مقابل امام حسین (ع) ایستاد و ایشان را به شهادت رساند. بررسی شخصیت دشمنان امام حسین (ع)، انگیزه‌ها و دلایل آن‌ها را برای به شهادت رساندن امام حسین (ع) روشن …

توضیحات بیشتر »

حضرت ام البنین مادر حضرت عباس (ع)

حضرت ام البنین مادر حضرت عباس (ع) فاطمه بنت حزّام مشهور به ام‌البنین، از همسران امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب (ع) و از شخصیت‌های محترم در میان شیعیان است. او مادر حضرت عباس(ع)و سه پسر دیگر بهنام‌های عبدالله، جعفر و عثمان است که هر چهار تن در روز عاشورا به …

توضیحات بیشتر »

زنده شدن دین در قیام امام حسین (ع)

زنده شدن دین در قیام امام حسین (ع) تفاوت شيعيان  در طول تاريخ اسلامي با ديگر مسلمانان الگوپذيري از چهارده معصوم(علیهم السلام)  و مقتدا قرار دادن اين رهروان راستين شريعت محمدي ـ صلي الله عليه و آله ـ و عشق و ايمان حقيقي به اين مشعلان فروزان جامعه بشري بوده …

توضیحات بیشتر »

معانی و نام های مختلف کربلا

معانی و نام های مختلف کربلا

نام های مختلف کربلا برای سرزمین مقدس کربلا که در حال حاضر قلب شیعیان جهان به عشق گوهر ناب الهی که در آنجا مدفون است می تپد ، اسامی متفاوتی در طول تاریخ بکار رفته است. در زیر به برخی از این اسامی و نام های مختلف کربلا اشاره شده …

توضیحات بیشتر »


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 617
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 9 تير 1396
.

ثواب زيارت حضرت امام حسين عليه السّلام در نيمه‏ شعبان

 ثواب زيارت حضرت امام حسين عليه السّلام در نيمه‏ شعبان (۱) جعفر بن محمّد بن ابراهيم موسوى، از عبيد اللَّه بن نهيك، از ابن ابى عمير، از زيد شحّام، از جعفر بن محمّد الصّادق عليهما السّلام حضرت فرمودند: كسى كه حضرت امام حسين عليه السّلام را شب نيمه‏ شعبان‏ زيارت …

توضیحات بیشتر »

مقام علمی و فضایل حضرت عباس (ع)

مقام علمی و فضایل حضرت عباس (ع) در روزهاى كودكى حضرت عباس، پدر گرانقدرش امام علی(ع) چون آيينه معرفت، ايمان، دانايى و كمال در مقابل او قرار داشت و گفتار الهى و رفتار آسمانى‏اش بر وى تاثير مى‏نهاد. او از دانش و بينش حضرت امام على(ع) بهره مى‏برد. حضرت در …

توضیحات بیشتر »

ابلیس دشمن امام حسین (ع)

ابلیس دشمن امام حسین (ع) امام زین العابدین علیه‌السلام در روایتی مفصل گزارشی از رویداد کربلا و مقدمات و پیامدهای آن از عمه گرامی خود حضرت زینب (س) نقل می‌کند. این روایت در کتاب «کامل الزیارات» نوشتۀ ابن قولویه قمی (متوفای قرن چهارم هجری) آمده و یکی از مستندترین روایات …

توضیحات بیشتر »

حضرت زینب (س) و زنده ماندن عاشورا

  حضرت زینب (س) و زنده ماندن عاشورا حضرت زینب(س)  بر اساس تاریخ ، در پنجمین روز  سال پنجم هجرت،متولد شدند اما در زمان تولدشان، ابر مرد خانواده یعنی پیغمبر(ص) در مسافرت بود، از این رو پدر ومادرشان چند روزی صبر کردند تا پیامبر از مسافرت بیاید، او همین که …

توضیحات بیشتر »

چپاول خیمه امام حسین (ع)

 چپاول خیمه امام حسین (ع) پس از شهادت غریبانه امام حسین (ع) و یارانش وفا دارارش، سپاه  ملعون عمر سعد به غارت سلاح، مرکب و لباس ایشان پرداختند؛ آنان حتی از جامه و زیورآلات زنان هم نگذشتند. همچنین بعد از جمع آوری غنایم جنگی مشغول تقسیم سرهای شهدای کربلا شدند …

توضیحات بیشتر »


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 20 تير 1396
.

شهربانو همسر امام حسین (ع)

شهربانو همسر امام حسین (ع) یکی از نکات پیرامون زندگی امام حسین زندگی ایشان با  شهربانو دختر یزدگرد سوم است  بسياري‌ از مورخان‌ ومحدثان‌ شيعه‌ و سني‌ اصل‌ جريان‌ را نگاشته‌اند كه‌ به‌ برخي‌ از ديرينه‌ترين‌ و معتبرترين‌آنهابه‌ ترتيب‌ تاريخ‌ اشاره‌ مي‌شود.مانند نصر بن‌ مزاحم‌، (در گذشت‌ ۲۱۲) و محمد …

توضیحات بیشتر »

زیارت امام حسین (ع)

زیارت امام حسین (ع) زيارت امام حسين  علیه السلام  طبق فرمايش امامان معصوم به ويژه امام صادق در هر زمان و مكاني مطلوب است، [۱] ولي در طول سال برخي ايّام مناسبت بيشتري داشته، و ثواب و پاداش مضاعف دارد. حديث داريم كه ثواب زيارت امام حسين در روزهاي معمولي …

شهربانو همسر امام حسین (ع)

شهربانو همسر امام حسین (ع) یکی از نکات پیرامون زندگی امام حسین زندگی ایشان با  شهربانو دختر یزدگرد سوم است  بسياري‌ از مورخان‌ ومحدثان‌ شيعه‌ و سني‌ اصل‌ جريان‌ را نگاشته‌اند كه‌ به‌ برخي‌ از ديرينه‌ترين‌ و معتبرترين‌آنهابه‌ ترتيب‌ تاريخ‌ اشاره‌ مي‌شود.مانند نصر بن‌ مزاحم‌، (در گذشت‌ ۲۱۲) و محمد …

توضیحات بیشتر »

زیارت امام حسین (ع)

زیارت امام حسین (ع) زيارت امام حسين  علیه السلام  طبق فرمايش امامان معصوم به ويژه امام صادق در هر زمان و مكاني مطلوب است، [۱] ولي در طول سال برخي ايّام مناسبت بيشتري داشته، و ثواب و پاداش مضاعف دارد. حديث داريم كه ثواب زيارت امام حسين در روزهاي معمولي …



:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 14 تير 1396
.

انواع تورهای کربلا از تهران برای گروه های خاص :

  • تور هوایی کربلا برای فرهنگیان
  • تور هوایی کربلا برای بازنشستگان
  • تور هوایی کربلا برای کارمندان دولت
  • تور هوایی کربلا دانشجویی

قیمت تور کربلا

هتل های کربلا و نجف

مدارک مورد نیاز برای سفر کربلا چیست ؟

اصل پاسپورت و ۲ قطعه عکس رنگی ۴*۳ زمینه سفید

چگونه ویزای کربلا بگیریم ؟

چگونه از تور اقساطی کربلا استفاده کنیم ؟



:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: برچسب‌ها: تور کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 9 تير 1396
.

تور هوایی کربلا ، بهترین قیمت ، بهترین هتل کربلا | سعادت سیر گیتی

 تور کربلا : تور هوایی کربلا به صورت مستقیم، بهمراه خدمات ویژه ویزا و پرواز ، بهترین قیمت تور کربلا هوایی را از ما

تور کربلا

تور کربلا هوایی ، تور زمینی کربلا را با ما تجربه کنید.

شرکت مسافرتی سعادت سیر گیتی افتخار برگزاری تخصصی انوع پکیج های تور کربلا هوایی و تور زمینی کربلا با مجوز رسمی از سازمان ميراث فرهنگی و صنايع دستی و گردشگری زیر نظر سازمان حج و زیارت را دارد . این شرکت جزو اولین شرکت های خدمات تور زیارتی کربلا می باشد که خوشنامی و اعتبار چندین ساله خود را مدیون اعتماد زائران کربلا می داند.

برای سفر زیارتی کربلا از کجا شروع کنیم ؟

گام اول : تعیین زمان مناسب سفر به عتبات عالیات

گام دوم : انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب و خوشنام ( نظر مسافران انواع تورهای زیارتی کربلا و عتبات شرط خوشنامی است).

گام سوم : کسب اطلاعات لازم درباره تور کربلا مانند : تور های ویژه کربلا ، قیمت تور کربلا هوایی و زمینی ، خدمات تورهای کربلا که ارائه می شود ، هتل های کربلا و نجف ، مدت زمان اقامت در کربلا ، نجف ، کاظمین و سامراء ، تور لحظه آخری کربلا ، مکان های زیارتی کربلا و نجف و …

گام چهارم : خرید و ثبت نام تور کربلا

مکان های زیارتی کربلا

حرم مطهر امام حسین (ع)حرم مطهر حضرت عباس (س)مقام حضرت علی اکبر (ع) و مقام حضرت علی اصغر (س)تل زینبیهکف العباس مقام صاحب الزمان (عج)باغ امام صادق (ع) و …

مکان های زیارتی نجف

مسجد سهلهمسجد کوفهقبرستان وادی السلامدو طفلان مسلم – مقبره دختر امام حسن (ع) و …

تور کربلا

تور کربلا

انواع تورهای ویژه کربلا :

  • کربلا ویژه اربعین
  • کربلا ویژه عرفه
  • کربلا ویژه عاشورا
  • کربلا ویژه ۲۸ صفر
  • کربلا ویژه نیمه شعبان
  • کربلا ویژه شبهای قدر
  • کربلا ویژه عید فطر
  • کربلا ویژه عید نوروز


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: برچسب‌ها: تور کربلا , تور زمینی کربلا , تور هوایی کربلا , کربلا , ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 8 تير 1396
.
ن : رامش
ت : جمعه 1 مرداد 1395
.

حضرت آدم (ع) و آگاهی از شهادت امام حسین (ع)

در روایت آمده که وقتی حضرت آدم(ع) به زمین آمد، حوّا را ندید. در جستجوی او برآمد تا اینکه به سرزمین کربلا رسید. به مجرّد این که وارد کربلا گردید، سینه اش تنگ شد و غمناک گردید و پایش در همان محلّی که حسین(ع) به شهادت رسیده بود(قتلگاه)لغزید و (بر اثر افتادن) خون از پایش جاری شد. پس حضرت آدم(ع) سر به سوی آسمان بلند کرد و عرض کرد: خدای من! آیا از من گناه دیگری سر زد که این گونه عقابم کردی؟ به راستی من تا کنون تمام روی زمین را سیر کردم و در هیچ کجا چنین مصیبتی که در این زمین برایم پیش آمد، پیش نیامده بود.

«فأوحی اللّه الیه یا آدم ما حدث منک ذنبٌ، ولکن یقتل فی هذه الارض ولدک الحسین ظلماً فسال دمک موافقةً لدمه؛ پس خداوند به آدم وحی کرد که ای آدم! از تو گناهی سرنزد ولیکن در این سرزمین فرزندت حسین(ع) از راه ظلم و ستم کشته می شود. پس خون تو به خاطر همراهی خون او روان گردید.»

آدم(ع) پرسید: پروردگارا! آیا حسین پیغمبر است؟ فرمود: نه ولیکن سبط و نوه پیغمبر است. پس آدم(ع) گفت: قاتل او کیست؟ فرمود: یزید، لعن شده اهل آسمانها و زمین. پس آدم(ع) به جبرئیل گفت: من چه کاری انجام دهم؟ فرمود: یزید را لعن کن! پس او را چهار مرتبه لعن کرد.

آن گاه به سمت عرفات حرکت کرد و حوا را در آنجا یافت.

از دُرالثمین در تفسیر سخن خدا که فرمود:«فتلقّی آدم من ربّه کلماتٍ؛ پس آدم از پروردگارش کلماتی را دریافت کرد.» نقل شده است که آدم(ع) در ساق عرش اسامی پیامبر اکرم(ص) و ائمه(ع) را دید. پس جبرئیل به او تلقین کرد که بگو: «یا حمید بحق محمّد! یا عالی بحق علی!، یا فاطر بحقّ فاطمه!یا محسن بحقّ الحسن و الحسین و منک الاحسان».

وقتی به نام امام حسین(ع) رسید، «سالت دموعه و انخشع قلبه و قال یا اخی جبرئیل فی ذکر الخامس ینکسر قلبی و تسیل عبرتی قال جبرئیل ولدک هذا یصاب بمصیبةٍ تصغر عندها المصائب؛ اشکش جاری شد و قلبش خشوع پیدا کرد (و شکست) و گفت: برادرم جبرئیل در نام پنجم دلم شکست و اشکم جاری شد(راز این مسئله چیست؟) جبرئیل گفت: این فرزندت به مصیبتی گرفتار می شود که تمام مصیبت ها در مقابل آن کوچک است.»

پس گفت ای برادر! آن مصیبت چیست؟ جبرئیل گفت: «یقتل عطشاناً غریباً وحیداً فریداً لیس له ناصرٌ ولامعین ولوتراه یا آدم و هو یقول واعطشاه واقلّة ناصراه حتّی یحول العطش بینه و بین السّماء کالدّخان؛ تشنه و غریب وتنها و بی کس کشته می شود و یاور و کمک کاری برای او نیست و اگر (در آن حال) او را می دیدی، ای آدم! (متوجه می شدی که) او می گوید: وای از تشنگی! وای از کمی یاری کننده! (آن قدر این ناله را می گوید) تا اینکه تشنگی بین او و بین آسمان همچون دود حائل می شود.» و ادامه داد: سپس او را جز با شمشیرها جواب نمی دهند و (جام) مرگ را می نوشد. پس همچون گوسفند او را از قفا سر می برند و دشمنانش اموال او را به غارت می برند و سرهای او و یارانش را به شهرها می برند، در حالی که زنان(اسیر) با آنهاست. چنین در علم(خدای) واحد منان سبقت گرفته است. «فبکی آدم و جبرئیل بکاء الثّکلی ؛ پس آدم(ع) و جبرئیل همچون زن بچّه مرده گریستند.»



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 1 مرداد 1395
.

تور کربلا



:: برچسب‌ها: تور کربلا ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 1 مرداد 1395
.
تور کربلا هوایی -تور کربلا زمینی-تور کربلا

تور کربلا

تور کربلا هوایی ، تور زمینی کربلا را با ما تجربه کنید.

شرکت مسافرتی سعادت سیر گیتی افتخار برگزاری تخصصی انوع پکیج های تور کربلا هوایی و تور زمینی کربلا با مجوز رسمی از سازمان ميراث فرهنگی و صنايع دستی و گردشگری زیر نظر سازمان حج و زیارت را دارد . این شرکت جزو اولین شرکت های خدمات تور زیارتی کربلا می باشد که خوشنامی و اعتبار چندین ساله خود را مدیون اعتماد زائران کربلا می داند.

برای سفر زیارتی کربلا از کجا شروع کنیم ؟

گام اول : تعیین زمان مناسب سفر به عتبات عالیات

گام دوم : انتخاب یک آژانس مسافرتی مناسب و خوشنام ( نظر مسافران انواع تورهای زیارتی کربلا و عتبات شرط خوشنامی است).

گام سوم : کسب اطلاعات لازم درباره تور کربلا مانند : تور های ویژه کربلا ، قیمت تور کربلا هوایی و زمینی ، خدمات تورهای کربلا که ارائه می شود ، هتل های کربلا و نجف ، مدت زمان اقامت در کربلا ، نجف ، کاظمین و سامراء ، تور لحظه آخری کربلا ، مکان های زیارتی کربلا و نجف و …

گام چهارم : خرید و ثبت نام تور کربلا

مکان های زیارتی کربلا

حرم مطهر امام حسین (ع)حرم مطهر حضرت عباس (س)مقام حضرت علی اکبر (ع) و مقام حضرت علی اصغر (س)تل زینبیهکف العباس مقام صاحب الزمان (عج)باغ امام صادق (ع) و …

مکان های زیارتی نجف

مسجد سهلهمسجد کوفه – قبرستان وادی السلام – دو طفلان مسلم – مقبره دختر امام حسن (ع) و …

تور کربلا هوایی -تور کربلا زمینی-تور کربلا

تور کربلا هوایی -تور کربلا زمینی

انواع تورهای ویژه کربلا :

  • کربلا ویژه اربعین
  • کربلا ویژه عرفه
  • کربلا ویژه عاشورا
  • کربلا ویژه ۲۸ صفر
  • کربلا ویژه نیمه شعبان
  • کربلا ویژه شبهای قدر
  • کربلا ویژه عید فطر
  • کربلا ویژه عید نوروز

انواع تورهای کربلا از تهران برای گروه های خاص :

  • تور هوایی کربلا برای فرهنگیان
  • تور هوایی کربلا برای بازنشستگان
  • تور هوایی کربلا برای کارمندان دولت
  • تور هوایی کربلا دانشجویی

قیمت تور کربلا

هتل های کربلا و نجف

مدارک مورد نیاز برای سفر کربلا چیست ؟

اصل پاسپورت و ۲ قطعه عکس رنگی ۴*۳ زمینه سفید

چگونه ویزای کربلا بگیریم ؟

چگونه از تور اقساطی کربلا استفاده کنیم ؟



:: برچسب‌ها: تور کربلا ,
:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 1 مرداد 1395
.

تور ارمنستان هوایی|ویژه ژانویه 2015

تور ارمنستان|هوایی|هتل

 

تور ارمنستان|هوایی|هتل NATIONAL  *4 LUX  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل نشنال   *4LUX
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  2.050.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل MARRIOTT *5 TOP  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل مریووت   *5 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  2.170.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل GOLDEN TULIP *5 TOP  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل  گلدن تولیپ  *5 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  2.340.000تومان

تور ارمنستان|هوایی|هتل  SILACHI * 3|ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل سیلاچی *3
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.290.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل HARAZDAN * 3|ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل هرازدان *3
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.320.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل  MINOTEL BARSAM *3T |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل مینوتل بارسام  *3 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.365.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل AQUATEK * 4|ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل آکواتک  *4 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.460.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل FORUM * 4|ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل فروم  *4
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.500.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل METROPOL*4  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل متروپل  *4 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.530.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل |IMPERIAL PALACE *4 ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل ایمپریال پالاس *4
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.530.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
تور ارمنستان|هوایی|هتل ANI PLAZA *4 LUX  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل آنی پلازا *4 لوکس
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.550.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید


تور ارمنستان|هوایی|هتل RIPOBLICA *4 TOP  |ویژه ژانویه 2015
3 شب و 4 روز اقامت در هتل ریپوبلیکا   *4 TOP
خدمات تور :بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان،3 شب اقامت به همراه صبحانه،ترانسفر فرودگاهی،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان،سیم کارت رایگان
قیمت تور برای هر نفر در اتاق دبل  1.570.000 تومان
با ما به تجربه ای فراتر از باورتان خواهید رسید
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , ارمنستان , تور ارمنستان هوایی , قیمت تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1084
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 15 آذر 1393
.

تاریخ ارمنستان , اطلاعات کامل تاریخ و تاریخچه ارمنستان و ارمنیان 

در این قسمت برای تمام کسانی که می خواهند به تور ارمنستان بروند به منظور آشنایی بیشتر ، به تاریخ ارمنستان می پردازیم که یکی از کشورهایی با سبقه طولانی در تمدن میباشد .و برخی از شواهد و کاوش های باستان شناسی قدمت تاریخی ارمنستان را به بیشتر از 5000 سال برای ما آشکار کرده است. یعنی در 3000 سال قبل از میلاد مسیح انسانی هایی در مناطق مرکزی و غربی ارمنستان سکونت داشته اند. اين اقوام شاخه ای جداگانه از نژاد سفید يا اصطلاحاً نژاد قفقازي (Caucasian) به شمار می رفتند که از دوران بسیار قدیم در قفقاز، آسیای صغیر و شمال مدیترانه می زیستند.

 
تاریخ ارمنستان -تاریخچه کامل ارمنستان و ارمنیان



در طول زمان این اقوام به دلیل جنگ های داخلی در میان خود تضعیف گشته و حدود 1500 سال پيش از میلاد مسیح تحت سلطه امپراتور آشور قرار گرفتند. فشار قوم آشور باعث شد تا اقوام نائیری (Nairi) و هایا (Haya) با یکدیگر متحد گشته و در اطراف دریاچه وان و تحت رهبری آرامه (Arame) حکومت اورارتو (Urartu) را بوجود آورند. پایتخت آنها شهر توشپا (Tushpa) بود که بعدها به وان (Van) تغییر نام داد. آرگیشتی اول (Argishti I) پادشاه اورارتو در سال 782 پيش از ميلاد دستور ساخت شهر اربونی (Erebuni) را داد که بعد ها به ایروان (Erevan) شهرت یافت.

   آرمن ها (Armenians) از نژاد هندو اروپایی بوده و در قرن 6 یا 7 پيش از ميلاد به سرزمین اورارتو وارد شدند، آنجا را فتح کردند و زبان خود را در آنجا رواج دادند. سپس ساکنان اولیه اورارتو در میان آرمن هاي هندواروپایی حل شدند و این اختلاط باعث شد که ملت جدید را دیگران آرمن (Armen) یا ارمنی و خود های (Hay) بخوانند.
نام ارمنستان (Armenia) برای اولین بار در کتیبه داریوش در بیستون که مربوط به سال 521 پيش از ميلاد است دیده می شود. «سرزمین پونتس و ارمنستان و ... را فتح کردم».

با قدرت گرفتن هخامنشیان در ایران به تدریج ارمنستان تحت سلطه امپراتوری هخامنشی قرار گرفت و پس از آن ارمنستان یا تحت سلطه ایران بود و یا تحت سلطه رومیان و برخي دوران مستقل بوده اند.
پس از ظهور اسلام، این کشور به تصرف نیروهای عرب در آمد و حدود دو قرن تحت استیلای خلفای اسلامی بود. از آن پس ارمنيان طولانی ترین سابقه استقلال خود را تجربه کردند. تا این که به هجوم ترکان سلجوقی استقلال خویش را از دست دادند. در این دوران قشر عظیمی از ارمنيان که حاضر نبودند تن به سلطه سلجوقیان نهند با مهاجرتی عظیم به سمت سیلیسیه (Cilicia) رفته و در انجا حکومت تحت عنوان ارمنستان جدید پایه گذاری کردند و استقلال خود را به مدت سه قرن حفظ کردند.

با قدرت گرفتن امپراتوری عثمانی در آسیای صغیر از یک سو و حاکم شدن صفویه بر فلات ایران از سوی دیگر و تقسیم ارمنستان به دو قسمت در سال 1639ميلادي فصل جدیدی در تاریخ ارمنيان آغاز می شود که تاثیرات بسیاری در روند جمعیت ارمنيان داشته است.

عمده ترین تحول جمعیتی که برای ارمنيان ساکن در ارمنستان در این دوران قابل ذکر است كوچ گروه عظیمی از ارمنيان ساکن در این منطقه به سرزمین های مرکزی فلات ایران بوده است. این كوچ گسترده که به دلیل جنگهای ایران و عثمانی و ترغیب شاه عباس صفوی صورت گرفت، باعث گردید که تعداد قابل توجهی از ارمنيان در مناطق غربی و مرکزی ايران سکونت گزینند. این افراد که ارمنيان امروز ايران نوادگان آنها به شمار می آیند و از مشاغل اصلی آنان در دوران صفویه تجارت کالا و ادویه بین ایران و هند و سایر کشور های آسیایی بود، پایگاه هایی را برای خود در این مناطق بوجود آوردند و بر اساس شواهد ارمنی تبار های ساکن هند، سنگاپور، چین و سایر کشور های شرق و جنوب شرق آسیا عمدتاً از نوادگان آنها می باشند.

وقوع جنگهای روس و ایران و روس و عثمانی به دلیل قرار گرفتن ارمنستان در خط مقدم نبرد، برای این مردم ویرانی ها و کشتار های وسيع و تاثیرات قابل توجهی بر ساختار جمعیتی انها داشته است.
ارمنيان ساکن در آسیای صغیر تحت حاکمیت سلاطین عثمانی دوران فاجعه آمیزی را آغاز کردند و طی قرن های 17و 18 ميلادي آنها تلاشهایی را برای رهایی از یوغ امپراتوری عثمانی انجام دادند. رفتار سرکوب گرانه عثمانی باعث بروز قیام های مردمی ارمنيان علیه امپراتوری عثمانی در سالهای پایانی قرن 19 و دهه اول قرن بیست گردید. با آغاز جنگ جهانی اول و ورود عثمانی به جنگ در کنار آلمان و اتریش در اکتبر سال 1914 ميلادي، ارمنيان در وضع بسیار اسفباری قرار گرفتند. با هدف خاتمه دادن به مسائل ارمنيان و به بهانه تخلیه مناطق جنگی از افراد غیر نظامی، كوچ دسته جمعی ارمنيان توسط حكومت عثماني آغاز شد و به این ترتیب تعداد ارمنيان ساکن در عثمانی به شدت کاهش یافت و اکثریت ارمنيانی که امروزه در سوریه، لبنان، فرانسه، امریکای شمالی و سایر ممالک غربی زندگی می کنند، فرزندان این کوچ اجباری ارمنيان هستند.

تور ارمنستان را با ما تجربه کنید.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: ارمنستان , تاریخچه کامل ارمنستان , تاریخچه ارمنستان , تاریخ ارمنستان , تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 13 آذر 1393

 مکان های تفریحی ارمنستان

سفر به ارمنستان خالی از لطف نیست و در این کشور می توانید مراکز تفریحی ارمنستان را آنقدر که فرصت دارید استفاده کنید. در زیر نام برخی از مکان های تفریحی ارمنستان را برای شما آورده ایم.

گالری نقاشی کودکان( ورودی500 درام )

Address: 13 Abovyan Str., Yerevan
Phone: (+374 10) 520951, 520903
E-mail: annaman@yandex.ru
Working Days: Tuesday-Sunday
Working Hours: 11:00am-4:00pm, Sunday 11:00 - 3:00pm

 

حالا اگر وقت کردی این موزها را دیدی و دوست داری بازهم موزه بروی آدرسش اینجاست

 

پارك دنیای آب ایروان

 

alt


مجموعه روباز تفریحات آبی در دو هكتار، شامل استخر شنای موج دریا، جكوزی بار، سرسره‌های آبی،‌ بازی‌های آبی، استخر كودكان و ...

مسابقات و بازی‌های بسیاری در این پارك آبی برگزار می‌شود. اجرای موسیقی زنده، رستوران غذاهای دریایی، بار سرو نوشیدنی‌ها از دیگر امكانات مجموعه است.

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان میاسنیكیان، شماره ۴۰
تلفن: ۴۰۰۰ ۵۲ (۱۰ ۰۰۳۷۴)

پست الكترونیك: waterworld@waterworld.am
سایت وب: www.waterworld.am
ساعات بازدید: فصل كاری از ۱ ژوئن تا ۳۰ سپتامبر
دوشنبه تا جمعه: ۱۲:۰۰ – ۱۹:۰۰
شنبه و یك‌شنبه: ۱۱:۰۰ – ۱۹:۰۰

بنای یادبود قربانیان کشتار دسته جمعى ارمنیان

 

روی تپه‌ای در پارك تسیتسرناكابرد بنای یادبود قربانیان كشتار دسته جمعی قرار گرفته است.

alt

 همه ساله در ۲۴ آوریل هزاران نفر از ارمنیان در این محل جمع می‌شوند تا به این قربانیان ادای احترام كنند. در آوریل ۱۹۱۵ یك و نیم میلیون نفر از ارمنیان ساكن در تركیه توسط پادشاهان عثمانی آواره، مجروح و كشته شدند.

آدرس:ارمنستان، ایروان، پارك تسیتسرناكابرد

 

  • افزودن جدید
نظر ها (10)
  • با سلام.......درام واحد پول كجاست؟
    ... پاسخ مدیر سایت : ارمنستان اطلاعات تکملی را در قسمت واحد پول ارمنستان ببینید
  • آياميتوان درارمنستان چيزي خريد ودرايران بفروش رساند وبصرفه باشد ياخير ضمناهزينه يك خانواده 32نفره درارمنستان ازلحاظ جاومكان وخوراك وحمل ونقل حداقل چقدرميشود؟
    ....پاسخ مدیر سایت : خیر تا انجا که من می دانم هیچ بیزنس چودانی بین ایران وارمنستان به صرفه نمی باشد دومی برای یک هفته 600 هزار تومان
  • سلام،
    من قصد سفر به ارمنستان را دارم ميخواهم بدانم شرايط آب و هوا در آبان و آذرماه چگونه است؟
    ....پاسخ مدیر سایت : ملاک شما برای آب و هوای ارمنستان برای مظنه تهران باشد با 10 تا 15 درجه خنکتر
  • سلام
    من قصد دارم در اواخر مهر یا اوایل آبان به ارمنستان سفر کنم.آیا در این ماه ها آب و هوای ارمنستان سرد است؟
  • یونس  - شرایط آب و هوایی ارمنستان در فروردین ماه
    سلام من قصد سفر به ارمنستان در نوروز را دارم کلا تو این مورد راهنمایی کنین ممنون
  • ali
    سلام من قصد سفر به ارمنستان را دارم در شهریور
    بازار های ارمنستان چطور است قیمت ان جا با تهران خیلی فرق دارد ؟

    پاسخ مدیر سایت : سلام بازارهای ارمنستان با تهران تفاوت زیادی داره ولی برای خرید بعضی اجناس مناسبه.
    متشکرم
     
  • میخواستم بدونم ایا از باتومی هم به ارمنستان راه هست

    پاسخ مدیر سایت : سلام بله راه هست از باتومی تا ایروان حدودا 12 ساعت راه زمینی هست. متشکرم
  • ليلا
    با سلام هزينه سفربه ارمنستان براي دونفر در ايام عيدچقدرمي باشدهزينه هتل و خوراك

    پاسخ مدیر سایت : سلام هزینه ها برای عید در دی ماه معلوم میشه .با سپاس
  • سپهوند  - سوال در رابطه با هزینه ها
    با سلام میخوام بدونم هزینه سفر در نوروز 94 برای 2نفر-کل هزینه ها به ارمنستان حدودا چقدره؟
    با احتساب اقامت در یک هتل 4*
    مرسی

    پاسخ مدیر سایت : سلام لطفا با شماره نماینده تهران 02188548853تماس بگیرید.

    با سپاس فراوان
     تقاضای یاری

با سلام و تشکر بابت سایت خوبتون.من و همسرم میخوایم نوروز 91 با خودروی شخصی به ارمنستان سفر کنیم لطفا به سوالاتم پاسخ بدید، ممنون میشم.
1) آب و هوا در اون زمان چطوره؟ خیلی سرده؟
2)الان قیمت هر درام چند تومنه؟
3)عوارض خروج هر نفر ، خودرو و ویزامون چقدر میشه؟
4)اگه از تهران آپارتمان و کنسرت دلخواهمون رو رزرو نکنیم اون موقع گیرمون میاد؟
5)قیمت کنسرت ها رو از کجا باید بگیریم؟
با عرض پوزش بخاطر طولانی شدن و با تشکر فراوان منتظر پاسختون هستم

پاسخ مدیر سایت : سلام هوا افتابی وخنک بهاری هست.
هر 1000 درام 8000 تومان
ویزا هر نفر 8 دلار وخروجی 11000 تومان
ما پیشنهاد میکنیم حتما رزرو کنید چون در ان تاریخ قیمتها بالا میره



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: مکان های تفریحی ارمنستان , مکان های تفریحی , ارمنستان , تور ارمنستان , سفر به ارمنستان , گالری نقاشی کودکان , مراکز تفریحی ارمنستان , پارك دنیای آب ایروان , مراکز تفریحی ارمنستان , بنای یادبود قربانیان کشتار دسته جمعى ارمنیان ,
:: بازدید از این مطلب : 1215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

 اماکن دیدنی ارمنستان و اماکن تفریحی ارمنستان

 در زیر لیست برخی از مکان های جالب و دیدنی ارمنستان را برای شما آورده ایم تا در سفرتان به ارمنستان بتوانید نهایت استفاده را ببرید.

  • دریاچه سوان

  • ایروان

  • بازار ها

  • موزهای ارمنستان

  • پارك دنیای آب ایروان

اولین جای که معرفی میکنم دریاچه سوان است که طبیعت بسیار زیبایی دارد و ایرانی ها هم به این مکان علاقمند هستند.

دریاچه سوان

 

دریاچه سوان - اماکن دیدنی ارمنستان و اماکن تفریحی ارمنستان

 

 دریاچه سوان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان و در استان گغارکونیک قرار دارد. این دریاچه که بزرگ‌ترین دریاچهٔ قفقاز و از بزرگ‌ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در جهان است در بلندای ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان است.

 

دریاچه سوان - اماکن دیدنی ارمنستان و اماکن تفریحی ارمنستان




از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین نام است.

ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه است.

ایروان

 

شهر ایروان یكی از سه شهر مهم قفقاز جنوبی، پایتخت ارمنستان و محبوب ارمنیان جهان است.
شهری با تاریخ بیش از ۲۸۰۰ سال در دامنه كوه آرارات و بر كرانه رود هرازدان. آنچه ابتدا قلعه اِربونی در تمدن اورارتو بود، در دهه ۱۹۳۰ چهره عوض كرد و از نو ساخته شد و امروز ایروانِ زیباست.

alt



با موقعیت استراتژیك مهم خود بارها نبردگاه عثمانی‌ها، پارس‌ها و امپراطوران روس بوده است. از این نبرد‌ها آنچه نصیب ایروان شد ویرانی‌های پیاپی بود كه بلایایی طبیعی چون زلزله‌ای در قرن هفدهم، كه شهر را یكپارچه به خاك نشاند، نیز بر آن افزود. با این حال بناهایی از اریوانِ كهن تا به حاضر دوام آورده‌اند كه ایستایی مردمش را نیز به یاد می‌آورد.

در دوران شوروی شهر بطور جدی بازسازی شد. بر پایه نقشه‌های الكساندر تمانیان معمار شهر بی نقص زمان شد. مركز شهر، گرچه كمتر از روی نقشه‌ها پیش رفت، چون جواهری از سبك معماری نخستین شوروی است. در آن زمان شهر را بر مبنای رنگ سنگ‌های بكار رفته در بناهایش، شهر صورتی نامیدند.

جاذبه‌ها

از جاذبه‌های اصلی گردشگری شهر می‌توان از بازمانده‌های یک دژ اورارتویی،‌ قلعه اربونی، متعلق به قرن هفتم پیش از میلاد نام برد. موزه‌ها، خانه/موزه‌ها، مناظر طبیعی شگرف و پارك‌ها از دیگر دیدنی‌های شهر بشمار می‌روند

 

بازار های ارمنستان

 

 

مراكز خرید ايروان

اولا : سطح عمومی قیمتها عمدتا چیزهای که ما ایرانیها سوغاتی می بریم در ارمنستان گرون است مثل پوشاک و...

دوم :اگر دنبال اجناس مارک دار اصلی هستید اکثر برندهای معروف دنیا در مثل آدیداس در ارمنستان شعبه دارند وقیمتش نسبت به ایران ارزانتر است
امكانات خرید متنوعی در ایروان فراهم است؛ از دستفروشان خیابانی كه فریاد‌زنان، از دمپایی‌های چینی و آباژور‌های ایرانی گرفته تا جواهرات دست‌ساز و سرامیك‌های تزئینی می‌فروشند، تا فروشگاه‌های لوكس صنایع‌دستی و البسه. هر فروشنده‌ای یك قیمت نهایی دارد كه از آن پایین‌تر نمی‌آید، پس آزادانه چانه بزنید و ببینید كه چه قیمتی واقعی‌تر است. گمرك ارمنستان درباره صدور عتیقه‌جات و آنچه گنجینه ملی اطلاق می‌شود بسیار حساس است، پس اگر مایل به خرید فرش یا اثری هنری هستید، مطمئن شوید فروشنده اوراق لازم جهت صدور آن را فراهم می‌كند.

بازار ورنیساج (بازار هنر و صنایع دستی)

بازار بزرگ و روباز ورنیساج آخر هفته‌ها (شنبه و یكشنبه) در نزدیكی میدان جمهوری (ریپابلیك) تشكیل می‌شود و یكی از جاذبه‌های گردشگری و محبوب جهانگردان است. انواع جواهرات، نقره‌جات، نقاشی‌ها، صنایع دستی، انواع اشیاء آنتیك، كتاب‌ها و چیزهای دیگر در اینجا به فروش می‌رسند.

آدرس:ارمنستان، ایروان، نزدیك ایستگاه متروی میدان جمهوری
ساعات كار:شنبه و یكشنبه (آخر هفته‌ها)، از صبح تا پنج بعدازظهر

بازار شوكا (میوه و شیرینی‌جات)

بازار شوكا جایی مناسب برای تهیه سبزیجات، میوه‌جات، شیرینی‌جات و آجیل است. شیرینی‌های ارمنی بسیار خوشمزه و بسیار شبیه انواع باقلوا هستند

آدرس:ارمنستان، ایروان، خیابان مشتوتز

 

 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: سوان , دریاچه سوان , دیدنی های ارمنستان , ایروان , تفریح در ارمنستان , موزهای ارمنستان , بازار شوكا , دنیای آب , بازار ورنیساج , بازار های ارمنستان , مراكز خرید ايروان ,
:: بازدید از این مطلب : 1029
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 10 آذر 1393
.

موزه های ارمنستان

 موزه های ارمنستان یکی از مکان های دیدنی ارمنستان می باشد که با توجه به کارکرد موزه ها می توان این گونه مکان ها را یکی از اجزاء جدانشدنی تور ارمنستان دانست .

ارمنستان با توجه به اینکه جزء کشورهای باسابقه فرهنگی زیاد می باشد و از یک قرابت خاصی نیز با فرهنگ ایرانی ما برخوردار است . همیشه مورد توجه هموطنان ایرانی بوده است .

شما با دیدن موزه های ارمنستان در اصل قسمتی از هویت ایرانی را در آنجا خواهید دید . چرا که قرنها ارمنستان قسمتی از خاک پاک ایران بوده است و بخاطر بی تدبیری برخی از شاهان از ایران جدا شد.

گالری ملی ارمنستان

یكی از موزه‌های هنری مهم در دنیاست كه در سال ۱۹۲۱ تاسیس شده. مجموعه‌ای غنی با بیش از ۱۹۰۰۰ اثر از هنرمندان روس، ارمنی و اروپای غربی. برخی از آثار از موزه‌های هریتاژ (سنت پترزبورگ) و ترتیاكوف (مسكو) به این موزه انتقال داده شده. آثار هنرمندان ارمنی قرون هفده و هجده میلادی و مجموعه خانواده لازارِو، بنیانگزاران موسسه زبان‌های شرقی در

تور ارمنستان - معرفی موزه های ارمنستان

 مسكو، موزه را غنا بخشیده است. بخشی از موزه به هنرمندان ارمنی خارج از كشور اختصاص دارد. آثار بی‌نظیری از هنرمندان اروپای غربی همچون وان دایك و روبنس نیز در این موزه نگهداری می‌شود. هنرمندان ارمنی آثار زیبایی را بر مبنای فرهنگ و آداب و رسوم خود خلق كرده‌اند كه برای شیفتگان هنر و علاقه‌مندان به فرهنگ ارمنستان بسیار جذاب است.
تالار ملی اپرا و باله الكساندر اسپندیاریان
ارمنستان، ایروان، میدان جمهوری (هانراپتوتیان هراپاراك)
روز‌های دوشنبه تعطیل است
بهای ورود:۸۰۰ درام

موزه قلعه اربونی

امپراطوری اورارتو‌ها كه حدود سه هزار سال پیش در حوالی دریاچه وان در تركیه امروزی ساكن بودند شهر ایروان را با بنای قلعه اربونی بنیان نهادند. این قلعه در جنوب شرقی شهر و بر روی تپه‌ای قرار دارد. در پای تپه ساختمان آرین‌برد، اكنون یافته‌های باستانشناسان از این قلعه، از جمله فلزكاری‌های زیبای اورارتویی، را به نمایش گذارده است.

تور ارمنستان - معرفی موزه های ارمنستان

 ساختمان موزه نقش‌برجسته‌ای برنجی از پیكره‌هایی اورارتوری را بر نمای خود دارد. قلعه خود توسط آرگیشتی اول پسر منوا، پادشاه اوراتو در سال ۷۸۲ پیش از میلاد بنا شده و اولین استحكامات اورارتویی در شرق رود ارس بود. اربونی ریشه نام ایروان است كه در طول زمان تغییر یافته است.

آدرس:ارمنستان، ایروان، خیابان اربونی، شماره ۳۸تلفن۳۲۰۲ ۵۷ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
ساعات بازدید
سه‌شنبه تا یك‌شنبه از ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰، دوشنبه‌ها تعطیل است.
بهای ورود: بالغین ۱۰۰ درام، كودكان ۵۰ درام
 

 

موزه هنر‌های مردمی ارمنستان


آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان ابوویان، شماره ۶۴
تلفن: ۹۳۸۳ ۵۶ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
ساعات بازدید: سه‌شنبه تا یك‌شنبه از ۱۱:۰۰ تا ۱۶:۰۰، دوشنبه‌ها تعطیل است.
بهای ورود: ۵۰۰ درام
موزه هنرهای مردم در سال ۱۹۷۸ جهت محافظت و توسعه سنتهای عملی، تزئینی و هنرهای زیبای مردم ارمنستان بنیاد نهاده شد. موزه شامل حدود ۱۲۰۰۰ اثر است (قلابدوزی، نقره‌جات، آثار چوبی، اشیاء سنگی و طلاجات، سرامیك، فلزكاری، فرش و قالیچه). همچنین آثار هنرمندان خودآموخته در بخش نقاشی‌ها و هنرهای عملی و تزئینی نگهداری می‌شوند.

 

خانه و موزه سرگئی پاراجانف


خانه و موزه سرگئی پاراجانف

آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان دزوراقیوق، شماره ۱۵ و ۱۶
تلفن: ۸۴۷۳ ۵۳ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
سایت وب: www.paradjanov.com
ساعات بازدید: هر روز: ۱۰:۳۰ – ۱۷:۰۰
سرگئی پاراجانف (۱۹۹۰-۱۹۲۴)، فیلمساز، نقاش و عكاس شهیر ارمنی است. خانه و موزه او در ایروان محل نگهداری از بیش از ۶۰۰ اثر او، گرافیك‌ها، عروسك‌ها، كلاژها، عكس‌ها، فیلم‌هاو فیلمنامه‌های اوست. طرح ایجاد خانه و موزه پاراجانف در سال ۱۹۸۸ توسط دولت ارمنستان آغاز شد، اما احداث آن بر اثر زلزله همان سال تا ۱۹۹۱ بطول انجامید. اما مرگ پاراجانف در ۱۹۹۰ اجازه زندگی در این خانه جدید را به او نداد.

 

موزه هنرهای مدرن ایروان


آدرس: ارمنستان، ایروان، خیابان مشتوتز، شماره ۷
تلفن: ۵۶۶۱ ۵۳ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
فكس: ۹۶۳۷ ۵۳ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
ساعات بازدید سه‌شنبه تا یك‌شنبه: ۱۰:۳۰ – ۱۶:۰۰ شنبه‌ها: ۱۱:۰۰ – ۱۵:۰۰
بهای ورود: ۵۰۰ درام
موزه هنرهای مدرن با تلاش هنریك ایگیتیان و در سال ۱۹۷۲ گشوده شد. موزه در یك طبقه و دارای حدود ۲۳۰۰ اثر از هنرمندان ارمنی، روسی و سایر كشورها است. بسیاری از آثار موزه توسط مردم و هنرمندان اهدا شده‌اند. در اینجا می‌توان سیر هنر مدرن در ارمنستان از ۱۹۶۰ تاكنون را مشاهده كرد.

موزه معماری ارمنی

چون انگلیسیش ساده است اطلاعات اورجینال را برایتان می گذارم

Address: Government Bld. #3, 1st floor, Yerevan
Phone: (+374 10) 524630,562954
Fax: (+374 10) 524630
E-mail: archmuseum@web.am
Working Days: Tuesday-Sunday
Working Hours: 10:00 - 5:00pm

 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: موزه های ارمنستان , تور ارمنستان , مکان های دیدنی ارمنستان , ارمنستان , گالری ملی ارمنستان , خانه و موزه سرگئی پاراجانف , موزه هنر‌های مردمی ارمنستان , موزه قلعه اربونی , ایروان ,
:: بازدید از این مطلب : 931
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 11 آذر 1393
.

واحد پول ارمنستان و تبدیلات آن

واحد پول ارمنستان چیست ؟ 

 
واحد پول ارمنستان درام (در ارمنی դրամ)  است . درباره ریشه کلمه درام باید گفت که خود واژهٔ درام از «درم» پارسی میانه وارد زبان ارمنی شده . زبان پارسی میانه خود، این واژه را از واژه یونانی دراخما وام گرفته بود. تلفظ‌های گوناگونی از آن واژه در خاورمیانه رواج گرفت مانند درم، درهم و درام . همچنین باید یاد آوری کرد که واژه درم در زبان امروزی ارمنی ها معنی ، پول نیز می دهد.
 
تبدیل پول ایران به ارمنستان - پول ارمنستان چند برابر پول ایران است ؟

 

هر 1000 درام معادل تقریبا 8000 تومان ایران است.سکه های ۱۰ و ۲۰ و ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ و۵۰۰ درامی و اسکناسهای 1000 تا 100000 درامی در این کشور رایج است

فرمول حساب تبدیل درام به تومان ودلار البته به صورت سرانگشتی :

پول ارمنستان درام ضرب در عدد3 ميشه تومان و تقسيم بر سه با حذف سه صفر ميشه دلار

برای حساب دقیق هم من قیمت روزانه یک دلار را با درام گذاشتم قیمت دلار هم که خودت از بازار می گیری حساب می کنی . (ماشین حساب بدم خدمتون)

پول خردهای ارمنی

 

پول خردهای ارمنی

 

اسکناسهای ارمنی

ترتیب 1000و5000و20000 درامی  

 

اسکناسهای ارمنی

 

اما کجا پولمان را تبدیل کنیم  ؟

اولا به صرفه ترین چنج اینه که دلار در ایران بخرید و توی ارمنستان اونو تبدیل به درام کنید .

 

1- ایران

کجا پولمان را تبدیل کنیم ؟

سر مرز نور دوز وارد پایانه مرزی که می شود یک صرافی وجود دارد که می توانید پولتان هرچی هست را تبدیل به درام کنید این صرافی  اولین و تنها صرافی مجاز در مرز ایران و ارمنستان (پایانه مرزی نوردوز ) بوده و در راستای تكریم اربابان رجوع بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات ارزی به مسافرین، تجار، شركتهای حمل و نقل، شركتهای مسافر بری و غیره می باشد. ارزهای مورد معامله این صرافی عبارتند از: درام – دلار – یورو  – لیره تركیه كه قیمت به صورت روزانه و بر اساس نرخ بانك مركزی تعیین و ارائه میگردد.

 

2-ارمنستان

اول یک نکته :

اگر توی ارمنستان  پولتان تمام شد باز جای نگرانی نیست ؟!! اخیرا بعضی از هموطنان به هر دلیلی در كشور ارمنستان با كمبود ارز مواجه شده اند نگران یك چنین اتفاقات ناگوار نباشید زیرا فقط كافی است با شماره تلفن 0037494939255 از داخل كشور ارمنستان ( هر نقطه از كشور ارمنستان كه هستید )با ما تماس بگیرید و نگرانی خود را بر طرف كنید.

توی ایروان هم از بانکها که تعدادشون کم هم نیست می تونی چنج کنی

درام پول ارمنستان ,واحد پول ارمنستان,درام ,قیمت درام ,تعویض پول

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: درام پول ارمنستان , واحد پول ارمنستان , درام , قیمت درام , تعویض پول , واحد پول ارمنستان چیست , تبدیل پول ایران به ارمنستان , ارمنستان , كشور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 948
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 9 آذر 1393
.

رستوران های ارمنستان و قیمت غذا ها

برای هموطنانی که به تور ارمنستان می روند داشتن اطلاعات کامل در خصوص رستوران های ارمنستان ، قیمت غذا در ارمنستان ، آدرس رستوران های ارمنستان و... می تواند مفید باشد چرا که یکی از لذت هایی که در سفر می بریم تناول نوشیدنی ها و خوردنی های مخصوص آن کشور است.

 

 

رستوران های ارمنستان و قیمت غذا ها

 

رستوران آرارات ارمنستان

رستوران آرارات تاریخی كهن و به سنت‌های دیرینه خود شهرت دارد. اینجا محبوب نویسندگان و هنرمندان بسیاری از جمله نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگران بوده است. این رستوران غذا‌های ارمنی را به همراه موسیقی زنده و محلی ارمنی سرو می‌كند

آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، میدان جمهوری، ساختمان دولتی شماره2

 

رستوران ماركو پولو ارمنستان


رستوران محبوب ماركو پولو با فضای باز بسیار عالی در خیابان ابوویان قرار دارد. انواع غذاهای اروپایی، ارمنی، پیتزا و اسنك‌ها در اینجا سرو می‌شود و غذایی خوب را با قیمت مناسب در اختیار می‌گذارد. اینجا به نوعی پاتوق گردشگران محسوب می‌شود.
آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان ابوویان، شماره ۳/۱
تلفن : ۱۹۲۶ ۵۶ (۱۰ ۰۰۳۷۴) و 525550(۱۰ ۰۰۳۷۴)
متوسط بهای غذا : حدود ۵-۶ دلار
آدرس : رستوران، ارمنی، پیتزا

رستوران آی لئونیرستوران های ارمنستان و قیمت غذا ها ارمنستان


رستوران آی لئونی كوچینا ایتالیانو با محیطی زیبا، دكور ونیزی و سرآشپز ایتالیایی، غذاهای ایتالیایی را با روش‌های سنتی آن عرضه می‌كند. دارای منوی صبحانه، نهار و شام و كافه است. انواع پاستا، اسپرسو، كاپوچینو و بستنی ایتالیایی از جمله منوی این رستوران هستند.

آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان تومانیان، شماره ۴۰
تلفن : ۸۳۳۱ ۵۳ (۱۰ ۰۰۳۷۴) , 0892 ۵۳ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
پست الكترونیك : info@aileoni.am
نشانى سایت وب : www.aileoni.am
ساعات كار : از ۱۰ صبح تا نیمه شب
رده : رستوران، كافه، ایتالیایی



رستوران پروانا (Parvana) ارمنستان


این رستورانی است که اگر به ایروان سفر می‌کنید بدون برو و برگرد یک شب از سفر خود را حتما باید به این مکان اختصاص دهید، نه بخاطر کباب‌های خوشمزه و ارزان‌قیمتش، بلکه بخاطر محیط کاملا خانوادگی
رستوران آراگاست
یك رستوران زیبا به شكل كشتی (آراگاست در ارمنی به معنای كشتی است) در سه طبقه هركدام با موسیقی و منوی خاص خود. می‌توانید درون رستوران یا در كنار دریاچه از غذاهای گوناگون ارمنی، پیتزاها و پاستا‌ها لذت ببرید
آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان ایساهاكیان، شماره ۴۱
تلفن : ۵۵۰۰ ۵۴ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
متوسط بهای غذا : ۱۱ تا ۲۰ دلار
رده : رستوران، ارمنی، مدیترانه‌ای



رستوران آرموتز ارمنستان


آرموتز یك رستوران عالی برای غذا‌های لذیذ سنتی است. تركیبی از دستور غذاهای خانگی و فضایی دلنشین در سایه كوه آرارات. موسیقی زنده در طول روز. اگر مایل به تماشای طرز تهیه خوروواتز هستید، سرآشپز به شما نشان خواهد داد كه این باربیكیو ارمنی چگونه تهیه می‌شود.
آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان آنتارایین، شماره ۱۲۲
تلفن : ۵۲۲۰ ۵۲ (۱۰ ۰۰۳۷۴)
رده : رستوران، ارمنی


شاورما تومانیان در ارمنستان


فست فود عرضه كننده انواع ساندویچ گوشت و مرغ در نان لواش (شاورما)، جای نشستن ندارد اما می‌توانید كنار میزهای داخلی یا فضای باز بایستید و از ساندویچتان لذت ببرید.
آدرس رستوران در ارمنستان : ایروان، خیابان تومانیان، شماره ۲۳۲
متوسط بهای غذا : حدود ۱-۲ دلار
رده : فست فود، ساندویچ



کبابی‌های خیابان بُرُشیان ارمنستان ایروان

سرتا سر خیابان بُرُشیان کبابی‌های خوب است. به هر کبابی می‌خواهید وارد شوید ولی بدون شک اگر سفارش "کباب" بدهید برای شما "کوبیده" می‌آورند. اگر کباب لقمه‌ای می‌خواهید باید سفارش "خُرُواتس" بدهید:
خُزی خُرُواتس: کباب خوک
داواری خُرُواتس: کباب گوساله
هاوی خُرُواتس: کباب مرغ



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ارمنستان , تور ارمنستان , رستوران آرارات ارمنستان , رستوران ماركو پولو ارمنستان , رستوران آی لئونیرستوران های ارمنستان و قیمت غذا ها ارمنستان , رستوران در ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 8 آذر 1393
.

سوالات متدوال درباره سفر به ارمنستان-Armenia

در این مطلب چندین سوال که برای بسیاری از هموطنان ممکن است قبل از مسافرت به ارمنستان پیش بیاید را در شکل سوال و جواب اماده کرده ایم تا با خواندن این چند سوال که ممکن است سوالات و پرسش هایی نیز باشد که شما هم قبل از سفر به کشور ارمنستان از خود می پرسید. با جوابی روشن و واضح ابهامات ذهن شما را بزدایم.

سوال : اصلا به ارمنستان بروم . چه جور کشوری ؟

خوب این به خودتون بستگی دارد اولا با سیصد چهار صد هزار تومان پول و یک پاسپورت و ده روزی مرخصی فی البدایه می توانید به یک سفر خارجی بروید و یک کشور نیمچه اروپای را ببینید  هر روز از تهران اتوبوس داره ویزا هم سر مرز می دهند (ویزای ارمنستان سه ماهه  نفری  40 دلار البته یک خبر خوش هم بدم ویزا 21 روزه  8دلار آنهم سر مرز می دهند  ) 24 ساعته با کرایه اتوبوس سی وپنج هزار تومانی رسیدی ایروان خرجش هم با ایران تقریبا برابر است پلیسش هم مثل بعضی جاها علنا گیر نمی دهد و رشوه بگیرد  و امنیت خوبی دارد به اضافه مردمان با فرهنگ و خوش برخورد و بسیار شیک پوش ولا این دوستای بنده که همیشه توی این کشورهای عربی و... پلاسند که از ارمنستان خیلی خوششان آمدو به قول معرف طالب شدند در ضمن تابستا نهای خنکی هم دارد.

هزینه سفر به ارمنستان چنده به صرفه است ؟

خدایش برای یک سفر خارجی خیلی خوب براتون تمام می شود یعنی با 500 الی 800 هزار تومان یک سفر توپ به ارمنستان می رویید اگر اطلاعات این سایت را به خوبی بخونید و راه چاه را یاد بگیرید بخصوص اگر ازخدمات ما هم استفاده کنید  ( بازار گرمی هم نیست نیم ساعت دل بده مطالب سایت را خوب بخون و یک تحقیقی در اینترنت بنما تا به صحت گفته های ما پی ببرید )

درضمن سیر تا پیاز هزینه سفر به ارمنستان شامل کرایه هتل و یا آپارتمان درارمنستان کرایه تاکسی قیمت غذا و ...

سوال : با تور بروم ارمنستان یا خودمان برویم ؟

باتوجه به اینکه با کشور ارمنستان هم مرز هستیم و ایروان ( پایتخت ) از مرز 427 کیلومتر فاصله داره و همیشه تعداد زیادی ایرانی انجا هستند ( چه هموتنان ارمنی وچه ) من پیشنهاد می کنم خودتان به ارمنستان بروید  چرا ؟ چونکه حداقل از لحاظ هزینه 30الی 40 در صد صرفه جویی می کنید وبا همان مقدار پول بیشتر می توانید در ارمنستان بمانیدو ما هم مثل یک هم سفر در تمامی مراحل سفر از لب مرز نوردوز تا بروید ایروان برگردید همه جوره ساپورتتان می کنیم البته اگر تور خوب هم انتخاب کنید بدی نیست 

سوال : اما من تصمیم دارم با تور بروم تورارمنستان خوب و... می شناسی معرفی کنی ؟

و چگونه یک تور خوب برای ارمنستان انتخاب کنیم ؟ 

اولا خودش مجری مستقیم باشه نه واسطه
عین قراردادشون به شما خدمات بده
بتونه سراسر کشور به شما خدمات تور بلیط و رزرو را بده
برای استفاده بیشتر از وقتتون تورهای روزانه را در ارمنستان به شما پیشنهاد بده
مشخصات هتل به شما بده نه اینکه فقط بگه مثلا 4 ستاره بعد ببینی 2 ستاره هم نیست
با توجه به نزدیکی ارمنستان علاوه بر تور هوایی تور زمینی داشته باشند و قیمتشون تلفیقی از ارزونی وکیفیت باشه
لذا با توجه به موارد فوق من  آژانس را پیشنهاد می کنم

 

سوال : چگونه خودم به ارمنستان بروم؟

اولاهر روز شرکت دیدار سیرگیتی از ترمینال آزادی تهران ساعت 14:00 بسمت ارمنستان اتوبوس داره و فرداش ساعت 13:00 می رسید ایروان با هواپیما هم می توانیید برویید بلیط رزرو کنید با خودروی شخصی هم می توانید بروید .

سوال : چگونه در ارمنستان هتل و آپارتمان اجاره کنم ( البته من زبان بلد نیستم )

البته این مشگل زبان انگلیسی در بین ما ایرانیا فراگیر است خوب دوستانی که به هر شکل خودشان را چه زمینی و چه هوایی به ارمنستان می رسانند در صورت هماهنگی نماینده شرکت در ارمنستان می آید به استقبالشان و با توجه به سفارش شما امکانات طرف قرارداد این شرکت را روئیت شما می رساند که شما هم نمونه آپارتمان ها را می بینیداگر پسندیدکه هیچ، اگر نخواستی ایشان امکانات شرکت های دیگر را به شما نشان می دهد در صورتی که طالب شدید از امکانات شرکت های دیگر استفاده کنید  برای خاطر جمعی بخصوص دوستانی که بدون تور می روند و علی االخصوص با خانواده می روند حتمی بصورت آنلاین آپارتمان و یا هتل ارمنستان را رزرو کنید .

سوال : خوب من زبان ارمنی که اصلا به گوشم نخورده و انگلیسی هم لنگ می زنم توی ارمنستان هم جای را نمی شناسم پس چگونه ار اماکن دیدنی وتاریخی و... استفاده کنم  

اصلا غصه ندارد دو تا راه حل وجود داره اول ما راهنمایی جامع سفر به ارمنستان در سه سی دی را به زبان فارسی تولید کرداه ایم که اطلاعات ارمنستان رااز سیر تا پیاز  می گذارد کف دستتان  . دوم یکسری شرکت های ارمنی هستند که تورهای روزانه دارند داخل ارمنستان و چون توریست ایرانی نیز زیاد دارند تورلیدر ایرانی هم دارند که ما شما را به آنها معرفی می کنییم و خودتتان هزینه مستقیم وبدون واسطه را می پردازیید البته بگم شرکت های ایرانی که توریست می برند تور گردانی داخل ارمنستان را همین شرکت ها انجام می دهند با هزینه ...

سوال : آیااز ایران می توانم برای اطمینان بشتر  آپارتمان و یا هتل  ارمنستان را رزرو کنم؟

بله کافیست که با ما تماس بگیرید.

 سوال : و اگر رفتم ونپسندیدم می توانم کنسل کنم و یا نوع سفارش را عوض کنم آیا درصورت انصراف هزینه ای کسر می شود ؟

البته شما هر وقت که بخواهید چه در ایران و چه در ارمنستان می توانید  سفارش خود را کنسل کنید و یا تغییر بدهید و در صورت انصراف هیچگونه پولی ازشما کسر نمی شود و بلافاصله مبلغتان عودت داده می شود  در ضمن بهتر بخصوص در ایام توریستی مثل تابستان مکان اقامتتان را از ایران رزرو کنید .  همیشه درخدمتیم اگر سوالی دارید زنگ بزیید.

سوال : هزینه مکالمه از ایران به ارمنستان دقیقه ای چند است ؟ 

از ایران دقیقه ای 350 الی 650 می افتد البته از ارمنستان به ایران دقیقه ای 1900 تومان میشه حالا بگوید ایران بده 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: سفر به ارمنستان , ارمنستان , مسافرت به ارمنستان , رزرو هتل در ارمنستان , تور ارمنستان , سفر به ارمنستان , قبل از مسافرت به ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 7 آذر 1393
.

چرا تور گرجستان

  • گرجستان کشوری زیبا میباشد با مردمانی خون گرم و مهربان
  • از نظر مسائل فرهنگی به ما ایرانیان نزدیک هستند
  • ذائقه غذای ما ایرانی ها به ذائقه گرجی ها نزدیک است
  • بدون ویزا می توان به گرجستان رفت
  • سواحل زیبای باتومی چشم به راه ماست

تور ارزان قیمت گرجستان94

  • با اتوبوس وی آی پی
  • با هواپیمایی اتا
  • گشت های ریگان
 

تور گرجستان از تهران

هتل سه ستاره گرند هتل....................واقع در خیابان تلاوی

تاریخ رفت:.................. 13دی92.

تارخ برگشت:..................17 دی ماه92

تعداد شبهای اقامت: 4 شب و 5 روز

تور هوایی گرجستان 94

خدمات تور گرجستان شهر تفلیس در هتل سه ستاره:

  • اقامت 4 شب و 5 روز
  • صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت در تفلیس
  • راهنما
  • گشت
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تاکسی ویژه فرودگاه امام خمینی از درب منزل تا فرودگاه بصورت رایگان

 

تور ارزان قیمت گرجستان:

تور ارزان قیمت گرجستان فقط مربوط به تاریخ ذکر شده میباسد

قیمت تور گرجستان هوایی با تمام خدمات ذکر شده ارائه شده:

هرنفر فقط...........................770000تومان

ارزانترین تور گرجستان را از ما بخواهید

88548853....................سعادت سیر

09199116569...................09382561688..................خانم جامی

 

 

موارد مرتبط

  • تور گرجستان باتومی اردیبهشت 93 با قیمت ارزان
  • تور گرجستان تفلیس باتومی با اتوبوس VIP
  • تور زمینی گرجستان با اتوبوس VIP فقط بایک میلیون
  • تور زمینی گرجستان نوروز 93 با اتوبوس ویژه هشت روزه
  • تور هوایی گرجستان از تهران نوروز93
محتوای بیشتر در این بخش: « تور گرجستان هوایی دی ماه تور گرجستان زمستان 93 »


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: چرا تور گرجستان , تور گرجستان , تور ارزان قیمت گرجستان94 , تور ارزان قیمت گرجستان , تور ارزان گرجستان , تور گرجستان زمستان 93 , تور گرجستان از ,
:: بازدید از این مطلب : 1801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 6 آذر 1393
.

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان

مطلب زیر که در برخی از نکات زیبا و جالب برای عکاسی در مسافرت است را به تمام هموطنانی که با ما عازم تور ارمنستان هستند تقدیم کنیم تا در کنار سفر به ارمنستان به طور ضمنی کیفیت سفرشان را نیز افزایش دهند . عکاسی زیبا و دقیق می تواند بسیاری از نکاتی را که در قالب گفتار و کلام نمی گنجد را در شکل و شمایل یک تصویر زیبا برای همگان بازگو کند حتی کسانی که با ما همزبان و هموطن نباشند.

مارسل پروست رمان نویس فرانسوی در بیوگرافی خودش نوشته است: سفر برای اکتشاف دنیاهای جدید بازدید از سرزمینهای جدید نیست، بلکه یافتن چشمهایی جدید است. این نصیحت پروست، پندی برای زندگی بوده، ولی میتوان آنرا به عکاسی در سفر نیز تعمیم داد. اخیرا من دارم سعی میکنم که با چشمهایی جدید یا نگاهی تازه، عکاسی کنم. در این مقاله شرح خواهم داد که برای یک سفر عکاسی یا گرفتن عکسهایی جالب در یک سفر چه باید کرد.

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


چند سال قبل، من از کارم کناره گرفتم تا به صورت تمام وقت به گرفتن سلسله عکسهایی بپردازم که برای نوشتن کتابی در زمینه راهنمایی عکاسان در سفر بنام اسرار عکاسی احتیاج داشتم. انجام این کار ابتدا خیلی سر راست و راحت به نظر می رسید، من تنها نیاز داشتم تا از نماهای کلاسیک در مناطق مورد نظرم عکاسی نمایم. ولی به زودی فهمیدم که دیدگاه آماتوری من برای انتشار یک راهنمای مناسب، کافی نیست! یک کتاب عکاسی به عکسهایی بالاتر از یک آلبوم شخصی نیاز دارد و من می بایست عکسهایم را قویتر، رنگینتر، مهیج‌تر و امیدوارکننده‌تر می‌کردم. در طی این مطالعه و بررسی، من توانستم ابعاد مختلف این مهارت را که برای حرفه‌ای شدن نیاز بود کشف نمایم و بتوانم عکسهایی بگیرم که برای انتشار مناسب باشد، نه اینکه تنها به درد ثبت خاطرات گذشته بخورد. همانند آنچه که پروست گفت، من به مناظر و مکانهای جدید برای عکاسی نیاز نداشتم، بلکه نیاز به چشمهایی جدید یا نگاهی تازه داشتم.

 
۵ نکته برای عکاسی در تور ارمنستان

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان

اولین گام این بود که هدف خودم را بهتر بشناسم. من شروع به مطالعه کتابهای سفرنامه و مجلات راجع به مسافرت نمودم تا دریابم چه جور عکسهایی به نظرم جالبتر می آیند. بقول معروف کار را از انتها آغاز کردم. من بهترین عکسهایی را که می بافتم تجزیه و تحلیل می کردم تا بفهمم که راز زیبایی و جذابیت آن کار در چیست و چرا این عکسها، از عکسهایی که من می‌گیرم جذابترند. این کار خیلی وقت‌گیر بود ولی من این کار را برای بهبود عکاسی‌اتان به شدت توصیه می‌کنم. عکسهایی که من را جذب می‌کرد رنگهایی زنده، ترکیب‌بندی ساده، استفاده مناسب از نور، نمایش عمق سه بعدی و نگاهی غیر معمول و جالب به یک مکان معروف و شناخته شده داشتند.


بعد از اینکه دریافتم به دنبال چه چیزی هستم، به مطالعه کتابها و مجلات عکاسی پرداختم تا مهارتهای مورد نیازم را یاد بگیرم. قدم نهایی این بود تا آموزه‌هایم را به عمل برسانم، و با انجام تمرین و گرفتن عکسهای فراوان به مهارت عملی لازم برسم. مانند بسیاری از مهارتها، در عکاسی نیز تمرین کار را کامل می کند و تمرین بخش لذتبخش کار است. من در این مرحله مرتب از نتیجه کار خود نکات جدیدی می‌آموختم و با مقایسه کارهایم با کارهای دیگران که برایم جالب بودند، نکات قوت و ضعف عکسهای خودم را مشخص می کردم. در این نوشتار به پنج نکته که شما را در بهبود عکسهای سفرتان کمک می‌نماید اشاره خواهم نمود.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


1- تاثیرگذاری عکس


یک عکس عالی چشمها را می‌رباید و شما را مجبور می‌کند از مرق زدن کتاب دست برداشته و به عکس خیره شوید. در حالی که ممکن است یک عکس هزاران کلمه حرف داشته باشد ، ولی من فکر می‌کنم یک عکس خوب عکسی است که بیننده با دیدنش بی اختیار و از روی تعجب بگوید :وای!


کلید تاثیرگذاری بصری در 4 چیز است: سادگی، رنگ، نور و عمق


1- 1- سادگی. من وقتی به بسیاری از عکسها نگاه میکنم، چیزی که بیشتر از بقیه فدا شده است سادگی است و عکس درهم و برهم است. برای القای یک پیام واضح باید یک عبارت ساده و موجز بگویید: کم گوی و گزیده گو! بخشهای غیر ضروری عکسهایتان را ببرید و توجه بیننده را به سمت اساسی‌ترین اجزاء عکستان معطوف نمایید. تنها برای اینکه سوژه مورد نظرتان پس زمینه ای داشته باشد، بخشی از اطراف آنرا باقی بگذارید. درهم ریختگی را از عکستان دور کنید، بخصوص آنرا از لبه‌های عکس دور نمایید. به سادگی با گرفتن عکسی از فاصله نزدیکتر به سوژه و استفاده از یک لنز زاویه باز و یا زوم بیشتر با یک لنز تله میتوانید المانهای ناخواسته را از کادرتان خارج کنید.
مثلا من هنگام عکاسی از یک بنای زیبا دوست دارم از یک پیش زمینه قوی و یک لنز 28 م.م. استفاده نمایم. ساختمان را در یک سوم بالای عکس قرار می دهم و دو سوم باقیمانده عکس را با گلهای رنگی یا استخر جلوی آن پر می‌کنم. من دوست دارم که پایین کادر را با آن زیبایی بی پایان ببندم. ضمنا با استفاده از یک دیافراگم کوچک مثل f22 همه چیز را در فوکوس نگاه می دارم.


1-2 - رنگ. راه مورد علاقه من برای افزایش تاثیر پذیری عکسها، پررنگ و زنده کردن رنگها است. من عکسهایی که در آن قرمزی ماشینهای مسابقه‌ای، آبی آرام بخش آسمانی، زردهای با طراوت و سبزهای دلپذیر دارند را دوست دارم. باز تاکید میکنم، سادگی کلید تاثیر گذاری است، سعی نمایید برای تاثیرگذاری بیشتر تعداد و نوع رنگهای موجود در عکستان را حداقل نمایید. بطور کلی عکس، یک موضوع اصلی دارد و یک رنگ اصلی. تنها بر روی یکی از سه رنگ اصلی تمرکز نمایید:قرمز، آبی یا زرد. این رنگهای غالب بهترین توازن را با رنگهای مکمل خود برقرار می نمایند:قرمز با سبز، آبی با نارنجی و زرد با بنفش.
برای سالهای متمادی، من از رنگهای چشمگیر در عکسهایم استفاده نمی کردم و این بسیار مخرب بود. از انواع فیلتر و محدوده بندی نور استفاده میکردم، ولی هیچکدام درست کار نمی کرد. ولی بالاخره راز کار را پیدا کردم که در یک کلمه نهفته بود: رنگهای شاداب و زنده (Velvia). با استفاده از اسلاید رنگی با رنگهای شاداب و اشباع ناگهان عکسهای آماتوری بی رمق من به عکسهای حرفه ای با رنگهای زنده تبدیل شد. این دریافت شبیه یک الهام حیات بخش بود. (در دوربین های دیجیتال معمولا یک مد رنگی Velvia وجود دارد که رنگهایی با اشباع بیشتر و غنی تر ایجاد میکند.- م.)
دو حربه دیگر برای زنده‌تر کردن رنگها وجود دارد که هر دو بسیار ساده‌اند. اول این از یک فیلتر پلاریزه استفاده نمایید که قیمت بالایی هم ندارد. من در بیشتر عکسهای روز در هوای آزاد، از فیلتر پلاریزه برای پررنگ تر کردن آبی آسمان استفاده می‌کنم. ضمنا این فیلتر انعکاس سطوح را کم می ‌کند و باعث می شود تا رنگ سطوح درخشان و زنده‌تر به نظر آید. دوم اینکه عکستان را در طیف‌های متوسط تنظیم نمایید. برخلاف چشم انسان، فیلم عکاسی دارای محدوده دینامیکی کوچکی است که فقط می تواند محدوده باریکی از سطوح روشنایی را ثبت نماید. بنابر این سعی نمایید اجزائی را که از سایرین خیلی روشن تر یا تیره تر هستند در نظر نگیرید و طیفی متعادل در میان کادر را برای نورسنجی استفاده نمایید.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


1- 3- نور. استفاده خوب از نور رمز عکسهای برنده است. استفاده موثر از نور روز می تواند رنگهای عکستان را نیز بهبود بخشد. رمز عکسهایی مانند عکسهای نشنال جئوگرافیک این است که وقتی نور خورشید طلائی است - ساعات ابتدایی بعد از طلوع آفتاب یا نور قبل از غروب – عکس بگیرید. عکاسان حرفه‌ای این زمان را ساعات جادوئی می‌نامند. با نزدیک شدن خورشید به افق، نور خورشید مجبور است مسیر بیشتری را در هوا و از جمله از میان لایه ازون، گرد و غبار و بخار آب عبور نماید. بنابراین طول امواج واقع در انتهای طیف آبی پراکنده شده بیشتر از امواج واقع در انتهای طیف قرمز جذب می‌شوند. بنابر این نور خورشید ابتدا به زردی و سپس رفته رفته به سرخی می‌گراید. این نور طلایی منظره شما را با رنگی آتشین نقاشی نموده و تصاویری حیرت‌انگیز ایجاد می کند. ضمنا نور کمتر محدوده روشنایی منظره را کمتر نموده و به دوربین امکان ثبت بهتر رنگها را می دهد.


1- 4- عمق. در عسکهایتان اجزایی که عمق را نشان می‌دهند بگنجانید تا عکسهای دو بعدی را به سه بعدی تبدیل نمایید. مثلا با ترکیب یک پس زمینه جداگانه با یک سوژه بسته، سوژه و زمینه آن را در صفحات جداگانه‌ای قرار دهید. دنبال یک سری خطوط راهنما همانند یک دیوار، نرده یا جاده بگردید تا بیننده را به درون عکس بکشید. با عکاسی در ساعات جادوئی با ایجاد سایه‌های طویل‌تر شکل و بافت بهتری ایجاد نموده و به جدایی سوژه از زمینه کمک می‌نماید.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


2- تحقیق نمایید.


هر چه بیشتر در مورد محل مورد عکاسی تحقیق نمایید عکسهایتان بهتر خواهد شد. قبل از بازدید از یک محل، دنبال مطالبی در مورد آنجا بگردید. بسیاری از شهرها و کشورها و مناطق توریستی دارای سایت یا دفاتر خاصی هستند که میتوانند اطلاعات خوبی به همراه عکسهایی از مکان مورد نظر در اختیار شما قرار دهند. دفترچه‌های رنگی راهنمای مسافرین و کتابهای عکس مکانهای مورد نظر دارای عکسهای زیادی از آن منطقه خواهد بود. ضمنا می توانید با استفاده از چند کلمه کلیدی خاص، به جستجوی مطالب و عکسهای منطقه مورد نظر در اینترنت بپردازید.
وقتی به محلی وارد می‌شوید، قفسه عکسهای کارت پستال، کتابهای عکس یادگاری، دفاتر محلی اطلاعات توریستی را جستجو کنید و با رانندگان تاکسی و خدمه هتل صحبت نمایید تا اطلاعات بیشتری در مورد محل به دست آورید و آماده بکارگیری دوربینتان شوید.
من قبل از بازدید از هند، یک کتاب عکس پیدا کردم با عکسی فریبنده از تاج محل که از روی رودخانه گنگ گرفته شده بود. وقتی من به آن محل معروف رسیدم هیچکس حتی کارکنان اطلاعات توریستی نمی دانستند که چگونه می‌توان به رودخانه دسترسی پیدا کرد. بطور اتفاقی یک راننده تاکسی اطلاع داشت و توافق کرد که قبل از طلوع آفتاب مرا به آنجا ببرد. ما از میان یک کوچه باریک گذشتیم و به لب رودخانه رسیدیم که در آنجا همه چیز ویرانه و متروکه بود و جز یک خانه کوچک چیزی وجود نداشت. درست هنگامی که خورشید شروع به طلوع کرد، مردی از آن خانه برای سیگار کشیدن بیرون آمد. بعد از اجازه گرفتن از او، چند عکس از او که از طلوع آفتاب و پک زدن به سیگار لذت می‌برد گرفتم. این عکس که در آخرین سفر آماتوری‌ام گرفتم یکی از عکسهای مورد علاقه من است و در زمره یکی از عکسهای مورد توجه و پرمباحثه نشنال جئوگرافیک قرار گرفت

نوشته: Andrew Hudson


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور گرجستان , تور , ارمنستان , گرجستان , عکاسی در مسافرت , سفر به ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 5 آذر 1393
.

 اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان

بعد از اینکه جنگ دوم جهانی پایان یافت ارمنستان از جمله کشورهایی بود که از نظر استراتژیک به موقعیت بالاتری دست پیدا کرد . تا جایی که صدها واحد از نیروهای نظامی متعارف بلوک شرق برای مقابله با حمله احتمالی نیروهای ناتو از طریق کشور ترکیه،  در کشور ارمنستان استقرار یافت . و این حالت تا زمان فروپاشی بلوک شرق ادامه داشت.

پس از فروپاشی شوروی و ایجاد کشور های مشترک المنافع، هر چند احتمال تقابل میان نیروهای روسیه و غرب تا حد زیادی کاهش یافته است ولیکن با توجه به این امر که مرز میان کشور ارمنستان و ترکیه هنوز نیز یکی از اصلی ترین محل های تلاقی بزرگترین قدرت های هسته ای جهان یعنی جامعه مشترک المنافع و ناتو می باشد، پس می توان گفت از اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان از این نظر کاسته نشده است.

از سوی دیگر مسائل جدیدی مطرح شده که اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان را برای امنیت ملی کشورهای منطقه دو چندان کرده است. یکی از این مسائل که می تواند بر روی امنیت ملی روسیه و برخی دیگر از کشور های منطقه تاثیر مستقیم داشته باشد، طرح تئوری پان تورانیسم است که بر اساس آن کلیه ممالک ترک زبان از مرزهای چین تا بالکان با یکدیگر متحد شده و امپراتوری بزرگی را تشکیل می دهند که کلیه ترک زبان ها را تحت یک پرچم واحد گرد می آورد. طبیعی است که تحقق یک چنین اندیشه ای باعث ایجاد یک امپراتوری بزرگ ترک در اوراسیا شده و کلیه معادلات استراتژیک را در منطقه به هم خواهد ریخت و تاثیر قابل توجهی بر امنیت ملی تمامی کشور های منطقه خواهد داشت. در این میان تنها كشوری که جلوی تحقق یک چنین اندیشه ای را می گیرد جمهوری کشور ارمنستان است که همچون کمربندی بین ترکیه و جمهوری ترک زبان قفقاز و آسیای مرکزی قرار گرفته و ارتباط آنان را مختل نموده است.

 

در باره دين کشور ارمنستان

اکثریت قریب به اتفاق مردم کشور ارمنستان پیرو کلیسای حواري ارمني (Armenian Apostolic Church) هستند كه نزد ايرانيان به كليساي گریگوری شناخته مي شود و کلیسای ملی ارامنيان محسوب مي شود. کلیسای حواري ارمني از اولين كليساهاي دنياي مسيحيت است و جزو کلیسای ارتدوکس شرقي به شمار می رود.
ارامنيان پيش از پیوستن به دین مسیحیت بت پرست بوده و بت های بیشماری را می پرستیدند از جمله آناهید .
پس از ظهور مسیحيت و از قرن اول میلادی نخستین پیام آوران مسیحیت وارد کشور ارمنستان شده و به تبلیغ این دین پرداختند. اولین مبلغان مسیحی در کشور ارمنستان تادئوس (Thaddeus) و بارتولومئوس (Bartholomew) از حواريون عيسي مسیح بودند. این افراد به دست حکام بت پرست کشور ارمنستان کشته شدند و بعد ها در مقتل آنها کلیساهایی ساخته شد. کلیسای تادئوس يا طاطاوس مقدس یا قره کلیسا واقع در شمال غرب شهر ماکو در ايران محل شهادت تادئوس می باشد.
 

 

 اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان
 
با این که از همان ابتدا و به ویژه آغاز قرن دوم میلادی به بعد عده ی از مردم کشور ارمنستان به دین مسیحیت گرویدند ولیکن تا پایان قرن سوم میلادی بت پرستی همچنان اصلی ترین مذهب حاکم بر کشور ارمنستان بود. در واقع مقدر بود که مسیحی کردن کشور ارمنستان توسط گریگور مقدس صورت گیرد. گریگور (Gregory) منسوب به خانواده اشکانیان و بنا به روایتی پسر همان مردی بود که به تحریک شاهان ساسانی، خسرو اول پادشاه کشور ارمنستان را كشته بود. گریگور و همه افراد خانواده اش در شهر کاپادوکیه (Cappadocia) واقع در شرق آسياي صغير مقیم شدند و در آنجا بود که گریگور با آموزه هاي مسیحي آشنا گردید و مسیحی شد.
قبول دین مسیحی توسط ارامنيان دارای دو جنبه مهم می باشد. از يك سو گرویدن این ملت به مسیحیت نقطه عطف تاریخ کشور ارمنستان محسوب شده و در واقع تمامی تحولاتی که اين ملت از ان پس شاهد بوده اند تا حد زیادی متاثر از این رویداد تاریخی بوده است. از سوي دیگر و از دیدگاه تاریخ مسیحیت نیز این رویداد اهمیت ویژه ای دارد چراکه ارامنيان نخستین ملتی هستند که در سال 301 ميلادي مسیحيت را به عنوان دین رسمی کشور پذیرفتند. شایان ذکر است که گرویدن کنستانتین امپراتور روم به دین مسیح و قبول مسیحیت به عنوان دین رسمی امپراتوری روم در سال 313 ميلادي صورت گرفت.

اولین کلیسای ارمنی توسط گریگور ملغب به گریگور روشنگر (Gregory the Illuminator)در شهر واقارشاپات (اجمیادزین کنونی) و در سال 303 ميلادي ساخته شد و پس از گذشت بيش از 1700 سال این مکان كماكان مقر اصلی کلیسای ارمنی است.


:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: کشور ارمنستان , ارمنستان , کلیسای حواري ارمني , ,
:: بازدید از این مطلب : 829
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 3 آذر 1393
.

تور ارمنستان نوروز 94

 
تور ارمنستان نوروز 94

 

 

تور ارمنستان نوروز 94

تور ارمنستان نوروز 94مدت تور 4 شب 5 روز اقامت هتل  کل مدت تور از تهران 6روز 

تور ارمنستان نوروز 94سیم کارت رایگان ارمنستان برای هر نفر

تور ارمنستان نوروز 94راهنمایی فارسی زبان همراه تور از تهران و راهنمای محلی فارسی زبان

تور ارمنستان نوروز 94اتوبوسهای اسکانیا توریستی 

تور ارمنستان نوروز 94گشت شهری میدان هراپاراک , هزار پله , موزه جنگ ارامنه و پارک اختاناک ,موزه قتل عام ارامنه,قبر سرباز گمنام با تمامی ورودیه ها + ناهار 

 تور ارمنستان نوروز 94بیمه مسافرتی در تور ارمنستان


عکسهای مربوط یه هتل رجینه

تور ارمنستان نوروز 94 تور ارمنستان نوروز 94

 تور ارمنستان نوروز 94 تور ارمنستان نوروز 94


  عکسهای مربوط یه هتل آرارات 

تور ارمنستان نوروز 94 تور ارمنستان نوروز 94 

تور ارمنستان نوروز 94 تور ارمنستان نوروز 94

آخرین مطالب:

  • هتل آنی پلازا هتلی در ایروان
  • هتل متروپل هتلی 4 ستاره در ایروان
  • هتل رویال پالاس هتلی در ایروان
  • هتل ماریوت هتلی مجلل در ارمنستان
  • هتل بست وسترن کنگرس هتلی نزدیک شهر ایروان

3 نظر

  • پیوند به نظر  جمعه ۱۴ آذر ۱۳93 ساعت ۱۲:۲۴ ارسال شده توسط ارمان

    با سلام و تشکر از شما.
    اگه ما با تور امدیم چطور میتونیم یه نفر رو پیدا کنیم که چند روز جاهای دیدنی رو به ما نشون بده؟ و چقدر هزینش میشه؟ ممنون
    ***پاسخ مدیر سایت ***دوست خوبم توی ارمنستان هر روز برای شما تورهای اپشنال زیادی معرفی می گردد که تقریبا تمام نقاط دیدنی ارمنستان را می برند

  • پیوند به نظر  چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳93 ساعت ۱۲:۲۴ ارسال شده توسط احمد

    با سلام
    آیا امکان بازدید از دریاچه هم برای مسافرین میسر است؟
    ****پاسخ مدیر سایت ****احمد جون گشت دریاچه سوان هم هروز با ناهار دریاچه داریم که به صورت اختیاری به شما ارائه می گردد ولی حتمی برید خوش میگزره

  • پیوند به نظر  دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳93 ساعت ۱۴:۵۹ ارسال شده توسط حسین احمدی.

    با سلام
    ایا این تور هوایی ارمنستان است یا به صورت زمینی؟؟
    ***پاسخ مدیر سایت ****این تور به صورت زمینی و گروهی از تهرانه و تور هوای هم داریم می تونید با تماس بگیرید



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان نوروز 94 , تور ارمنستان 94 , تور ارمنستان , تور هوایی ارمنستان , ارمنستان , نقاط دیدنی ارمنستان , بیمه مسافرتی در تور ارمنستان , مسافرت به ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1025
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 2 آذر 1393
.

جمعيت ارمنستان

تور ارمنستان مطمئن و به یاد ماندنی

کشور ارمنستان در حال حاضر جمعیتی در حدود 3.2 میلیون نفر را در خود جای داده است که از این تعداد تقریبا یک سوم آن یعنی حدود یک میلیون نفر در ایروان پایتخت ارمنستان ساکن می باشند. بسیاری از تور های ارمنستان نیز ابتدا وارد ایروان می شوند.

از نکات جالب توجه در زمینه جمعیت شناسی ارمنستان این است که شمار كل جمعيت ارمنيان جهان نزديك به 9 ميليون نفر است كه از اين تعدا 5.7 ميليون نفر خارج از جمهوري ارمنستان امروزي زندگي مي كنند. از اين نظر ارمنيان در شمار ملتهايي قرار مي گيرند كه بيشتر از نيمي از آنان خارج از سرزمين مادري زندگي مي كنند. از نظر ترکیب قومی ارمنستان جمعيت يكپارچه دارد و بیش از 93 درصد از جمعیت این جمهوری را ارمنيان تشکیل می دهند.

 


 

 

 اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان

تور ارمنستان مطمئن و به یاد ماندنی

 

پس از جنگ جهانی دوم اهمیت استراتژیک کشور کشور ارمنستان افزايش يافت و برای مقابله با تهاجم احتمالی ناتو از طریق ترکیه، صدها واحد از نیروهای نظامی متعارف بلوک شرق در کشور ارمنستان استقرار یافت. پس از فروپاشی شوروی و ایجاد کشور های مشترک المنافع، هر چند احتمال تقابل میان نیروهای روسیه و غرب تا حد زیادی کاهش یافته است ولیکن با توجه به این امر که مرز میان کشور ارمنستان و ترکیه هنوز نیز یکی از اصلی ترین محل های تلاقی بزرگترین قدرت های هسته ای جهان یعنی جامعه مشترک المنافع و ناتو می باشد.

پس می توان گفت از اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان از این نظر کاسته نشده است. از سوی دیگر مسائل جدیدی مطرح شده که اهمیت استراتژیک کشور ارمنستان را برای امنیت ملی کشورهای منطقه دو چندان کرده است. یکی از این مسائل که می تواند بر روی امنیت ملی روسیه و برخی دیگر از کشور های منطقه تاثیر مستقیم داشته باشد.

طرح تئوری پان تورانیسم است که بر اساس آن کلیه ممالک ترک زبان از مرزهای چین تا بالکان با یکدیگر متحد شده و امپراتوری بزرگی را تشکیل می دهند که کلیه ترک زبان ها را تحت یک پرچم واحد گرد می آورد. طبیعی است که تحقق یک چنین اندیشه ای باعث ایجاد یک امپراتوری بزرگ ترک در اوراسیا شده و کلیه معادلات استراتژیک را در منطقه به هم خواهد ریخت و تاثیر قابل توجهی بر امنیت ملی تمامی کشور های منطقه خواهد داشت. در این میان تنها كشوری که جلوی تحقق یک چنین اندیشه ای را می گیرد جمهوری کشور ارمنستان است که همچون کمربندی بین ترکیه و جمهوری ترک زبان قفقاز و آسیای مرکزی قرار گرفته و ارتباط آنان را مختل نموده است.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , ارمنستان , تور های ارمنستان , جمهوري ارمنستان , ایروان ,
:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 2 آذر 1393
.

جمهوری ارمنستان Republic of Armenia

کشور جمهوری ارمنستان از کشورهای همسایه ایران می باشد که بین کشورما ایران و کشورهای جمهوری آذربایجان و کشور گرجستان از سوی دیگر محصور می باشد. مساحت کشور ارمنستان 29800 کیلومتر مربع میباشد ، ارمنستان  در جنوب غربی منطقه قفقاز و با فاصله کمی از سواحل جنوب شرقی دریای سیاه واقع شده است.
کشور جمهوری ارمنستانکشور از جنوب با جمهوری اسلامی ایران، از جنوب غربی با جمهوری خود مختار نخجوان، از غرب با ترکیه و از شمال با گرجستان و از شرق با جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد.
کشور ارمنستان کوهستانی است که در شمال فلات ایران، در غرب فلات ارمنستان و جنوب سلسله جبال قفقاز واقع شده است. ارتفاع ميانگين کشور ارمنستان از سطح دریا 1800 متر است و تنها 10 درصد شهر های ارمنستان کمتر از 1000 متر ارتفاع دارند. بلندترین قله ارمنستان آراگاتس (Aragatz) است که در شمال غرب این جمهوری واقع است و 4090 متر ارتفاع دارد.

 

معرفی جمهوری ارمنستان - Republic of Armenia
تور ارمنستان- تور گرجستان

 

 مهمترین دریاچه کشور ارمنستان دریاچه سوان (Sevan)، در شرق این کشور واقع شده است و نقش بسیار چشمگیری در اکوسیستم منطقه ایفا می کند و چون در ارتفاع 1924 متری از سطح دریا قرار گرفته است، یکی از مرتفع ترین دریاچه های آب شیرین بزرگ جهان است. 

با توجه به کوهستانی بودن این کشور رودهای ارمنستان اکثرا کوتاه و داراي جريان بسیار سریع هستند. اکثر رودهای ارمنستان از طریق رود ارس يا رودهای کورا یا آخوریان به دریاي خزر سرازیر می شوند. 
مهمترین رود های ارمنستان عبارتند از رود کورا (Kura) که از گرجستان سرچشمه می گیرد و به خزر می ریزد، رود آخوریان (Akhurian) که در مرزهای ارمنستان با ترکیه قرار دارد، رود هرازدان (Hrazdan) که از شهر ایروان می گذرد، رود آرپا (Arpa) که به دریاچه سوان وصل مي شود، رود وروتان (Vorotan) در جنوب اين كشور. رودهای این کشور اگر چه می توانند به عنوان منبع خوبی برای تامین انرژی الکتریسته و آب مصرفی کشور به کار روند، ولی به واسطه وجود آبشارها، سرعت زیاد آب جاری و پهنای کم آنها قابل کشتیرانی ندارند.

شهر های ارمنستان

پایتخت ارمنستان شهر ایروان (Yerevan) است که بیش از یک سوم کل جمعیت کشور را تشکیل می دهد.
از دیگر شهر های مهم ارمنستان شهرهاي گیومری (Gyumri) ، آبویان (Abovian) ، وانادزور (Vanadzor) ، اجمیادزین (Ejmiadzin) ، آشتاراک (Ashtarak) ، كاپان (Kapan) ، گوریس (Goris) ، آپاران (Aparan) ، آرتاشات (Artashat) ، هرازدان (Hrazdan) ، ایجوان (Ijevan) ، آماسیا (Amasia) ، مارالیک (Maralik) ، مارتونی (Martuni) ، ماسیس (Masis) ، الاوردی (Alaverdi) ، و وادنیس (Vardenis) را می توان نام برد.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: کشور جمهوری ارمنستان , جمهوری ارمنستان , کشور ارمنستان , ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

تور ارمنستان| تور ارمنستان پاییز 93| تور ارمنستان آذر

 مجری برگزاری انواع تور ارمنستان از تهران و سایر شهرهای کشور کافی است که با ما تماس داشته باشید تا برای رفتن به کشور زیبا و با تمدن ارمنستان اطلاعات و آگاهی های کاربردی و به روز به شما ما ارائه گردد.

 تور ارمنستان| تور ارمنستان پاییز 93| تور ارمنستان آذر 93

تور ارمنستان هتل DDD پاییز 93

 

تور ارمنستان هتل DDD نوروز 93-تور ارمنستان| تور ارمنستان پاییز 93| تور ارمنستان آذر 93

 تور ارمنستان پاییز 93 | تور ارمنستان آبان 93

نرخ تور ارمنستان برای ورودی هفته                    3 شب و 4 روز

قيمت تور براي هر نفر در اتاق دو تخته                    1290000 تومان

قيمت تور براي هر نفر در اتاق يك تخته                   1320000 تومان

>>>>>>>>>>>

خدمات تور ارمنستان :

پرواز آسمان ، اقامت هتل با صبحانه ، ترنسفر فرودگاهي ، يک گشت شهري ، سيم كارت ، راهنمای فارسی زبان

>>>>>>>>>>>

توضيحات تور ارمنستان:

بلیت و واچر هتل به صورت فکس یا ایمیل برای مسافران ارسال می شود .

مدت زمان و تعداد شبهای اقامت به درخواست مسافرین قابل تغییر می باشد.

ساعت چک اوت هتل 12 و ساعت چک این هتل 13:30 می باشد.

برای کودکان زیر 5 سال فقط بلیت هواپیما گرفته می شود.

داشتن گذرنامه با شش ماه اعتبار براي خروج از كشور الزاميست



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارمنستان پاییز 93 , تور ارمنستان آذر 93 , تور ارمنستان زمستان , ارمنستان , خدمات تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 746
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 29 آبان 1393
.

ده موردی که شما را در هتل های ارمنستان ناراحت می کند

 
وقتی شما در تور ارمنستان وارد هتلی می شوید خیلی مهم است که این هتل مایه آرامش شما باشد و بتواند قوای تحلیل رفته شما را در طی روز در دیدن ها و گشت و گذارهای مختلف به شما برگرداند تا با یک شب استراحت بتوانید با آمادگی کافی و انرژی بالا فردا را از خواب بیدار شوید. اما بسیار اتفاق می افتد که متاسفانه هتل شما نه تنها محیطی برای آرامش شما نیست بلکه خیلی هم روی اعصاب شماست . در مطلب زیر به ده مورد از مسائلی که می تواند در تور ارمنستان شما را ناراحت کند می پردازیم :
مسافرت به یک کشور دیگر به خودی خود حتی بدون اینکه از بتوانید با افراد آزار دهنده کنار بیایید، پر دغدغه است. هتل شما باید محیط آرامی در باشد که شما به آنجا بروید، اما بسیاری اوقات این طور نیست چرا ؟

ده مورد ناراحت کننده هتل ها ، ر تور ارمنستان
 

1- استفاده بی مورد از دکمه آسانسور


در هر هتل  افرادی هستند که برای جلوگیری از فشار دادن دکمه آسانسور  توسط بچه ها برای سرگرمی خودشان این کار را انجام می دهند، که امری خنده دار  است! بعضی از بچه ها همه دکمه ها  را در بین طبقه اول و آخر فشار می دهند .  اگر شما با این بچه ها روبرو شوید، در یک تور بین طبقات هتل  که آزار دهنده هم است  قرار گرفته اید. البته ، والدین از این کار فرزندشان بسیار شرمنده می شوند.

افرادی که با همه دعوا دارند- تور ارمنستان
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان

2- افرادی که با همه دعوا دارند

شما هم افرادی را که دائم در حال مسابقه دادن  هستند و عجله می کنند را دیده اید. و همین سسب می شود که مدام با دیگران درگیر باشند و دعوا کنند. هیچ چیزی بد تر از ایجاد وقفه در یک مسافرت سریع پر استرس نیست. اتفاقی هم نمی افتد اگر به جای خشمگین شدن به حرف دیگران هم کمی گوش دهیم. ما به شما می گوییم که خونسرد باشید و به سفرتان ادامه بدهید حداقل تا زمانی که شما و همسفرتان  تنها هستید.

مالکین بی توجه حیوانات
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان
3- مالکین بی توجه حیوانات

ایرادی ندارد که شما حیواناتتان را به تعطیلات ببرید، البته با این فرض که شما در هتل اجازه داشته باشید که حیوان نگهدارید. به این نکته توجه داشته باشید که آیا می توانید حیوانتان  را در مسافرت بسته بندی کنید و جلوی پارس کردن و فریاد زدن ان را در هتل بگیرید، در حالیکه افراد فضول همه جا پرسه می زنند. به این نکته ساده و پیش پا افتاده توجه کنید که اگر شما همراه خود سگ داشته باشید ، آن را باید همه جا همراه خود ببرید.

خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند.
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان
4- خدمه هایی که داخل اتاق را تمیز می کنند

علامت « مزاحم نشوید» برای این گونه افراد است. شاید تنها دلیل آن این باشد که ما اتاق نامرتب را دوست داریم. یا شاید ما از  تاخیر هواپیما خسته شده ایم و نیاز به یکی دو ساعت خواب بیشتر داریم. یا اینکه، فقط ما می خواهیم تنها باشیم.

 کارکنان بی ادب
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان

5- کارکنان بی ادب

آیا شما از ان دسته از کارکنانی هستید که از عذاب دادن مسافرین لذت می برند؟ آیا نمی خواهید که امروزی باشید و از آزار و اذیت دیگران  حتی با وجود کوچکترن مشکلات دست بردارید؟ ما به شما توصیه می کنیم که  این کار به سادگی کنار بگذارید زیرا سبب تحمل خسارت زیادی برای شما خواهد شد و شاید حتی کار خود را از دست بدهید.

پیشخدمت و پادو قدرتمند
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان

6- پیشخدمت و پادو قدرتمند

نه، ما نمی خواهیم که شما چمدان چرخدار ما را تا اتاقمان ببرید، خیلی خیلی متشکریم.  ما خودمان ان را می کشیم.  چرا شما فکر می کنید که این ۲۰۰ متر اخر را نیز خودتان باید ان را حمل کنید؟  ما به شما پیشنهاد می کنیم که این کار را نکنید.

همسایگان پر سر و صدا
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان

7- همسایگان پر سر و صدا

بیشتر هتلها  عایق صدا ندارند. یعنی ما می توانیم چیزهایی را که دیگران با صدای بلند می گویند ر ا بشنویم، هر چیزی را… . پس لطفا صدای خود ر ا بلند نکنید و آهسته صحبت کنید.

 

8-  گروهها

نظرتان در باره سفر در گروههایی که افراد خوب را وادار می کند تا به گونه ای بد رفتار کنند چیست؟ مانند گروههای دانشجویی یا مسافرتهای گروه با دوستان مجرد .  مواظب باشید احترام خودتان را حفظ کنید و پا را از گلیم خود فراتر نگذارید. ما همه دوست داریم  که از زندگی لذت ببریم،  اما آیا می توانید  حضورتان را کمی بی سرو صدا تر  اعلام کنید؟ متشکریم

دربانهای پر افاده
تور ارمنستان.سفر به ارمنستان.تور گرجستان.هتل های گرجستان
9- دربانهای پر افاده

ما تقریبا این افراد را این گونه صدا می کنیم حتی اگر  انها افاده های زیادی هم داشته باشند .ما در مسافرت با این گونه رفتارها زیاد مواجه می شویم. مغرور بودن و باد در سر داشتن قسمتی از شرح وظایف آنها است. پس از این کارها ناراحت نشوید، انها وظیفه شان را انجام می دهند.

والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

10- والدینی که در تعطیلات هم بچه داری می کنند

برخی از بچه ها دکمه های آسانسور را فشار می دهد، و بعضی ها هم در لابی هتل به این طرف و آن طرف می دوند. و بعضی دیگر هم آشغال ها را در اطراف  رستوران پرتاب می کنند.  بچه ها باید حتما بچه خوبی باشند. زیرا والدین از کار آنها واقعا شرمنده می شوند. مردم هم سرزنش آمیز به آنها نگاه می کنند که مثلا شما به تعطیلات آمده اید. اما به تعطیلات رفتن به این معنی نیست که وظیفه پدری و مادری خود را نیز تعطیل کنیم. ما باید بچه های خود را کنترل کنیم.

مترجم: معصومه صالحی وزیری
منبع:www.smartertravel.com


:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , هتل های ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , سفر به گرجستان , تور , گرجستان , هتل های ارمنستان , تور ارمنستان , سفر به ارمنستان , تور گرجستان , هتل های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 856
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 27 آبان 1393
.

معماری عجیب مک دونالدز گرجستان

رستوران های مک دونالدز که از جمله رستوران های معروف و مشهور جهان می بشد که در بسیاری از کشورها شعبات و شاخه های زنجیره ای دارد بی گمان اگر در تور گرجستان با مک دونالدز برخورد کنید تعجبی نیست . اما شکل و شمایل عجیب مک دونالدز باتومی گرجستان کمی برای شما تعجب بر انگیز خواهدبود.

وقتی به خارج از کشور سفر می کنید متوجه می شوید که همه مک دونالدز ها یکی نیستند. از منوهای عجیب و غریب گرفته (مک لاکز در نروژ، سالاد مک پاپایا سبز در تایلند و مک اسپاگتی در فیلیپین) تا شکل ظاهری ساختمان آن، هیچ کدام از مک دونالدز ها از روی یک الگو ساخته نشده اند. مثال می آوریم: مکان جدید این رستوران در شهر باتومی، گرجستان، یک ساختمان با نمای شیشه ای است که تاق قوسی طلایی را به قرن بیست و یکم آورده است.

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور ارمنستان.تور گرجستان

 این سازه بزرگ که به یکی از دیدنی های گرجستان تبدیل شده بیشتر شبیه باقیمانده ای از یک نمایشگاه بین المللی است تا یکی از شعب مک دونالدز. فرم شگفت انگیز و جالب آن نتیجه برنامه ریزی معماران خلامادزه است.

این تیم مسئول طراحی یک پمپ بنزین و غذاخوری در میدان بزرگ شهر در کنار ترافیک وسایل نقلیه بود. با توجه به در چشم بودن این ملک، معماران می خواستند یک گره شهری برجسته خلق کنند و در عین حال نیازهای محلی به پمپ بنزین و رستوران فست فود را رفع کنند.

 فرم حاصل که شبیه به یک سخت پوست است به یک طرف کج شده است که رستوران مک دونالدز در آن واقع است و یک باغچه شیبدار درون آن وجود دارد و در انتهای دیگر پمپ های بنزین قرار دارند. این راه حل – حرکت از سمت گنبد به سمت سایبان – تضمین می کند که هیچ همپوشانی بین نیمدایره های غذاخوری و سوخت گیری وجود ندارد و حوضچه های مجاور و فضای سبز در لبه های این مکان قرار دارند. رستوران مک دونالدز شهر باتومی در اکتبر 2012 بازگشایی شد و تا به امروز تبدیل به یکی از سمبل های این شهر شده است.

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور ارمنستان.تور گرجستان

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور ارمنستان.تور گرجستان

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور ارمنستان.تور گرجستان

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور گرجستان.تور ارمنستان

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,معماری عجیب مک دونالدز گرجستان +عکس

تور گرجستان.تور ارمنستان

 ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,اخبار گوناگون

 تور گرجستان.تور ارمنستان

ساختمان عجیب مک دونالدز گرجستان ,اخبار گوناگون

  منبع:bartarinha.ir



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور ارمنستان , رستوران های مک دونالدز , مک دونالدز گرجستان , گرجستان , شهر باتومی , دیدنی های گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 26 آبان 1393
.

تعداد صفحات : 6
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی