تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

استرس و اضطراب چیست ؟

تفاوت میان استرس و اضطراب چیست ؟ تعریف استرس و اضطراب چیست ؟ علت ایجاد استرس و اضطراب چیست ؟

راهکارهای پیشگیری از اضطراب در کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان ، درمان و بهبودی استرس و اضطراب ،درمان دارویی اضطراب ، درمان غیر دارویی اضطراب ،

اضطراب در خانم ها ,  انواع اختلالات اضطرابی در کودکان و نوجوانان ، اضطراب جدایی ,  اضطراب امتحان , وسواس فکری و  وسواس عملی چه هستند ؟ و …

استرس یا اضطراب ؟

استرس و اضطراب کلماتی هستند که در زندگی روزمره، برای توصیف حالات و احساسات بسیار استفاده می شوند:

به طور مثال، به هنگام سخنرانی در برابر جمع، به هنگام امتحان، به هنگام مشکلات مادی، تاُخیر سر یک قرار، …

هنگامی که در شرایطی چون شرایط فوق، در سخنان خود از این دو کلمه استفاده می کنیم، توجه چندانی به تفاوت موجود میان آن دو نداریم.

ولی هنگام سخن گفتن از مشکلات روحی شایع در کودکان و نوجوانان، باید دقیق تر بود و تفاوت میان استرس و اضطراب را به خوبی درک کرد.

در روان شناسی، اضطراب مرحله ی پیشرفته تر استرس مزمن است، که هنگامی به صورت یک مشکل بهداشت روانی در می آید که برای فرد یا اطرافیانش رنج و ناراحتی به وجود آورد یا مانع رسیدن او به اهدافش شود.

و یا در انجام کار های روزانه و عادی او اختلال ایجاد کند. برای درک بهتر ابتدا استرس (تنیدگی)، و سپس اضطراب را مورد بررسی قرار می دهیم.

از شما دعوت می کنم تا مطلب تفاوت اضطراب و استرس چیست ؟ را مطالعه نمایید.

تنیدگی یا استرس چیست ؟

استرس یا تنیدگی یا فشار عصبی، در روان شناسی به معنی نیرو و فشار است. هر محرکی که در بدن باعث ایجاد واکنش شود، عامل تنیدگی یا استرس زا نامیده می شود. به عبارتی دیگر، هر عاملی که موجب تنش روح و جسم و از دست رفتن تعادل فرد شود، عامل تنیدگی است.

تنیدگی واکنش یا واکنش هایی است که در فرد، در اثر حضور عاملی دیگر (عامل تنیدگی) به وجود می آید تا تعادل از دست رفته را باز گرداند، و باعث بسیج شدن قوای فرد برای مقابله با آن عامل و آماده باش موجود زنده می شود.

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

استرس و اضطراب چیست و راه های پیشگیری و درمان آن کدام است ؟-مهکام مجله اینترنتی آموزش خانواده

مراحل تنیدگی

تنیدگی معمولاً دارای سه مرحله است:

۱- واکنش اخطار:

مغز پس از دریافت خبر ناخوشایند (عامل تنیدگی)، آن را ثبت می کند و هیپوتالاموس به تفسیر آن، و سپس به فرستادن اخطار الکتروشیمیایی به غدد هیپوفیز موجود در مرکز جمجه می پردازد.

این غدد شروع به ترشح هورمونی برای تحریک غدد فوق کلیوی می کنند. به این ترتیب، هورمون آدرنالین از غدد فوق کلیوی آزاد شده و در جریان خون می ریزد و پیام را به سایر غدد در سراسر بدن منتقل می کند.

در نتیجه، طحال برای عمل بسیج شده و باعث ورود گلبول های قرمز اضافی در جریان خون می شود. بنابراین، اکسِیژن و غذای اضافی وارد سلول ها می شوند، قدرت لخته ی خون بالا می رود، کبد مواد قندی و ویتامین ها را رها می سازد، ضربان قلب بیشتر می شود و تنفس تغییر می کند.

همچنین، خون از پوست و احشا به ماهیچه ها و مغز جاری شده، باعث سردی دست ها و پاهامی شود، و بدن برای تهاجم یا حمله یا فرار به صورت آماده در می آید.این مرحله ممکن است از چند دقیقه تا ٢۴ ساعت به طول انجامد.

۲- مرحله ی مقاومت :

طی این مرحله که ممکن است ازچند ساعت تا چند روز طول بکشد، بدن عملاً برای مبارزه با عامل فشار بسیج است. به همین دلیل به مصرف انرژی فراوان نیازمند است.

بعد از واکنش و دفع یا حل عامل فشار، بدن احساس خستگی می کند. پس از مدتی استراحت، متابولیسم (سوخت و ساز) بدن به حالت عادی بر می گردد.

معمولاً دو مرحله ی اول برای بدن مفیدند، چون از طرفی باعث می شوند تا بدن قوای خود را بسیج کند و در آن شرایط واکنش نشان دهد، و از طرفی دیگر، با تحریک غدد و فعال شدن هورمون ها، تعادل هورمون ها و دیگر مواد در خون دوباره بر قرار می شود.

۳- مرحله ی فرسودگی:

در صورتی که شرایط استرس زا بیش از حد طولانی شود، یا به طور مکرر رخ دهد، یا این که سیستم عصبی بدن نتواند به مرحله ی مقاومت خاتمه دهد و بدن مدتی طولانی همچنان بسیج باقی بماند(به خصوص در کسانی که اضطراب دارند)، ذخایر آن به تدریج تمام می شود و بدن در برابر بیماری ها آسیب پذیر می شود.

آن زمان است که فرد دچار مشکلات روانی، نظیر اضطراب، افسردگی، خستگی، عصبانیت، وسواس، پیری زودرس و …

و نیز بیماری هایی جسمی همچون سرماخوردگی، آنفولانزا، کم اشتهایی، اختلال در هضم، سردرد، فشار خون بالا، سکته ی قلبی، روماتیسم، میگرن، سرطان، … می شود.

تعریف اضطراب چیست ؟

تعریف اضطراب چیست ؟



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 30 دی 1398
.

نمادهای فرقه های شیطانی 

نمادهایی نظیر ستاره پنج پر، صلیب معکوس، صلیب شکسته، چشم شیطان، عدد 666 و FFF که ششمین حرف حروف انگلیسی است و متناظر عددی آن 666 می شود. این عدد به گفته مکاشفه یوحنا در کتاب مقدس عدد شیطان است. در مکاشفات نوشته شده: «جانور عجیب دیگری دیدم که از زمین بیرون آمد. این جانور دو شاخ داشت مانند شاخ های بره و صدای وحشتناکش مثل صدای اژدها بود… بزرگ و کوچک، فقیر و غنی، برده و آزاد را وادار کرد تا علامت مخصوص را روی دست راست یا پیشانی خود بگذارند. و هیچ کس نمی توانست شغلی به دست آورد یا چیزی بخرد مگر اینکه علامت مخصوص این جانور یعنی اسم یا عدد او را بر خود داشته باشد. این خود معمایی است و هرکس با هوش باشد می تواند عدد جانور را محاسبه کند. این عدد اسم یک انسان است که مقدار عددی آن به 666 می رسد. (1)

نماد دیگر دو مثلث روی هم است که مثلث با رأس پایین به معنای جام و موءنث و مثلث با رأس روبه بالا نماد شمشیر و مذکر است، که به ترتیب به معنای الاهه باروری و خدای جنگ و شکار هستند.(2) این دو مثلث وقتی به صورت معناداری روی هم قرار می گیرد معنای عشق – البته از نوع جنسی آن- را بیان می کند و این همان ستاره داوود است که امروز در وسط پرچم اسرائیل دیده می شود و با اعمالی که عهد عتیق به پادشاهی به نام داوود نسبت می دهد، کاملاً سازگاری دارد.

یکی دیگر از این نمادها که در عرفان کابالا نیز جایگاهی دارد، بز یا قوچی به نام بافومت Baphomet)) است که هم با جانور شاخ دار یوحنا همانندی دارد و هم در اسطوره های مصری خدای هوش و دانایی معرفی شده و آفرینش انسان به وسیله چرخ سفالگری را به او نسبت می دهند. خدای بزرگ (خنوم) او را از منطقه آبشار بزرگ نیل آفرید و فنون آفرینش انسان را به او آموخت. او همچنین به صورت دو جنسی و نماد زاد و ولد است.(3) و دو ماه سیاه و سفید در طرفین او نشانه ترکیب روشنایی و تاریکی است. سر بافومت معمولاً در میان ستاره پنج پر (پنتاگرام) طراحی می شود.

پنتاگرام نماد ونوس الاهه زیبایی و عشق شهوانی مادینه است.(4) و از زمان لئوناردو داوینچی که طرح «مرد ویترووین(Vitruvian Man)» را طراحی کرد، به سمبل اصالت انسان و اومانیسم تبدیل شد. ترکیب سر بافومت با ستاره پنج پر، نماد روشن و گویایی برای تعالیم مکتب شیطان پرستی کرولی و لاوی است که شیطان را سمبل انسان محوری و اصالت هوس ها و لذت طلبی بشری می دانند.

البته نمادها لزوماً یک ریشه یا معنا ندارند. بافومت ممکن است نماد بز قربانی در آیین یهود باشد که بزی مقدس است و بنابر نقل عهد عتیق این بز، قربانی حضرت اسحاق شد که بنی اسرائیل از نسل او هستند. شیطان هم به نوعی قربانی هدایت انسان و دست یابی او به درخت دانش و معرفت شد. با این توضیح بز می تواند نماد گویایی از ایثار بزرگ شیطان برای آدم باشد.

مشهودترین-نماد-شیطان-گرایی-ستون-چهار-ضلعی-بلندی-است-به-نام-ابلیسک-obelisk

مشهودترین نماد شیطان گرایی ستون چهار ضلعی بلندی است به نام ابلیسک (obelisk)، که سمبلی از «رع» خدای خورشید در مصر بوده است و در اثر افزایش قدرت فراعن به ممالک دیگر راه یافت. تفکر یهودی ریشه در تمدن مصر و آشور دارد (5) و اسطوره های مصری حتی در نگارش عهد عتیق نقش تعیین کننده ای پیدا کرده است. یکی از این اسطوره ها به ماجرای نوادگان رع به نام «سِت» و «اُزیریس» مربوط می شود. «سِت» خدای ظلمت است که در حمایت شدید رع قرار دارد. (6) او برادر خود «اُزیریس» را کشته و تاج و تخت را از چنگ فرزند او هوروس در می آورد. دومین جریان بزرگ شیطان پرستی مدرن یعنی ستیانیسم که معبد «ست» را در سانفرانسیسکو تأسیس کردند این خدای افسانه ای را ارج می نهند و خواهان تحقق حکومت او در زمین هستند.

ابلیسک را معمولاً نمادی از قدرت و سلطنت ازیریس می دانند، سلطنتی که پس از کشته شدن او، به دست برادرش ست می افتد. ازیریس وقتی به دست همسرش آیسیس زنده می شود، به جهان زیر زمین می رود و فرمانروایی مردگان را بر می گزیند و حکومت را

برای پسرش هوروس وامی گذارد. اما این سلطنتی است که با حمایت «رع» به دست «ست» می افتد و جنگ میان او و هوروس به طول می انجامد. و البته باید توجه داشت که بنابر اسطوره های کهن هرگاه خدایی بر خدای دیگر غالب می شد، قدرت و صفات برجسته او را به دست می آورد و کامل تر می شد. بنابراین غلبه «ست» بر «ازیریس» به معنای کسب قدرت و سلطنت اوست. قهر و آشوب صفات برجسته «ست» بود، «اما به رغم بازتاب بد او در اسطوره پادشاهی، نباید این نکته را نادیده بگیریم که در مواقعی حمایت از این خدا بسیار نیرومند بوده است. بر اساس شواهد باستان شناختی کنونی، قطعاً «ست» خدایی قدیم تر از «ازیریس» است، زیرا بر سر گرز عقرب شاه، یکی از فرمانروایان مصر علیا و متعلق به دوران پیش سلسله ای، موجود مرکبی را می بینیم که «ست» را به نمایش می گذارد؛ این گرز در موزه آشمولین آکسفورد قرار دارد.» (7)

پیشنهاد مهکام:  بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

ظاهراً این سمبل در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام هم وجود داشته و پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الاهی نماد شیطان را به صورت ابلیسک می سازند و آن را رمی می کنند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته، طرد نمایند. این نماد امروزه در میادین بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هر روز به دور آن می گردند. سی بنای ابلیسک از مصر باستان باقی مانده که سیزده عدد از آنها به روم برده شده و سایرین در شهرهایی نظیر سیسیل، پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است.

بزرگ ترین ابلیسک دنیا در واشنگتن ساخته شده که ارتفاع آن به 555 متر می رسد این ابلیسک در فاصله 900 متری غرب کنگره و 900 متری جنوب خانه اصلی فراماسونری است و رئیس جمهورهای آمریکا سوگند خود را در پای آن یاد می کنند. ابلیسک نماد قدرت ست در زمین و حیات و حمایت جاودانی اُزیریس در دنیای مردگان است از این رو سنگ هایی که شبیه آن تراشیده شده در قبرستان ها آمریکا بسیار به چشم می خورد.

کاربرد گسترده این نمادها باعث می شود که ذهنیت ها و ارزش های مردم هماهنگ با معانی آنها شکل بگیرد. نمادها هویت سازند و به فرد و جامعه هویت می بخشند و خودپنداره هایی را ایجاد می کنند که به زندگی و رفتارهای افراد معنا می دهد و مردم با همین معانی وجود و زندگی خود را تفسیر کرده و ارزش ها و اهداف زندگی خود را تعریف می کنند. کارکرد هویت بخشی و معنا دهندگی نمادها در کنار گرافیک و طراحی متفاوت و چشم نوازشان و در دسترس بودن، مد شدن و تبلیغاتی که روی آنها صورت می گیرد، باعث استفاده روز افزون از سوی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دنیا می شود. پس از پذیرفته شدن این نمادها در فرهنگ عمومی ملت ها، انتقال ایدئولوژی مربوط به این نمادها بسیار ساده و پذیرفتنی می شود.

 

ادامه دارد…

منابع :

    • 1. مکاشفات یوحنا/18-11: 13
    • 2. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385، ص246.
    • 3. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374، ص27 و 26.
    • 4. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385،ص38)
    • 5. سروپالی راداکریشنان، تاریخ فلسفه شرق و غرب، جلد دوم (تاریخ فلسفه غرب) مترجم: جواد یوسفیان، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ دوم 1382، جلد2، ص127.
    • 6. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374،ص44).
    • 7. همان، ص34.
    • 8. آلوین تافلر، موج سوم، مترجم: شهیندخت خوارزمی، تهران: نشر نو چاپ اول 1362، ص42.
    • 9. رک. آنتونی گیدنز، جامعه شناسی، مترجم: صبوری، تهران: نشر نی، چاپ دوم، 1374، ص443-423.
    • 10. رک، لیوئیس کوزر، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی، مترجم: محسن ثلاثی، تهران: انتشارات علمی، چاپ هفتم، 1377، ص522.
    • 11. حمید رضا مظاهری سیف، «پیوند عقلانیت سکولار با معنویت لیبرال در شک پایدار» فصلنامه کتاب نقد، شماره 46، بهار 1387، ص164.
    • 12. ر.ک: حمیدرضا مظاهری سیف، جریان شناسی انتقادی عرفان های نوظهور، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، 1387.
    • 13. کمیته300، ص28 و 27.
    • 14. حمیدرضا مظاهری سیف، سیاست در دامان عرفان، قم: بوستان کتاب، 1387، ص58.
    • 15. حمید رضا مظاهری سیف، «فطرت محجوب، معنویت ممسوخ»، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات) تهران: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 1386، ص285 و 284.
    • 16. حمید رضا مظاهری سیف. خودشناسی عرفانی، قم: انتشارات نشاط، 1381، ص121.
    • 17. محمدبن یعقوب کلینی، اصول کافی، جلد دوم، تهران: دارالکتب الاسلامی، 1365، جلد2، ص267.
    • 18. روم/30.
    • 19. اسراء، آیات 65 – 61.
    • 20. نحل/100.
    • 21. «إِنَّ الَّذینَ اتَّقَوْا إِذا مَسَّهُمْ طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکرُوا فَإِذا هُمْ مُبْصِرُونَ»اعراف/201.
  • 22. وَ قُلِ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی لَمْ یتَّخِذْ وَلَدًا وَ لَمْ یکنْ لَهُ شَریک فِی الْمُلْک وَ لَمْ یکنْ لَهُ وَلِی مِنَ الذُّلِّ وَ کبِّرْهُ تَکبیرًا»(اسراء/111)

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 31 دی 1398
.

علل گرایش به فرقه های شیطانی چیست ؟

مقدمه

در راستای بررسی آسیب های اجتماعی کشورمان ایران به این موضوع می خواهیم بپردازیم که چرا در تمام کشورهای دنیا کسانی پیدا می شوند که شکل و شمائل عادی ندارند و بر خلاف تمام مردم  سعی می کنند طوری لباس  بپوشند و خود را آرایش کنند که وحشتناک و چندش آور به نظر برسند. و  خود را شیطان گرا یا شیطان پرست معرفی کرده و از نمادها  و علائم خواص استفاده می کنند. واقعا چرا گروهی به فرقه های شیطانی  و شیطان جذب می شوند و علل گرایش آنها به این نوع زندگی ضد انسانی چیست؟

در این تحقیق سعی بر این است که با رویکردی همه جانبه به موضوع  جذب فرقه های شیطانی  بپردازیم و با روش ترکیبی کتابخانه ای میدانی به پرسش تحقیق پاسخ دهیم . از این جهت روش تلفیقی را استفاده کردیم که خیلی از این جوانان به ابعاد و مبانی کاری که انجام می دهند آگاه نیستند و پژوهش میدانی به تنهایی پاسخ روشنی به دست نمی دهد. همچنین کار کتابخانه ای محض هم مفید نیست زیرا باید به علل موءثر و واقعی که این افراد را تحت تأثیر قرار داده پی برد و تنها راه دست یابی به این مطلب گفتگو با خود آنهاست.

در این تحقیق به چند علت اساسی و مجموعه ای از ارزش ها که در ایدئولوژی شیطانی مطرح می شود دست یافتیم که با مستند کردن آنها به منابع و نقد ارزش های شیطانی تحقیق را پایان می دهیم.

نمادسازی وسیع فرقه های شیطانی و ترویج آن در حوزه فرهنگ عمومی

انتقال و نشر اندیشه ها از طریق گفتن یا نوشتن دشوار است و تعداد محدودی از مردم با آن ارتباط برقرار می کنند. اما نمادها به راحتی جایگاه خود را در فرهنگ عمومی پیدا می کنند و به خاطر اینکه ظرفیت کار هنری دارند، به صورت جذابی در جامعه، به خصوص بین جوانان و زنان گسترش می یابند. نمادهای شیطانی در گستره بسیار وسیعی از لباس و کفش و ساعت گرفته تا رنگ و طرح داخل اتاق خواب تا عروسکی که در تزئینات خودرو کاربرد دارد و انگشتر و دستبند و ده ها شی ء دیگر که در اشیاء شخص و در منظر عمومی استفاده می شود. این نمادها متفاوت و خوش ساخت هستند و همه جا یافت می شوند. از برچسبی که کودک پنج ساله به دفتر نقاشی می چسباند تا سردسته عصایی که پیر مرد هفتاد ساله به دست می گیرد. این نمادها همه جا حضور دارند. گذشته از این طرح های خیالی از چهره شیطان روی بسیاری از لباس ها و سایر وسایل و اشیاء شخصی دیده می شود.



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی برای اندروید – دانلود کتاب شیطان پرستی برای موبایل و تبلت – دانلود کتاب شیطان پرستی pdf

شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري -شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید – تاریخ چه شیطان پرستی – شیطان پرستی در خارج – شیطان پرستی در آمریکا – شیطان پرستی صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیسم – شیطان پرستی و صهیونیزم

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری همراه با تصویر در قالب فرمت pdf پی دی اف می باشد . این کتاب زیبا در 313 صفحه نگاشته شده است که همین حجم صفحات نشان از پربار بودن و زحمات بسیار نویسنده کتاب دارد.

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری را به تمام دوستانی که به مباحث فرقه های نوظهور ، ادیان ، آخرالزمان ، فرقه های ضاله ، شیطان پرستی و فراماسونری علاقه دارند پیشنهاد می کنیم.

شما با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری می توانید پس از مطالعه به ﭘﺮﺳﺶ هاﯼ زیر و بسیاری از سوالات دیگر در زمینه شیطان پرستی و فراماسونری پاسخ دهید .

  1. ﭼﺮا اخیرا ساعت آخرالزمان را تغییر داده اند ؟
  2. ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﭼﻴﺴﺖ ؟
  3. ﻣﻨﺸﺄ ، علامت ها و اعداد ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ چیست ؟
  4. ارتباط آمریکا با فراماسونری چگونه است ؟
  5. به چه دلیلی می گوییم که ﻓﺮاﻣﺎﺳﻮﻧﺮﯼ ﺑﺎ رواﯾﺖ اﺳﻼﻣﯽ ﻣﺬﮐﻮر درﺑﺎرﻩ ﯼ دﺟﺎل مطابقت دارد ؟
  6. چرا کوه دماوند در میان برخی از فرقه های شیطان پرستی مقدس است ؟
  7. دروزی های چه کسانی هستند و نقش آنها در آخرالزمان چیست ؟
  8. وﻗﺎﯾﻊ ﺟﻬﺎن اﻣﺮوز را ﺑﻪ ﭼﻪ ﺻﻮرت ﻣﯽ ﺗﻮان ﺗﻮﺟﻴﻪ ﮐﺮد؟
  9. چرا اﻣﺮوزﻩ ﻣﺴﺠﺪ اﻻﻗﺼﯽ ﮐﺎﻧﻮن ﺗﻮﺟﻪ ادﯾﺎن اﻟﻬﯽ است ؟
  10. ﺗﻼش هاﯼ اﺧﻴﺮ ﺑﺮاﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﺴﺠﺪاﻻﻗﺼﯽ ﺑﻪ ﭼﻪ دﻟﻴﻠﯽ ﺻﻮرت ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ؟
  11. ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﭘﻴﺸﺮﻓﺘﻪ ﯼ اﻗﺘﺼﺎدﯼ درﺟﻬﺎن)روﺳﻴﻪ هماﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ  و  (   ﭼﺮا اﯾﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان دﺷﻤﻦ اﺻﻠﯽ ، ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻏﺮﺑﯽ ﻣﻄﺮح ﻣﯽ ﺷﻮد؟
  12. ﭼﺮا  ﮐﺸﻮرهاﯾﯽ  همچون   ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ  و  اﺳﺮاﺋﻴﻞ  ﮐﻪ  داﻋﻴﻪ هاﯼ  ﻣﺬهبی   دارﻧﺪ، ﺑﻴﺸﺘﺮﯾﻦ ﺟﻨﺎﯾﺎت را در ﺣﻖ ﺑﺸﺮ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ ؟ ، اﻣﺎ ﮐﺸﻮر  ﮐﻤﻮﻧﻴﺴﺘﯽ  ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﻴﻦ، ﮐﻤﺘﺮ از ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻣﺰﺑﻮر دﺳﺖ ﺑﻪ ﺳﺮﮐﻮب ﻣﯽزﻧﺪ؟
  13. ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻏﺮب، ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن را ﺑﺰرﮔﺘﺮﯾﻦ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻣﯽﺷﻤﺎرد؟
  14. هدف ﻏﺮب و ﺑﺨﺼﻮص ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ، از ﺣﻀﻮر در ﺧﺎورﻣﻴﺎﻧﻪ ﭼﻴﺴﺖ؟
  15. ﭼﺮا ﺑﺎ وﺟﻮد ﮐﺸﻮرهاﯼ ﻧﻔﺖ ﺧﻴﺰﯼ ﭼﻮن ﻋﺮاق و ﻋﺮﺑﺴﺘﺎن، اﺳﺮاﺋﻴﻞ در ﻓﻠﺴﻄﻴﻦ اﺷﻐﺎﻟﯽ ﻻﻧﻪ ﮔﺰﯾﺪﻩ است ؟
  16. ﭼﺮا ﻋﺮاق اﺷﻐﺎل ﺷﺪ ؟
  17. ﭼﺮا ﺑﻬﺎﯾﻴﺎن ﻣﻘﺒﺮﻩ ﯼ ﺑﻬﺎء ﷲ در اﺳﺮاﺋﻴﻞ را ﻣﻘﺪس ﺗﺮﯾﻦ ﻣﮑﺎن ﻣﯽ دانند ؟
  18. ﭼﺮا ﻣﺒﺎرزﻩ ﺑﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ وﻇﻴﻔﻪ ﯼ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻣﺴﻠﻤﻴﻦ ﺟﻬﺎن اﺳﺖ؟
  19. ﺁرﻣﺎﮔﺪون ﭼﻴﺴﺖ و ﭼﺮا اﻣﺮوزﻩ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﻗﺮار ﮔﺮﻓﺘﻪ است ؟
  20. چرا ﺟﺮج ﺑﻮش  ﻣﺄﻣﻮرﯾﺖ  ﺧﻮد  را  در  ﺟﻨﮓ  ﻋﻠﻴﻪ  ﺗﺮورﯾﺴﻢ   ! ﻣﺄﻣﻮرﯾﺘﯽ اﻟﻬﯽ ﻣﯽ دانست ؟
  21. ﭼﺮا ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ از اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯽکند ؟
  22. ﺁﯾﺎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ اﺳﺮاﺋﻴﻞ اﺳﺖ ﯾﺎ اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎزﯾﭽﻪ ﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ؟
  23. ﻋﻠﺖ دﺷﻤﻨﯽ ﻏﺮب و اﺳﺮاﺋﻴﻞ ﺑﺎ اﯾﺮان و ﺣﺰب ﷲ چیست ؟
  24. تاریخچه شیطان پرستی چیست ؟

دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری

 
 
پیشنهاد مهکام:  دانلود از تولد تا 5سالگی- قسمت ششم-جم لایف

حجم فایل : 17.1 MB

تعداد صفحات : 313

موضوعات مرتبط با دانلود کتاب شیطان پرستی و فراماسونری :

شیطان پرستی ویکی پدیا – شیطان پرستی چیست – شیطان پرستی به انگلیسی – شیطان پرستی جدید – شیطان پرستی جیست – شیطان پرستی در جهان – شيطان پرستي چيست – شیطان پرستی چگونه به وجود آمد؟ شیطان پرستی چگونه است – شیطان پرستی چیست ویکی پدیا – شیطان پرستی چگونه شکل گرفت – شیطان پرستان چه کارهایی انجام میدهند – شیطان پرستان چه کسانی هستند – شیطان پرستان چگونه اند – شیطان پرستان چه کارهایی می کنند – عکس ضد شیطان پرستی – طرفداران شیطان پرستی – طرفداران شيطان پرستي – شیطان پرستی در طول تاریخ – طبقات شیطان پرستی – طریقه شیطان پرستی – طراحی شیطان پرستی –  شیطان پرستی عکس – شیطان پرستی علامت – شيطان پرستي+عکس – شیطان پرستی عقاید – شیطان پرستی علائم – شیطان پرستی عدد – شیطان پرستان عکس – شیطان پرستان عراق – شیطان پرستی و عرفانهای کاذب – شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی در غرب ایران – ترویج شیطان پرستی در غرب – شیطان پرستی فیلم – شیطان پرستی فراماسونری – شیطان پرستی فراماسون – شيطان پرستي+فيلم – شيطان پرستي فراماسونري – شیطان پرستی فراماسونی – شیطان پرستی قدیم و جدید



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های ارمنستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 29 دی 1398
.

دانلود راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

خرید راه های کنترل خشم دکتر فرهنگ هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکوییخشم و عصبانیت دکتر هلاکویی دانلودخشم و عصبانیت هلاکوییدانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکوییدانلود کنترل خشم دکتر هلاکویی – پکیج سخنرانی های دکتر هولاکویی

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت

مهارت های زندگی -مهارت کنترل خشم

راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی

دانلود رایگان مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

دانلود مجموعه سخنرانی های دکتر هلاکویی-مشاوره روانشناسی

در این مجموعه دکتر فرهنگ هلاکویی به عنوان مدیر مرکز بهزیستی بورلی هیلز درباره اینکه:

خشم چیست ؟ و چگونه باید با احساس خشم برخورد کرد ؟ و راههای مقابله با خشم و عصبانیت ، معرفی 14 نوع خشم و عصبانیت در انسان ، افراد خشمگین و پرخاشگر چگونه فکر می کنند ؟ و … سخنرانی کرده اند.

مطمئنا شنیدن اینکه چگونه مدیریت خشم و عصبانیت داشته باشیم از زبان ایشان برای بسیاری از هموطنان می تواند مفید باشد بی شک یادگیری از استاد هولاکویی می تواند بیشتر و بیشتر در ذهن و جان ما اثر داشته باشد.

اینکه پرخاشگری چیست ؟ شاید این اثر بتواند کمک کند تا علت و علل پرخاشگری کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان را بهتر و بهتر درک کنیم و برای کنترل خشم فرزندانمان راه حلی بیندیشیم !

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی-www.mehcom.com

به شماره مجوز155/786356

روش خرید اینترنتی و پستی:

برای خرید راه های کنترل خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

توجه توجه !!

با عرض پوزش ، بدلیل برخی مشکلات خرید پستی سی دی های کنترل خشم دکتر هلاکویی انجام نمی شود . اما به منظور رفع این مشکل برای شما لینک دانلود خشم و عصبانیت دکتر هلاکویی را آماده کرده ایم که می توانید همان مجموعه را همین الان دانلود نمایید .

خرید و دانلود فایل مدیریت خشم دکتر هلاکویی:

 

 


:: موضوعات مرتبط: سایر تورهای گردشگردی ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی