تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

تعریف اضطراب چیست ؟

اضطراب عبارت است از یک احساس منتشر، ناخوشایند و مبهم ترس (هراس) و دلواپسی، با منشاء ناشناخته که به فرد دست می دهد و شامل عدم اطمینان، درماندگی و بر انگیختگی فیزیولوژی است.

وقوع مجدد موقعیت هایی که قبلاً استرس زا بوده اند یا طی آن ها به فرد آسیب رسیده است باعث اضطراب در افراد می شود.

همه ی انسان ها در زندگی خود دچار اضطراب می شوند، ولی اضطراب مزمن و شدید غیر عادی و مشکل ساز است. تحقیقات و بررسی ها نشان می دهند که اضطراب در خانم ها، طبقات کم در آمد و افراد میان سال و سال خورده بیش تر دیده می شود.

علایم شایع اضطراب چیست ؟

  • احساس خستگی
  • عصبی بودن و بی قراری
  • ترس و نگرانی
  • بی خوابی یا بد خوابی
  • تپش قلب و تنفس نامنظم و سریع
  • عرق کردن
  • سردرد و سرگیجه
  • مشکل در تمرکز و حافظه
  • لرزش یا پرش عضلات
  • تکرر ادرار
پیشنهاد مهکام:  این دانش آموز غروب ها می ترسد چون سارقان ...

علل اضطراب چیست ؟

به طور کلی علل اضطراب به سه عامل زیر بر می گردد:

– عوامل زیست شناختی و جسمانی:

در افراد مضطرب، میزان بعضی از هورمون های موجود در خون غیر عادی است. بنابراین هر آن چه که باعث اختلال در سیستم هورمونی شود، برای بدن خطر محسوب می شود.

بارداری، کم کاری یا پر کاری تیروئید، پایین بودن قند خون، وجود غده ای در غدد فوق کلیوی که هورمون اپی نفرین تولید می کند و بی نظمی ضربان های قلب از این عوامل هستند.

– عوامل محیطی و اجتماعی:

عوامل اجتماعی و ارتباطی بسیاری باعث به وجود آمدن اضطراب در افراد می شود، مانند مشکلات خانوادگی، احساس جدایی و طرد شدگی، … از عوامل محیطی می توان تغییرات ناگهانی و غیر منتظره را، همچون زلزله، بیماری، مرگ یکی از نزدیکان، … نام برد.

– عوامل ژنتیکی و ارثی:

یکی از مهم ترین عوامل اضطراب ژنتیک است و احتمال اضطراب در فرزندان افراد مضطرب بسیار بالا است.

البته الگو قرار دادن رفتار پدر و مادر و یادگیری و تکرار کار های آنان نقش مهمی در اضطراب فرزندان دارد (عامل اجتماعی)، ولی تحقیقات و بررسی های انجام شده بر روی حیوانات و دو قلو هایی که با هم یا جدا از هم زندگی می کنند و از والدین مضطرب به دنیا آمده اند، نشان می دهند که عوامل ژنتیکی نیز بسیار مؤثر اند.

با این وجود باور نمی رود که ژن به خصوصی در این مورد نقش داشته باشد، بلکه ترکیب بعضی از ژن ها چنین پیامدی را به دنبال دارد.

طبق آخرین تحقیقات به نظر می رسد که عوامل ژنتیکی در بعضی انواع اضطراب مانند اختلال هراس و ترس از مکان های باز نقش زیادی دارد.

عوامل جانبی مؤثر در ابتلا به اضطراب

– طبق گفته های بعضی از متخصصان، تغذیه ی نادرست نیز در ابتلا به اضطراب نقش دارد. کمبود بعضی از اسید های آمینه ، منیزیم، اسید فولیک و ویتامین B12، باعث تسریع در ابتلا به آن می شوند.

– استفاده از مواد مخدر و دارو های روان گردان

– برخی از ضایعه های مغزی ( که باعث ایجاد علایمی شبیه به علایم اختلال وسواس می شوند.)

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب و استرس

انواع اضطراب

به طور کلی اضطراب شش نوع دارد که هر کس می تواند به یک یا چند نوع از آن دچار باشد.

١- اختلال اضطراب فراگیر یا منتشر (Generalized Anxiety Disorder )

این حالت در افرادی دیده می شود که به طور مداوم نگران وقوع اتفاقی هستند. موضوع این نگرانی ها می تواند بسیار متنوع باشد: نگرانی از بیمار شدن فرزندان، نگرانی از مرگ یکی از آشنایان، نگرانی از ته گرفتن غذا، …

این حالت به مرحله ی مقاومت استرس شباهت دارد و خطر چندانی ندارد.

از علایم آن می توان تپش قلب، بی قراری، خستگی، بی خوابی، تنگی نفس، اختلال در تمرکز و حافظه را نام برد.

٢- اختلال هراس (Panic Disorder)

این افراد دچار حملات اضطرابی ناگهانی می شوند که معمولاً چند دقیقه یا گاهی بیشتر طول می کشد. این حملات بسیار اتفاقی و طوری رخ می دهند که عامل تحریک کننده ی اصلی مشخص نیست.

افراد مبتلا به این نوع اضطراب اغلب جوان هستند. احساس تنگی و فشردگی در قفسه ی سینه، تپش شدید قلب، عرق کردن، لرزش، گیجی، احساس از دست دادن تعادل، …

از علایم آن هستند، ولی این علایم آنقدر گسترده هستند که افراد فکر می کنند دچار سکته ی قلبی شده اند و می ترسند که بمیرند.

٣- ترس های اختصاصی یا ساده (Simple Phobia)

شایع ترین نوع ترس است که طی آن فرد از مواجهه با بعضی موقعیت ها، فعالیت ها یا اشیاء اجتناب می کند، مانند بعضی از حیوانات (عنکبوت، موش، مارمولک،…)، بلندی، دریا، خون، مرگ، … هر چیزی می تواند باعث این نوع اضطراب (که خطر خاصی به دنبال ندارد) بشود.

ترس از مکان های بسته (Claustrophobia)، و ترس از مکان های باز(Agoraphobia، که افراد مبتلا به آن از حضور در فضای باز و پر ازدحام و شلوغ و خروج از محیط منزل خودداری می کنند.

این اختلال معمولاً در نوجوانی شروع می شود، ولی سابقه ی آن می تواند به دوران کودکی و تجربه ی اضطراب جدایی در آن زمان برگردد.) از این نوع اضطراب هستند.

۴- ترس های اجتماعی (Social Phobia)

این نوع ترس در اواخر کودکی یا اوایل نوجوانی شروع می شود و ترس و شرمساری از اشتباه کردن، صحبت کردن، غذا خوردن، سرخ شدن یا لرزش صدا و … در برابر جمع است و با خجالت ساده تفاوت دارد.

این حالت اضطراب مانع شناخت افراد جدید می شود و فرد را انزوا و گوشه گیری می کشاند.

۵- اختلال وسواس ( Compulsive–Obsessive Disorder)

در این حالت فرد افکار یا اعمالی را بر خلاف میل خود تکرار می کند. این بیماری می تواند به صورت وسواس فکری یا وسواس عملی یا هر دو در فرد ظاهر شود. در وسواس فکری، فرد قادر نیست فکر، احساس یا عقیده ای تکراری و مزاحم را از ذهن خود بیرون کند.

افکار وسواسی می توانند بسیار ناراحت کننده، وحشت آور یا وحشیانه باشد. افکار وسواسی می توانند باعث شوند :

فرد به سمت عادات وسواسی گرایش پیدا کند، یعنی عمل یا اعمالی را به طور مکرر انجام دهد (وسواس عملی). مانند شستن مکرر دست ها، بالا کشیدن بینی، … اعمال وسواسی هیچگونه توجیه منطقی ندارند.

۶- اختلال استرس پس از سانحه (Post- Traumatic Stress Disorder)

آن را به نام «سندرم موج انفجار» نیز می شناسند. این حالت مربوط می شود به حادثه ای (از قبیل جنگ، تصادفات شدید، سوانح طبیعی، …) که با استرس شدید هیجانی همراه است و شدت آن می تواند به هر کسی آسیب برساند.

اصطلاح موجی که برای سربازان جنگ بکار می بریم و یا وقتی می گوییم که فلانی موجی است منظور این است که به اختلال استرس پس از سانحه یا حادثه مبتلا شده است.

پیشنهاد مهکام:  هراس اجتماعی در نوجوانان را بشناسیم

یک دوم افرادی که دچار چنین استرس شدیدی می شوند، علایم مربوط به آن را (مانند خواب های تکراری، خاطراتی مبهم ولی فراگیرنده، از دست رفتن تعادل و پرخاشگری شدید، …) پس از گذشت حدود سه ماه از دست می دهند.

هرچه اقدامات لازم برای درمان زودتر انجام گیرد، احتمال ابتلا به اختلال استرس پس از سانحه کمتر می شود. در صورتی که این حالت بیش از چند ماه طول بکشد، احتمال این که تا آخر عمر با فرد باقی بماند بسیار زیاد می شود.

می توانید به مطلب تعریف اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) چیست ؟  مراجعه نمایید.

 

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 21 بهمن 1398
.

نمادهای فرقه های شیطانی 

نمادهایی نظیر ستاره پنج پر، صلیب معکوس، صلیب شکسته، چشم شیطان، عدد 666 و FFF که ششمین حرف حروف انگلیسی است و متناظر عددی آن 666 می شود. این عدد به گفته مکاشفه یوحنا در کتاب مقدس عدد شیطان است. در مکاشفات نوشته شده: «جانور عجیب دیگری دیدم که از زمین بیرون آمد. این جانور دو شاخ داشت مانند شاخ های بره و صدای وحشتناکش مثل صدای اژدها بود… بزرگ و کوچک، فقیر و غنی، برده و آزاد را وادار کرد تا علامت مخصوص را روی دست راست یا پیشانی خود بگذارند. و هیچ کس نمی توانست شغلی به دست آورد یا چیزی بخرد مگر اینکه علامت مخصوص این جانور یعنی اسم یا عدد او را بر خود داشته باشد. این خود معمایی است و هرکس با هوش باشد می تواند عدد جانور را محاسبه کند. این عدد اسم یک انسان است که مقدار عددی آن به 666 می رسد. (1)

نماد دیگر دو مثلث روی هم است که مثلث با رأس پایین به معنای جام و موءنث و مثلث با رأس روبه بالا نماد شمشیر و مذکر است، که به ترتیب به معنای الاهه باروری و خدای جنگ و شکار هستند.(2) این دو مثلث وقتی به صورت معناداری روی هم قرار می گیرد معنای عشق – البته از نوع جنسی آن- را بیان می کند و این همان ستاره داوود است که امروز در وسط پرچم اسرائیل دیده می شود و با اعمالی که عهد عتیق به پادشاهی به نام داوود نسبت می دهد، کاملاً سازگاری دارد.

یکی دیگر از این نمادها که در عرفان کابالا نیز جایگاهی دارد، بز یا قوچی به نام بافومت Baphomet)) است که هم با جانور شاخ دار یوحنا همانندی دارد و هم در اسطوره های مصری خدای هوش و دانایی معرفی شده و آفرینش انسان به وسیله چرخ سفالگری را به او نسبت می دهند. خدای بزرگ (خنوم) او را از منطقه آبشار بزرگ نیل آفرید و فنون آفرینش انسان را به او آموخت. او همچنین به صورت دو جنسی و نماد زاد و ولد است.(3) و دو ماه سیاه و سفید در طرفین او نشانه ترکیب روشنایی و تاریکی است. سر بافومت معمولاً در میان ستاره پنج پر (پنتاگرام) طراحی می شود.

پنتاگرام نماد ونوس الاهه زیبایی و عشق شهوانی مادینه است.(4) و از زمان لئوناردو داوینچی که طرح «مرد ویترووین(Vitruvian Man)» را طراحی کرد، به سمبل اصالت انسان و اومانیسم تبدیل شد. ترکیب سر بافومت با ستاره پنج پر، نماد روشن و گویایی برای تعالیم مکتب شیطان پرستی کرولی و لاوی است که شیطان را سمبل انسان محوری و اصالت هوس ها و لذت طلبی بشری می دانند.

البته نمادها لزوماً یک ریشه یا معنا ندارند. بافومت ممکن است نماد بز قربانی در آیین یهود باشد که بزی مقدس است و بنابر نقل عهد عتیق این بز، قربانی حضرت اسحاق شد که بنی اسرائیل از نسل او هستند. شیطان هم به نوعی قربانی هدایت انسان و دست یابی او به درخت دانش و معرفت شد. با این توضیح بز می تواند نماد گویایی از ایثار بزرگ شیطان برای آدم باشد.

مشهودترین-نماد-شیطان-گرایی-ستون-چهار-ضلعی-بلندی-است-به-نام-ابلیسک-obelisk

مشهودترین نماد شیطان گرایی ستون چهار ضلعی بلندی است به نام ابلیسک (obelisk)، که سمبلی از «رع» خدای خورشید در مصر بوده است و در اثر افزایش قدرت فراعن به ممالک دیگر راه یافت. تفکر یهودی ریشه در تمدن مصر و آشور دارد (5) و اسطوره های مصری حتی در نگارش عهد عتیق نقش تعیین کننده ای پیدا کرده است. یکی از این اسطوره ها به ماجرای نوادگان رع به نام «سِت» و «اُزیریس» مربوط می شود. «سِت» خدای ظلمت است که در حمایت شدید رع قرار دارد. (6) او برادر خود «اُزیریس» را کشته و تاج و تخت را از چنگ فرزند او هوروس در می آورد. دومین جریان بزرگ شیطان پرستی مدرن یعنی ستیانیسم که معبد «ست» را در سانفرانسیسکو تأسیس کردند این خدای افسانه ای را ارج می نهند و خواهان تحقق حکومت او در زمین هستند.

ابلیسک را معمولاً نمادی از قدرت و سلطنت ازیریس می دانند، سلطنتی که پس از کشته شدن او، به دست برادرش ست می افتد. ازیریس وقتی به دست همسرش آیسیس زنده می شود، به جهان زیر زمین می رود و فرمانروایی مردگان را بر می گزیند و حکومت را

برای پسرش هوروس وامی گذارد. اما این سلطنتی است که با حمایت «رع» به دست «ست» می افتد و جنگ میان او و هوروس به طول می انجامد. و البته باید توجه داشت که بنابر اسطوره های کهن هرگاه خدایی بر خدای دیگر غالب می شد، قدرت و صفات برجسته او را به دست می آورد و کامل تر می شد. بنابراین غلبه «ست» بر «ازیریس» به معنای کسب قدرت و سلطنت اوست. قهر و آشوب صفات برجسته «ست» بود، «اما به رغم بازتاب بد او در اسطوره پادشاهی، نباید این نکته را نادیده بگیریم که در مواقعی حمایت از این خدا بسیار نیرومند بوده است. بر اساس شواهد باستان شناختی کنونی، قطعاً «ست» خدایی قدیم تر از «ازیریس» است، زیرا بر سر گرز عقرب شاه، یکی از فرمانروایان مصر علیا و متعلق به دوران پیش سلسله ای، موجود مرکبی را می بینیم که «ست» را به نمایش می گذارد؛ این گرز در موزه آشمولین آکسفورد قرار دارد.» (7)

پیشنهاد مهکام:  بیوگرافی کامل مرلین منسون رهبر شیطان پرستی جهان

ظاهراً این سمبل در زمان حضرت ابراهیم علیه السلام هم وجود داشته و پیامبر بزرگ خدا با این ذهنیت در حرم الاهی نماد شیطان را به صورت ابلیسک می سازند و آن را رمی می کنند، تا با این عمل تمام اوهامی را که تا امروز هم ادامه یافته، طرد نمایند. این نماد امروزه در میادین بزرگ کشورهای اروپایی و آمریکا ساخته شده و مردم هر روز به دور آن می گردند. سی بنای ابلیسک از مصر باستان باقی مانده که سیزده عدد از آنها به روم برده شده و سایرین در شهرهایی نظیر سیسیل، پاریس، لندن، نیویورک و سزاریا در قسمت اشغال شده فلسطین نصب شده است.

بزرگ ترین ابلیسک دنیا در واشنگتن ساخته شده که ارتفاع آن به 555 متر می رسد این ابلیسک در فاصله 900 متری غرب کنگره و 900 متری جنوب خانه اصلی فراماسونری است و رئیس جمهورهای آمریکا سوگند خود را در پای آن یاد می کنند. ابلیسک نماد قدرت ست در زمین و حیات و حمایت جاودانی اُزیریس در دنیای مردگان است از این رو سنگ هایی که شبیه آن تراشیده شده در قبرستان ها آمریکا بسیار به چشم می خورد.

کاربرد گسترده این نمادها باعث می شود که ذهنیت ها و ارزش های مردم هماهنگ با معانی آنها شکل بگیرد. نمادها هویت سازند و به فرد و جامعه هویت می بخشند و خودپنداره هایی را ایجاد می کنند که به زندگی و رفتارهای افراد معنا می دهد و مردم با همین معانی وجود و زندگی خود را تفسیر کرده و ارزش ها و اهداف زندگی خود را تعریف می کنند. کارکرد هویت بخشی و معنا دهندگی نمادها در کنار گرافیک و طراحی متفاوت و چشم نوازشان و در دسترس بودن، مد شدن و تبلیغاتی که روی آنها صورت می گیرد، باعث استفاده روز افزون از سوی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دنیا می شود. پس از پذیرفته شدن این نمادها در فرهنگ عمومی ملت ها، انتقال ایدئولوژی مربوط به این نمادها بسیار ساده و پذیرفتنی می شود.

 

ادامه دارد…

منابع :

    • 1. مکاشفات یوحنا/18-11: 13
    • 2. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385، ص246.
    • 3. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374، ص27 و 26.
    • 4. دن براون، راز داوینچی، مترجم: سمیه گنجی و حسین شهرابی، ساری: نشر زهره، چاپ ششم، 1385،ص38)
    • 5. سروپالی راداکریشنان، تاریخ فلسفه شرق و غرب، جلد دوم (تاریخ فلسفه غرب) مترجم: جواد یوسفیان، تهران: انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ دوم 1382، جلد2، ص127.
    • 6. جرج هارت، اسطوره های مصری، مترجم: عباس مخبر، تهران: نشر مرکز، چاپ اول 1374،ص44).
    • 7. همان، ص34.
    • 8. آلوین تافلر، موج سوم، مترجم: شهیندخت خوارزمی، تهران: نشر نو چاپ اول 1362، ص42.
    • 9. رک. آنتونی گیدنز، جامعه شناسی، مترجم: صبوری، تهران: نشر نی، چاپ دوم، 1374، ص443-423.
    • 10. رک، لیوئیس کوزر، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی، مترجم: محسن ثلاثی، تهران: انتشارات علمی، چاپ هفتم، 1377، ص522.
    • 11. حمید رضا مظاهری سیف، «پیوند عقلانیت سکولار با معنویت لیبرال در شک پایدار» فصلنامه کتاب نقد، شماره 46، بهار 1387، ص164.
    • 12. ر.ک: حمیدرضا مظاهری سیف، جریان شناسی انتقادی عرفان های نوظهور، قم: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، 1387.
    • 13. کمیته300، ص28 و 27.
    • 14. حمیدرضا مظاهری سیف، سیاست در دامان عرفان، قم: بوستان کتاب، 1387، ص58.
    • 15. حمید رضا مظاهری سیف، «فطرت محجوب، معنویت ممسوخ»، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات) تهران: سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، 1386، ص285 و 284.
    • 16. حمید رضا مظاهری سیف. خودشناسی عرفانی، قم: انتشارات نشاط، 1381، ص121.
    • 17. محمدبن یعقوب کلینی، اصول کافی، جلد دوم، تهران: دارالکتب الاسلامی، 1365، جلد2، ص267.
    • 18. روم/30.
    • 19. اسراء، آیات 65 – 61.
    • 20. نحل/100.
    • 21. «إِنَّ الَّذینَ اتَّقَوْا إِذا مَسَّهُمْ طائِفٌ مِنَ الشَّیطانِ تَذَکرُوا فَإِذا هُمْ مُبْصِرُونَ»اعراف/201.
  • 22. وَ قُلِ الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی لَمْ یتَّخِذْ وَلَدًا وَ لَمْ یکنْ لَهُ شَریک فِی الْمُلْک وَ لَمْ یکنْ لَهُ وَلِی مِنَ الذُّلِّ وَ کبِّرْهُ تَکبیرًا»(اسراء/111)

پيشنهادات مجله اینترنتی مهکام :



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 31 دی 1398
.

چرا تور گرجستان

  • گرجستان کشوری زیبا میباشد با مردمانی خون گرم و مهربان
  • از نظر مسائل فرهنگی به ما ایرانیان نزدیک هستند
  • ذائقه غذای ما ایرانی ها به ذائقه گرجی ها نزدیک است
  • بدون ویزا می توان به گرجستان رفت
  • سواحل زیبای باتومی چشم به راه ماست

تور ارزان قیمت گرجستان94

  • با اتوبوس وی آی پی
  • با هواپیمایی اتا
  • گشت های ریگان
 

تور گرجستان از تهران

هتل سه ستاره گرند هتل....................واقع در خیابان تلاوی

تاریخ رفت:.................. 13دی92.

تارخ برگشت:..................17 دی ماه92

تعداد شبهای اقامت: 4 شب و 5 روز

تور هوایی گرجستان 94

خدمات تور گرجستان شهر تفلیس در هتل سه ستاره:

  • اقامت 4 شب و 5 روز
  • صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت در تفلیس
  • راهنما
  • گشت
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تاکسی ویژه فرودگاه امام خمینی از درب منزل تا فرودگاه بصورت رایگان

 

تور ارزان قیمت گرجستان:

تور ارزان قیمت گرجستان فقط مربوط به تاریخ ذکر شده میباسد

قیمت تور گرجستان هوایی با تمام خدمات ذکر شده ارائه شده:

هرنفر فقط...........................770000تومان

ارزانترین تور گرجستان را از ما بخواهید

88548853....................سعادت سیر

09199116569...................09382561688..................خانم جامی

 

 

موارد مرتبط

  • تور گرجستان باتومی اردیبهشت 93 با قیمت ارزان
  • تور گرجستان تفلیس باتومی با اتوبوس VIP
  • تور زمینی گرجستان با اتوبوس VIP فقط بایک میلیون
  • تور زمینی گرجستان نوروز 93 با اتوبوس ویژه هشت روزه
  • تور هوایی گرجستان از تهران نوروز93
محتوای بیشتر در این بخش: « تور گرجستان هوایی دی ماه تور گرجستان زمستان 93 »


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: چرا تور گرجستان , تور گرجستان , تور ارزان قیمت گرجستان94 , تور ارزان قیمت گرجستان , تور ارزان گرجستان , تور گرجستان زمستان 93 , تور گرجستان از ,
:: بازدید از این مطلب : 1801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 6 آذر 1393
.

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان

مطلب زیر که در برخی از نکات زیبا و جالب برای عکاسی در مسافرت است را به تمام هموطنانی که با ما عازم تور ارمنستان هستند تقدیم کنیم تا در کنار سفر به ارمنستان به طور ضمنی کیفیت سفرشان را نیز افزایش دهند . عکاسی زیبا و دقیق می تواند بسیاری از نکاتی را که در قالب گفتار و کلام نمی گنجد را در شکل و شمایل یک تصویر زیبا برای همگان بازگو کند حتی کسانی که با ما همزبان و هموطن نباشند.

مارسل پروست رمان نویس فرانسوی در بیوگرافی خودش نوشته است: سفر برای اکتشاف دنیاهای جدید بازدید از سرزمینهای جدید نیست، بلکه یافتن چشمهایی جدید است. این نصیحت پروست، پندی برای زندگی بوده، ولی میتوان آنرا به عکاسی در سفر نیز تعمیم داد. اخیرا من دارم سعی میکنم که با چشمهایی جدید یا نگاهی تازه، عکاسی کنم. در این مقاله شرح خواهم داد که برای یک سفر عکاسی یا گرفتن عکسهایی جالب در یک سفر چه باید کرد.

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


چند سال قبل، من از کارم کناره گرفتم تا به صورت تمام وقت به گرفتن سلسله عکسهایی بپردازم که برای نوشتن کتابی در زمینه راهنمایی عکاسان در سفر بنام اسرار عکاسی احتیاج داشتم. انجام این کار ابتدا خیلی سر راست و راحت به نظر می رسید، من تنها نیاز داشتم تا از نماهای کلاسیک در مناطق مورد نظرم عکاسی نمایم. ولی به زودی فهمیدم که دیدگاه آماتوری من برای انتشار یک راهنمای مناسب، کافی نیست! یک کتاب عکاسی به عکسهایی بالاتر از یک آلبوم شخصی نیاز دارد و من می بایست عکسهایم را قویتر، رنگینتر، مهیج‌تر و امیدوارکننده‌تر می‌کردم. در طی این مطالعه و بررسی، من توانستم ابعاد مختلف این مهارت را که برای حرفه‌ای شدن نیاز بود کشف نمایم و بتوانم عکسهایی بگیرم که برای انتشار مناسب باشد، نه اینکه تنها به درد ثبت خاطرات گذشته بخورد. همانند آنچه که پروست گفت، من به مناظر و مکانهای جدید برای عکاسی نیاز نداشتم، بلکه نیاز به چشمهایی جدید یا نگاهی تازه داشتم.

 
۵ نکته برای عکاسی در تور ارمنستان

2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان

اولین گام این بود که هدف خودم را بهتر بشناسم. من شروع به مطالعه کتابهای سفرنامه و مجلات راجع به مسافرت نمودم تا دریابم چه جور عکسهایی به نظرم جالبتر می آیند. بقول معروف کار را از انتها آغاز کردم. من بهترین عکسهایی را که می بافتم تجزیه و تحلیل می کردم تا بفهمم که راز زیبایی و جذابیت آن کار در چیست و چرا این عکسها، از عکسهایی که من می‌گیرم جذابترند. این کار خیلی وقت‌گیر بود ولی من این کار را برای بهبود عکاسی‌اتان به شدت توصیه می‌کنم. عکسهایی که من را جذب می‌کرد رنگهایی زنده، ترکیب‌بندی ساده، استفاده مناسب از نور، نمایش عمق سه بعدی و نگاهی غیر معمول و جالب به یک مکان معروف و شناخته شده داشتند.


بعد از اینکه دریافتم به دنبال چه چیزی هستم، به مطالعه کتابها و مجلات عکاسی پرداختم تا مهارتهای مورد نیازم را یاد بگیرم. قدم نهایی این بود تا آموزه‌هایم را به عمل برسانم، و با انجام تمرین و گرفتن عکسهای فراوان به مهارت عملی لازم برسم. مانند بسیاری از مهارتها، در عکاسی نیز تمرین کار را کامل می کند و تمرین بخش لذتبخش کار است. من در این مرحله مرتب از نتیجه کار خود نکات جدیدی می‌آموختم و با مقایسه کارهایم با کارهای دیگران که برایم جالب بودند، نکات قوت و ضعف عکسهای خودم را مشخص می کردم. در این نوشتار به پنج نکته که شما را در بهبود عکسهای سفرتان کمک می‌نماید اشاره خواهم نمود.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


1- تاثیرگذاری عکس


یک عکس عالی چشمها را می‌رباید و شما را مجبور می‌کند از مرق زدن کتاب دست برداشته و به عکس خیره شوید. در حالی که ممکن است یک عکس هزاران کلمه حرف داشته باشد ، ولی من فکر می‌کنم یک عکس خوب عکسی است که بیننده با دیدنش بی اختیار و از روی تعجب بگوید :وای!


کلید تاثیرگذاری بصری در 4 چیز است: سادگی، رنگ، نور و عمق


1- 1- سادگی. من وقتی به بسیاری از عکسها نگاه میکنم، چیزی که بیشتر از بقیه فدا شده است سادگی است و عکس درهم و برهم است. برای القای یک پیام واضح باید یک عبارت ساده و موجز بگویید: کم گوی و گزیده گو! بخشهای غیر ضروری عکسهایتان را ببرید و توجه بیننده را به سمت اساسی‌ترین اجزاء عکستان معطوف نمایید. تنها برای اینکه سوژه مورد نظرتان پس زمینه ای داشته باشد، بخشی از اطراف آنرا باقی بگذارید. درهم ریختگی را از عکستان دور کنید، بخصوص آنرا از لبه‌های عکس دور نمایید. به سادگی با گرفتن عکسی از فاصله نزدیکتر به سوژه و استفاده از یک لنز زاویه باز و یا زوم بیشتر با یک لنز تله میتوانید المانهای ناخواسته را از کادرتان خارج کنید.
مثلا من هنگام عکاسی از یک بنای زیبا دوست دارم از یک پیش زمینه قوی و یک لنز 28 م.م. استفاده نمایم. ساختمان را در یک سوم بالای عکس قرار می دهم و دو سوم باقیمانده عکس را با گلهای رنگی یا استخر جلوی آن پر می‌کنم. من دوست دارم که پایین کادر را با آن زیبایی بی پایان ببندم. ضمنا با استفاده از یک دیافراگم کوچک مثل f22 همه چیز را در فوکوس نگاه می دارم.


1-2 - رنگ. راه مورد علاقه من برای افزایش تاثیر پذیری عکسها، پررنگ و زنده کردن رنگها است. من عکسهایی که در آن قرمزی ماشینهای مسابقه‌ای، آبی آرام بخش آسمانی، زردهای با طراوت و سبزهای دلپذیر دارند را دوست دارم. باز تاکید میکنم، سادگی کلید تاثیر گذاری است، سعی نمایید برای تاثیرگذاری بیشتر تعداد و نوع رنگهای موجود در عکستان را حداقل نمایید. بطور کلی عکس، یک موضوع اصلی دارد و یک رنگ اصلی. تنها بر روی یکی از سه رنگ اصلی تمرکز نمایید:قرمز، آبی یا زرد. این رنگهای غالب بهترین توازن را با رنگهای مکمل خود برقرار می نمایند:قرمز با سبز، آبی با نارنجی و زرد با بنفش.
برای سالهای متمادی، من از رنگهای چشمگیر در عکسهایم استفاده نمی کردم و این بسیار مخرب بود. از انواع فیلتر و محدوده بندی نور استفاده میکردم، ولی هیچکدام درست کار نمی کرد. ولی بالاخره راز کار را پیدا کردم که در یک کلمه نهفته بود: رنگهای شاداب و زنده (Velvia). با استفاده از اسلاید رنگی با رنگهای شاداب و اشباع ناگهان عکسهای آماتوری بی رمق من به عکسهای حرفه ای با رنگهای زنده تبدیل شد. این دریافت شبیه یک الهام حیات بخش بود. (در دوربین های دیجیتال معمولا یک مد رنگی Velvia وجود دارد که رنگهایی با اشباع بیشتر و غنی تر ایجاد میکند.- م.)
دو حربه دیگر برای زنده‌تر کردن رنگها وجود دارد که هر دو بسیار ساده‌اند. اول این از یک فیلتر پلاریزه استفاده نمایید که قیمت بالایی هم ندارد. من در بیشتر عکسهای روز در هوای آزاد، از فیلتر پلاریزه برای پررنگ تر کردن آبی آسمان استفاده می‌کنم. ضمنا این فیلتر انعکاس سطوح را کم می ‌کند و باعث می شود تا رنگ سطوح درخشان و زنده‌تر به نظر آید. دوم اینکه عکستان را در طیف‌های متوسط تنظیم نمایید. برخلاف چشم انسان، فیلم عکاسی دارای محدوده دینامیکی کوچکی است که فقط می تواند محدوده باریکی از سطوح روشنایی را ثبت نماید. بنابر این سعی نمایید اجزائی را که از سایرین خیلی روشن تر یا تیره تر هستند در نظر نگیرید و طیفی متعادل در میان کادر را برای نورسنجی استفاده نمایید.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


1- 3- نور. استفاده خوب از نور رمز عکسهای برنده است. استفاده موثر از نور روز می تواند رنگهای عکستان را نیز بهبود بخشد. رمز عکسهایی مانند عکسهای نشنال جئوگرافیک این است که وقتی نور خورشید طلائی است - ساعات ابتدایی بعد از طلوع آفتاب یا نور قبل از غروب – عکس بگیرید. عکاسان حرفه‌ای این زمان را ساعات جادوئی می‌نامند. با نزدیک شدن خورشید به افق، نور خورشید مجبور است مسیر بیشتری را در هوا و از جمله از میان لایه ازون، گرد و غبار و بخار آب عبور نماید. بنابراین طول امواج واقع در انتهای طیف آبی پراکنده شده بیشتر از امواج واقع در انتهای طیف قرمز جذب می‌شوند. بنابر این نور خورشید ابتدا به زردی و سپس رفته رفته به سرخی می‌گراید. این نور طلایی منظره شما را با رنگی آتشین نقاشی نموده و تصاویری حیرت‌انگیز ایجاد می کند. ضمنا نور کمتر محدوده روشنایی منظره را کمتر نموده و به دوربین امکان ثبت بهتر رنگها را می دهد.


1- 4- عمق. در عسکهایتان اجزایی که عمق را نشان می‌دهند بگنجانید تا عکسهای دو بعدی را به سه بعدی تبدیل نمایید. مثلا با ترکیب یک پس زمینه جداگانه با یک سوژه بسته، سوژه و زمینه آن را در صفحات جداگانه‌ای قرار دهید. دنبال یک سری خطوط راهنما همانند یک دیوار، نرده یا جاده بگردید تا بیننده را به درون عکس بکشید. با عکاسی در ساعات جادوئی با ایجاد سایه‌های طویل‌تر شکل و بافت بهتری ایجاد نموده و به جدایی سوژه از زمینه کمک می‌نماید.


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان


2- تحقیق نمایید.


هر چه بیشتر در مورد محل مورد عکاسی تحقیق نمایید عکسهایتان بهتر خواهد شد. قبل از بازدید از یک محل، دنبال مطالبی در مورد آنجا بگردید. بسیاری از شهرها و کشورها و مناطق توریستی دارای سایت یا دفاتر خاصی هستند که میتوانند اطلاعات خوبی به همراه عکسهایی از مکان مورد نظر در اختیار شما قرار دهند. دفترچه‌های رنگی راهنمای مسافرین و کتابهای عکس مکانهای مورد نظر دارای عکسهای زیادی از آن منطقه خواهد بود. ضمنا می توانید با استفاده از چند کلمه کلیدی خاص، به جستجوی مطالب و عکسهای منطقه مورد نظر در اینترنت بپردازید.
وقتی به محلی وارد می‌شوید، قفسه عکسهای کارت پستال، کتابهای عکس یادگاری، دفاتر محلی اطلاعات توریستی را جستجو کنید و با رانندگان تاکسی و خدمه هتل صحبت نمایید تا اطلاعات بیشتری در مورد محل به دست آورید و آماده بکارگیری دوربینتان شوید.
من قبل از بازدید از هند، یک کتاب عکس پیدا کردم با عکسی فریبنده از تاج محل که از روی رودخانه گنگ گرفته شده بود. وقتی من به آن محل معروف رسیدم هیچکس حتی کارکنان اطلاعات توریستی نمی دانستند که چگونه می‌توان به رودخانه دسترسی پیدا کرد. بطور اتفاقی یک راننده تاکسی اطلاع داشت و توافق کرد که قبل از طلوع آفتاب مرا به آنجا ببرد. ما از میان یک کوچه باریک گذشتیم و به لب رودخانه رسیدیم که در آنجا همه چیز ویرانه و متروکه بود و جز یک خانه کوچک چیزی وجود نداشت. درست هنگامی که خورشید شروع به طلوع کرد، مردی از آن خانه برای سیگار کشیدن بیرون آمد. بعد از اجازه گرفتن از او، چند عکس از او که از طلوع آفتاب و پک زدن به سیگار لذت می‌برد گرفتم. این عکس که در آخرین سفر آماتوری‌ام گرفتم یکی از عکسهای مورد علاقه من است و در زمره یکی از عکسهای مورد توجه و پرمباحثه نشنال جئوگرافیک قرار گرفت

نوشته: Andrew Hudson


2 نکته برای عکاسی در تور ارمنستان و تور گرجستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور گرجستان , تور , ارمنستان , گرجستان , عکاسی در مسافرت , سفر به ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 5 آذر 1393
.

موقعیت مکانی گرجستان

در این پست از سایت تور گرجستان به موقعیت مکانی کشور گرجستان می پردازیم تا قبل از مسافرت به گرجستان اطلاعات و شناخت کلی از این کشور داشته باشید امیدواریم برای تمام دوستانی که قصد سفر به گرجستان را دارند مفید باشد.

کشور گرجستان بین ۴۱ درجه و ۷ دقیقه تا ۴۳ درجه و ۳۵ دقیقه عرض شمالی، و ۴۰ درجه و ۴ دقیقه تا ۴۶ درجه و ۴۲ دقیقه طول شرقی واقع شده‌است.

این کشور به صورت طولی در امتداد مدارت کشیده شده و طول آن حدود ۳۷۰ کیلومتر، حداکثر عرض آن ۲۰۰ کیلومتر وطول قطر بزرگ آن ۶۱۳ کیلومتر است. مساحت گرجستان ۶۹٬۷۰۰ کیلومتر مربع است.

طول مرزهای گرجستان جمعاً ۱۹۶۹٫۸ کیلومتر است. این کشور از شمال با فدراسیون روسیه هم‌مرز می‌باشد، سراسر این خطوط مرزی، منطبق بر آب فشان رشته کوه‌های قفقاز کبیر است و ۸۰۷٫۶ کیلومتر مرز مشترک را در بر می‌گیرد. این مرز از نظر استراتژی نظامی اهمیت بسیاری دارد. در حقیقت این مرز سرحدات طبیعی روسیه را در جنوب تشکیل می‌دهد، در جنوب آن گرجستان و در شمال آن جمهوری‌های خودمختار داغستان، چچن، اینگوش، اوستیای شمالی، کاباردینو-بالکاریا، کاراچای-چرکسیا، همچنین سرزمین کراسنودار را شامل می‌شود. مهم ترین راه‌های ارتباطی قفقاز مرکزی و غربی که روسیه را با گرجستان، ارمنستان و ایران پیوند می‌دهد، از این مرز می‌گذرد. محافظت و نگهبانی از این مرز برای روسیه جنبه حیاتی دارد، همانجور که در دوره شوروی پیشین و روسیه تزاری نیز دارای اهمیت بسیار بود و جنگ‌های بسیاری برای دستیابی به این سرحدات به وقوع پیوسته‌است.

گرجستان در شرق با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است که طول آن ۳۷۴٫۴ کیلومتر می‌باشد. دو راه عمدهٔ ارتباطی گرجستان با شرق، دریای خزر و ایران از این نقطه می‌گذرد (جاده زمینی و راه آهن) علاوه بر آن، لولهٔ انتقال نفت باکو-سوپسا نیز از این مرز می‌گذرد.

در جنوب، گرجستان به ترتیب از شرق به غرب با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکیه هم‌مرز است. طول خط مرزی بین گرجستان و ارمنستان ۲۱۶٫۷ کیلومتر و با ترکیه ۲۵۶٫۱ کیلومتر است. در غرب، گرجستان با دریای سیاه مسدود می‌شود که طول مرز ساحلی آن ۳۱۵ کیلومتر است.

جمهوری خودمختار آجاریا با مساحت ۳ هزار کیلومتر مربع در بخش جنوبی ساحل دریای سیاه در ترکیب کشور قرار دارد.

استان خودمختار اوستیای جنوبی نیز با مساحت ۳٫۹ هزار کیلومتر در دامنه‌های جنوبی قفقاز بزرگ در ترکیب جمهوری گرجستان قرار دارد.

گرجستان با ۶۹٫۷ هزار کیلومتر مربع مساحت، دومین جمهوری قفقاز جنوبی از نظر مساحت و جمعیت (پس از جمهوری آذربایجان) به شمار می‌رود.

درازای سواحل گرجستان در دریای سیاه ۳۱۵ کیلومتر است که میان دهانهٔ رود دماغهٔ «گونیو» کشیده شده‌است.

مجری برگزاری انواع تور گرجستان و تور ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت مکانی کشور گرجستان , تور ارمنستان , کشور گرجستان , گرجستان , تور گرجستان , مسافرت به گرجستان , سفر به گرجستان , سواحل گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : یک شنبه 25 آبان 1393
.

موزه مردم شناسی تفلیس موزه جامع گرجستان

در این پست درباره سه مرکز دیدنی در تور گرجستان صحبت می کنیم که خوب است در زمانی که از تور گرجستان استفاده می کنید از این دیدنی ها نیز بازدید کنید.
 موزه مردم شناسی تفلیس از دیدنی های گرجستان میباشد . موزه مردم شناسی تفلیس در 27 آپریل سال 1966 توسط یک مردم شناس گرجستانی افتتاح شد و شامل نمایش نمونه هایی از معماری مردمی و صنایع دستی  از مناطق مختلف کشور است. این موزه از 30 دسامبر سال 2004 ، به عنوان بخشی از موزه ملی گرجستان  تبدیل شده است. این موزه ۱۴ قسمت مختلف دارد و هر یک از آنها ، تاریخ خاصی از  قوم نگاری منطقه ای گرجستان را نشان می دهد. این موزه همچنین دارای بناهای تاریخی و معماری نفیسی می باشد که در کنار آنها، انواع  مختلف ابزار آلات  نساجی و همچنین مجموعه ای غنی از سنگ های قبر منحصر بفرد باستانی به چشم می خورد.

سه مورد دیدنی در تور گرجستان
 
دیدنی های گرجستان، 
برچسب ها : گرجستان، موزه ملی گرجستان، تفلیس، دیدنی های گرجستان، موزه مردم شناسی تفلیس موزه جامع گرجستان،تور گرجستان
 
مجسمه عشق از دیدنی های باتومی

در تور گرجستان ، یکی از دیدنی های گرجستان که توجه شما را جلب میکند ، تندیس عشق است . نام اصلی این تندیس "زن و مرد" است  ولی بیشتر به نام مجسمه عشق باتومی گرجستان شناخته می شود، در  کنار اسکله باتومی گرجستان قرار دارد. این تندیس 7 متری فلزی،   مرد و زنی را نشان می دهد که دور از یکدیگر هستند  بین 8 تا 10 دقیقه به هم نزدیک شده و یکی می شوند. سازنده آن تامارا کِوِه سیتادزه ، معمار، نقاش و مجسمه ساز گرجی است. در اصل منبع الهام ساخت این مجسمه داستان زندگی علی و نینو می باشد علی پسری مسلمان از کشور آذربایجان می باشد که عاشق دختری مسیحی به نام نینو میشود این عاشق و معشوق بخاطر دین های متفاوت از طرف خانواده های خود مورد مواخذه قرار گرفته و بالاجبار از یکدیگر جدا میشوند و پس از مدتی دق کرده و دنیای فانی را ترک میکنند  تا در دنیای دیگر به یکدیگر بپیوندند.این مجسمه ها  در واقع  بیانگر روح  علی و نینوست که در بهشت کنار ساحل زیبای باتومی به وصال میرسند جالب اینجاست که وقتی این دو مجسمه به یکدیگر میرسند مردم تماشاچی شروع به زدن سوت و دست به نشان شادی  وصال  میکنند . این مجسمه ها از ساعت 9 تا 12 شب روشن بوده و نور پردازی زیبایی در شب های افسونگر باتومی به نمایش میگذارند.
مجری برگزاری تور گرجستان و تور ارمنستان
 
 
میدان آزادی یادبودی در تفلیس

از دیدنی های تور گرجستان ، که با روشن شد چراغها بسیار زیبا تر بنظر میرسد ، میدان آزادی تفلیس است که با نام "یروان" نیز شناخته می شود، واقع در شهر تفلیس پایتخت گرجستان و در خیابان معروف روستاولی است. این میدان قبلاً میدان پاسکوویچ یریوانسکی نامیده می شد و بعدا میدان لنین و در حال حاضر میدان آزادی نامیده می شود .این میدان به طور مختصر میدان یروان نیز نامیده می شد . پاسکوویچ یروانسکی یک سرهنگ روسی بود و این عنوان را به خاطر تسخیر شهر ایروان برای امپراطوری روسیه دریافت کرد  . در مجاورت کناره  شرقی میدان آزادی فضای باز کوچک با یک فواره موجود است .  كنار این میدان ایستگاه مترو برای دسترسی به آن قراردارد.همچنین هتل ماریوت نیز در این میدان شعبه دارد.از این میدان به قسمت قدیمی تفلیس گرجستان نیز می توانید بروید.
مجری برگزاری تور گرجستان و تور ارمنستان
 


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , دیدنی های گرجستان , تور ارمنستان , مجسمه عشق باتومی , مجسمه عشق , باتومی , میدان آزادی تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 24 آبان 1393
.

مسجد دو محراب یکی از جالبترین مساجد اسلام

در دنیایی که در بیشتر نقاط آن دو دستگی و اختلاف و تفرقه موج می زند . شنیدن از یک مسجد که شاید بتوان آن را نمادی از اتحاد و همبستگی بین شیعه و سنی دانست وجود دارد که  یک مسجد است با دو قبله یکی از قبله ها برای اهل تسنن و قبله دیگر برای مسلمانان شیعه .

از دیدنی های گرجستان ، مسجد دو محراب در گرجستان است . این مسجد دارای دو محراب است و دو روایت برای این محراب های مسجد هست یكی اینكه سالها پیش یعنی زمان حكومت شاه عباس مسجد دیگری به نام مسجد شاه عباس وجود داشته كه زمانی كه بی دینها حمله میكنند آن را تخریب میكنند و در این مسجد كه جدید تر است محرابی به یاد بود آن مسجد بنا می كنند. منبر چوبی و بخاری زغالی طرح چوب قدیمی كه در این مسجد نگه داری میشود نشانگر  این حقیت است و روایت دیگر که بیشتر احتمال دارد آن است كه محراب ها یكی برای شیعیان و دیگری برای سنی ها . شیعه و سنی در كنار هم میتوانند در این مسجد نماز بخوانند . این مسجد به خوبی بیانگر این بعد از جامعه گرجستان است كه اقوام گوناگون با عقاید و ادیان گوناگون با آرامش در كنار هم زندگی میكنند.

مسجد دو محراب یکی از جالبترین مساجد اسلام و گرجستان
مجری برگزاری تور گرجستان و تور ارمنستان



نوع مطلب : دیدنی های گرجستان، 
برچسب ها : مسجد دو محراب در گرجستان، گرجستان، تور ارمنستان ,دیدنی های گرجستان، مسجد دو محراب از زیباترین مساجد دنیای اسلام در گرجستان،


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های گرجستان , مسجد دو محراب در گرجستان , گرجستان , دیدنی های گرجستان , مساجد گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 23 آبان 1393
.
حمام های قدیمی آب گرم تفلیس گرجستان
یکی از جاذبه های فرهنگی توریستی گرجستان که از آنجمله دیدنی های گرجستان است که برای ما ایرانی ها تقریبا نام و نشانی از فرهنگ و جاذبه های وطنی دارد . حمام های قدیمی آب گرم تفلیس می باشد.
 
حمام های قدیمی آب گرم گرجستان در کرانه راست رودخانه کورا و در مجاورت خیابان قدیمی تفلیس واقع شده و جزو کهن ترین، تاریخی ترین و دیدنی ترین مناطق تفلیس به شمار می آید . علت ساخت حمامها در این منطقه بر می گردد به وجود چشمه های آب گرم طبیعی سولفوری که در این منطقه به وفور یافت می شده اشت . بر اساس افسانه ها پادشاه کارتل نام قدیمی پادشاهی گرجستان یعنی واختانگ گرگاسالی (به معنی گرگ سر در قرن 5 میلادی و بواسطه کشف این چشمه های معدنی در زمان شکار علاقمند شد شهر جدیدی در اینجا بنا نهد که بواسطه گرم بودن آب چشمه ها بر این شهر نام تبیلیسی به معنای جای گرم نهاده شد . جهانگردان ، مورخان و جغرافیدانان معروفی در آثار به جامانده از خود در مورد وجود این چشمه ها سخن گفته اند .

 
مجری برگزاری تور گرجستان و تور ارمنستان
حمام های قدیمی آب گرم تفلیس در تور گرجستان




نوع مطلب : دیدنی های گرجستان، 
برچسب ها : گرجستان، تفلیس، دیدنی ترین مناطق تفلیس، دیدنی های گرجستان، حمام های قدیمی آب گرم تفلیس گرجستان،تور ارمنستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های گرجستان , حمام های قدیمی آب گرم تفلیس , تور گرجستان , حمام های تفلیس , گرجستان , تفلیس , دیدنی ترین مناطق تفلیس , دیدنی های گرجستان , حمام های قدیمی آب گرم تفلیس گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 22 آبان 1393
.
تور گرجستان  
 
تور گرجستان از جمله تورهای خارجی می باشد که برای بسیاری از ایرانیان مقرون به صرفه می باشد تا از خدمات این نوع تور استفاده کنند. به هر حال نزدیکی این کشور به ایران و تناسبات فرهنگی میان این دو ملت باعث شده تا قرابت بیشتری بین ایرانیان و گرجی ها بوجود بیاید که خود بی تاثیر در جذب گردشگران ایرانی به این سرزمین زیبا نمی باشد.
تور گرجستان دارای خدمات : بلیط رفت و برگشت گرجستان با هواپیمایی آتا -3 شب اقامت در هتل با صبحانه - ترانسفر فرودگاهی در گرجستان- راهنمای فارسی-بیمه مسافرتی - یک گشت شهر با نهار


 هتل  درجه  هر نفر اتاق دوتخته  اتاق یکتخته  6-12 سال با تخت  2-6 سال بدون تخت
 GARDEN VIEW  3*  1699000  1999000  1499000  999000
 GLOBAL HOTEL  3*  1799000  2199000  1549000  999000
 SHARDEN  3*  1899000  2299000  1599000  999000
 OLD TIFLIS  3*  1999000  2399000  1649000  999000
 VERA PALACE  4*  2199000  2699000  1699000  999000
 AMBASADORI  4*  2299000  2799000  1749000  999000
 HOLIDAY INN  4*  2399000  2999000  1799000  999000
 RADISSON BLUE  IVERIA  5*  2899000  3999000  1899000  999000
 TIBLISI MARRIOT  5*  2999000  4299000  1999000  999000
 

خدمات تور گرجستان تفلیس با پروازهای آتا :

 
بلیط رفت و برگشت گرجستان با هواپیمایی اتا -3 شب اقامت در هتل باصبحانه-ترانسفر فرودگاهی- راهنمای فارسی-بیمه مسافرتی - یک گشت شهر با نهار 
1-در صورت دیپورت شدن مسافران در فرودگاه هیچگونه مسولیتی بعهده آژانس نمی باشد و هیچ گونه وجهی مسترد نمی گردد .
2-وظیفه کنترل پاسپورت مسافر ا ز بابت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس در خواست کننده می باشد .
3-ارسال 50٪از مبلغ تور به هنگام رزرو الزامی است .
4- نرخ کودک زیر دو سال 200000 هزار تومان می باشد.
 
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
کشور گرجستان در شرق با آذربایجان هم مرز است که طول آن ۳۷۴٫۴ کیلومتر می باشد. دو راه عمده ی ارتباطی گرجستان با شرق، دریای خزر و ایران از این نقطه می گذرد (جاده زمینی و راه آهن) علاوه بر آن، لوله ی انتقال نفت باکو-سوپسا نیز از این مرز می گذرد.
در جنوب، گرجستان به ترتیب از شرق به غرب با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکیه هم مرز است. طول خط مرزی بین گرجستان و ارمنستان ۲۱۶٫۷ کیلومتر و با ترکیه ۲۵۶٫۱ کیلومتر است. در غرب، گرجستان با دریای سیاه مسدود می شود که طول مرز ساحلی آن ۳۱۵ کیلومتر است.
جمهوری خودمختار آجاریا با مساحت ۳ هزار کیلومتر مربع در بخش جنوبی ساحل دریای سیاه در ترکیب کشور قرار دارد.
استان خودمختار اوستیای جنوبی نیز با مساحت ۳٫۹ هزار کیلومتر در دامنه های جنوبی قفقاز بزرگ در ترکیب جمهوری گرجستان قرار دارد.
گرجستان با ۶۹٫۷ هزار کیلومتر مربع مساحت، دومین جمهوری قفقاز جنوبی از نظر مساحت و جمعیت (بعد از آذربایجان) به شمار می رود.
طول سواحل گرجستان در دریای سیاه ۳۱۵ کیلومتر است که بین دهانه ی رود دماغه «گوینو» کشیده شده است
مجری برگزاری تور گرجستان و تور ارمنستان
 
نوع مطلب : تور گرجستان 
برچسب ها: تور گرجستان تور تفلیس باتومی ،تور ارمنستان


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , پروازهای آتا , تور تفلیس , باتومی , گرجستان با هواپیمایی اتا , تور ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 20 آبان 1393
.

تور گرجستان ارزان- تور تفلیس-تور باتومی-تور تفلیس باتومی




مجری مستقیم تورهای گرجستان ، تورهای ترکیه ، تورهای  دبی ، تورهای  هند ، تورهای مالزی ،تورهای تایلند ، تورهای ارمنستان ، تورهای بلغارستان ،تورهای اکراین ، تورهای قبرس ، تورهای کیش و مشهد

تورگرجستان هوایی (تفلیس ، باتومی )همه روزه با پروازهای آتا ، جورجیا ایرلاین با اقامت در هتلهای 3/4/5 ستاره با خدمات را یگان ترانسفر گشت لیدر فارسی زبان و...
قیمت از 795000ت

برای آگاهی از اطلاعات تورهای ارزان قیمت در هر زمان از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

هتلهای گرجستان :


COURTYARD BY MARRIOTT TBILISI - 5STAR
www.marriott.com/tbcy

CRUISE HOTEL &RESTAURANT TBILISI - 5STAR
www.cruıse.ge

HOLIDAY INN HOTEL&RESORTS TBILISI - 5STAR
www.hi-tbilisi.com

MARRIOTT HOTEL TBILISI - 5STAR
www.marriott.com/tbsmc

RADISSON BLU IVERA HOTEL TBILISI - 5STAR
www.radissonblu.com/hotel-tbilisi

SHERATON METECHI PALACE HOTEL TBILISI - 5STAR
www.starwoodhotels.com

ALLIANCE HOTEL TBILISI - S CLAS
www.alliancehoteltbilisi.com

BAZALETI LAKE HOTEL - 4STAR
http://reservation@bazaletilake.ge

BAZALETI PALACE - 4STAR
www.bazaletipalace.ge

BRITISH HOUSE TBILISI - 4STAR
www.british-house.ge

CITY HOTEL TBILISI - S CLAS
http://info@hotelcity.ge

DAVID SULTAN HOTEL - S CLAS
www.davidhotel.ge

DEVID L HOTEL TBILISI - S CLAS
www.davidl.ge

DIPLOMAT HOTEL TBILISI - BOUTIQUE
http://diplomat.ltd.ge/

HOTEL AMBASADORI - BOUTIQUE
www.ambasadori.ge

ICEBERG HOTEL TBILISI - S CLAS
www.hotel-iceberg.ge

KMM HOTEL TBILISI - S CLAS
http://kmm.ge

KOPALA HOTEL NEW PART B - S CLAS
www.Kopala.ge

KOPALA HOTEL NEW PART B - S CLAS
www.Kopala.ge

KOPALA HOTEL NEWPART C - S CLAS
www.Kopala.ge

KOPALA HOTEL OLD PART - S CLAS
www.Kopala.ge

LIGHT HOUSE HOTEL - S CLAS
www.info-tbilisi.com/lighthouse/

NATA HOTEL TBILISI - S CLAS
http://nata.info-tbilisi.com/

NICE HOTEL TBILISI - S CLAS
www.hotelnice.ge

OLD METEKHI HOTEL - S CLAS
www.oldmetekhi.ge

PONTO HOTEL TBILISI - 4STAR
www.ponto.ge

PRESTIGE HOTEL TBILISI - S CLAS
www.hotelprestige.ge

RIVERSIDE HOTEL TBILISI - S CLAS
www.info-tbilisi.com/riverside/

ROYAL HOTEL TBILISI - S CLAS
www.hotelroyal.ge

SHARDEN HOTEL TBILISI - BOUTIQUE
www.hotelsharden.com

SHARDEN VILLA HOTEL - BOUTIQUE
www.shardenvilla.ge

SYMPATIA HOTEL TBILISI - S CLAS
www.sympatia.ge

VARAZI HOTEL - 4STAR
www.hotelvarazi.ge/

VERE INN HOTEL TBILISI - S CLAS
www.vereinn.com

VERE PALACE HOTEL TBILISI - S CLAS
www.verepalace.com.ge
  مجری مستقیم تورهای خارجی وداخلی

تور گرجستان ارزان ، تور تفلیس ، تور باتومی ، تور تفلیس باتومی

مجری مستقیم تورهای گرجستان ، ترکیه ، دبی ، هند ، مالزی ، تایلند ، ارمنستان ، بلغارستان ، اکراین ، قبرس ،

کیش ومشهد

تورگرجستان (تفلیس ، باتومی )همه روزه با پروازهای آتا ، جورجیا ایرلاین با اقامت در هتلهای 3/4/5 ستاره با خدمات را یگان ترانسفر گشت لیدر فارسی زبان و...
قیمت از 495000ت

برای آگاهی از اطلاعات تورهای ارزان قیمت گرجستان با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تورهای ارزان قیمت گرجستان , تورهای ارزان قیمت , گرجستان , تور گرجستان , تور گرجستان ارزان , تورگرجستان , تور تفلیس , تور باتومی , تور تفلیس باتومی , هتلهای گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 18 آبان 1393
.

تور گرجستان ارزان

تور گرجستان از تهران

کشور گرجستان یکی از کشورهایی است که چند سالی است به یکی از مقاصد گردشگری هموطنانمان تبدیل شده است . کشوری که خودش به اندازه یکی از استانهای ما می باشد با هدف گزاری در بخش صنعت توریسم توانسته جاذبه مسافرت به این کشور را ایجاد کند.

هتل سه ستاره گرند هتل....................واقع در خیابان تلاوی

تاریخ رفت:.................. 13دی92.

تارخ برگشت:..................17 دی ماه92

تعداد شبهای اقامت: 4 شب و 5 روز

تور هوایی گرجستان دی ماه 93

خدمات تور گرجستان شهر تفلیس در هتل سه ستاره:

  • اقامت 4 شب و 5 روز
  • صبحانه
  • ترانسفر رفت و برگشت در تفلیس
  • راهنما
  • گشت
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تاکسی ویژه فرودگاه امام خمینی از درب منزل تا فرودگاه بصورت رایگان

 

تور ارزان قیمت گرجستان:

تور ارزان قیمت گرجستان فقط مربوط به تاریخ ذکر شده میباسد

قیمت تور گرجستان هوایی با تمام خدمات ذکر شده ارائه شده:

هرنفر فقط...........................770000تومان

ارزانترین تور گرجستان را از ما بخواهید

88548853....................سعادت سیر

09199116569...................09382561688..................خانم جامی

 

خواندن 695 دفعه
منتشرشده در تور گرجستان

برچسب‌ها

  • تور گرجستان از تهران
  • تور هوایی گرجستان دی ماه 93
  • تور ارزان قیمت گرجستان
  • ارزانترین تور گرجستان

تور گرجستان،تور باتومی،تور تفلیس

تور لحظه آخری گرجستان

تور لحظه اخری گرجستان

تور لحظه اخری گرجستان :

هر نفر
6 تا 12 سال هر نفر
2 تا 6 سال هر نفر
در اتاق 1 تخته هر نفر
در اتاق 2 تخته درجه هتل نام هتل

- - - 950,000 گراند

 

 

 

 

خدمات تور گرجستان:

بلیط رفت و برگشت با اتا-4شب و 5 روز  اقامت در هتل با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی-گشت شهری-لیدر فارسی زبان

تاریخ رفت: 5 فروردین  94

 

 مجسمه عشق در باتومی

مجسمه عشق در باتومی Love Sculpture in Batumi نام اصلی این تندیس "زن و مرد" است  ولی بیشتر به نام مجسمه عشق باتومی شناخته می شود، در  کنار اسکله باتومی قرار دارد. این تندیس 7 متری فلزی،   مرد و زنی را نشان می دهد که دور از یکدیگر هستند  بین 8 تا 10 دقیقه به هم نزدیک شده و یکی می شوند. سازنده آن تامارا کِوِه سیتادزه(Kvesitadze Tamara)،    معمار، نقاش و مجسمه ساز گرجی است. در اصل منبع الهام ساخت این مجسمه داستان زندگی علی و نینو می باشد علی پسری مسلمان از کشور آذربایجان می باشد که عاشق دختری مسیحی به نام نینو میشود این عاشق و معشوق بخاطر دین های متفاوت از طرف خانواده های خود مورد مواخذه قرار گرفته و بالاجبار از یکدیگر جدا میشوند و پس از مدتی دق کرده و دنیای فانی را ترک میکنند  تا در دنیای دیگر به یکدیگر بپیوندند.این مجسمه ها  در واقع  بیانگر روح  علی و نینوست که در بهشت کنار ساحل زیبای باتومی به وصال میرسند جالب اینجاست که وقتی این دو مجسمه به یکدیگر میرسند مردم تماشاچی شروع به زدن سوت و دست به نشان شادی  وصال  میکنند . این مجسمه ها از ساعت 9 تا 12 شب روشن بوده و نور پردازی زیبایی در شب های افسونگر باتومی به نمایش میگذارند.

تور گرجستان ارزان قیمت 93

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور لحظه اخری گرجستان , تور گرجستان ارزان قیمت 93 , تور گرجستان ارزان , تور لحظه آخری گرجستان , تور ارزان قیمت گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 17 آبان 1393
.
pekini street خیابان پکینی در تفلیس گرجستان

خیابان پکینی در تفلیس

مسلما بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی که با تور گرجستان به این کشور مسافرت می کنند یکی از مهمترین کارها و مواردی که باید حتما انجام دهند خرید کردن گرجستان است . خرید کردن چنان در پوست و خون ما ایرانی ها به هم آمیخته است که امکان ندارد مسافرتی برویم و خرید نداشته باشیم.
 

میتوانید خرید خودتان را از خیابان پکینی تفلیس شروع کنید.در دو طرف این خیابان هر نوع فروشگاهی که بخواهید پیدا خواهید کرد. در خیابان پکینی از انواع برندهای مشهور دنیا و پوشاک گران قیمت و شیک گرفته تا پوشاک ارزان قیمت چینی ، انواع بدلیجات ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی ، و لوازم جانبی کامپیوتر یافت می شود.

اولین شعبه ” کی اف سی ( KFC ) تفلیس نیز در خیابان پکینی و به جای کلبه نیکالا ( Nicala ) از چند روز دیگر شروع به فعالیت می کند.بنابراین میتوان گفت در منطقه سابورتالو یکی از مهمترین خیابانها ، پکینی است.

 

تور گرجستان- تور گرجستان نوروز 94 - تور گرجستان زمینی- تور گرجستان ارزان- تور گرجستان هوایی- تور تفلیس - تور باتومی تور هوایی گرجستانتور 3 شب و 4 روز گرجستانتور تفلیستور تفلیس باتومی تور 4 شب و 5 روز تفلیس تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومیتور گرجستانتور گرجستان تابستان 93رزرو بلیط تهرانتفلیستهرانپرواز تفلیس – پرواز آتارزرو پرواز گرجستانتور گرجستانرزرو پرواز تفلیس -تور گرجستان هوایی - تورگرجستان-تورگرجستان هوایی - تورگرجستان زمینی - تور تفلیس - تور باتومی-تور گرجستان از تهران



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور , گرجستان , خیابان پکینی در تفلیس , خیابان پکینی , خرید کردن گرجستان , پکینی , خیابان پکینی ,
:: بازدید از این مطلب : 3368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 16 آبان 1393
.
Peter the Iberian تور گرجستان : معرفی پیتر ایبریایی

در این قسمت از وبسایت تور گرجستان به معرفی یکی دیگر از مشاهیر گرجستان می پردازیم که از قدیسان و روحانیون مسیحی گرجی به حساب می آید. امیدواریم آشنایی با بزرگان فرهنگ گرجی برایتان مفید بوده باشد.

پیتر ایبریایی

پیتر ایبریایی (به گرجی : პეტრე იბერი)  شاهزاده، روحانی و فیلسوف گرجی و از مشاهیر گرجستان بود.

 پیتر با نام اصلی موروان یک شاهزاده گرجی، فرزند بوسماریوس پادشاه ایبریا و از خاندان سلطنتی خسرویانی‌ها بود. او سال‌ های اولیه عمرش را به عنوان شاگرد یک فیلسوف گذراند که بوسماریوس او را از لازیکا برای تعلیم و تربیت موروان دعوت کرده بود. در سال 423 میلادی موروان به قسطنطنیه رفت و در آنجا تحت حمایت شخصی همسر تئودوسیوس دوم امپراتور روم تحصیلات عالیه خود را گذراند.

تا اینکه شاهزاده جوان همراه با استادش برای زیارت به فلسطین رفتند، جایی که او با نام پیتر یکی از کشیشان بیت المقدس شد. در سال 430 میلادی، او کلیسای شخصی خود را در بیت‌ لحم بنیان‌ گذاری کرد (که بعدها با نام کلیسای گرجی بیت‌ لحم شناخته شد). در سال 455 میلادی، او در زمره روحانیان قدیس شمرده می‌ شد. او به همراه استادش به چندین کشور از خاور نزدیک سفر کرد و سرانجام ساکن غزه شد.

در سال 452 میلادی ، او به مدت شش ماه اسقف اعظم غزه بود. سپس به مصر رفت و پس از حدود یک دهه به فلسطین بازگشت. او شاگردان و پیروان بسیاری داشت. بر اساس منابع موجود از قرون وسطی، او نویسنده آثار مذهبی معروف زیادی بوده است.

پیتر ایبریایی در سال 491 میلادی و در یبنه از دنیا رفت، جسد او را در کلیسای خودش در غزه دفن کردند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: پیتر ایبریایی , تور گرجستان , گرجستان , مشاهیر گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 15 آبان 1393
.

Georgia Nourooz عید نوروز در گرجستان

گرجستان همیشه یک قرابت فرهنگی با فرهنگ ایرانی داشته است اما سالها تحت حمایت شوروی بودن باعث شده کمی برخی از آئین های این کشور رنگ به بازد اما به استقلال رسیدن دوباره گرجستان دلیلی برای برگشت به سمت فرهنگ مردمی خود شده است. عید نوروز نیز از جمله آئین هایی است که دوباره به صورت رسمی در حال احیاء شدن است. حالا حتی در عید نوروز نیز می توانید با تور گرجستان رنگی از فرهنگ ایرانی را در آنجا مشاهده کرد.

عید نوروز در گرجستان در فروردین ماه سال 1389 خورشیدی توسط فرمان میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان به عنوان عید ملی این کشور اعلام و روز اول فروردین ماه هر سال در گرجستان تعطیل رسمی اعلام شد.

قبل از گرویدن مردم گرجستان به مسیحیت دین آنها زرتشت بود و نوروز برای آنها بسیار پراهمیت که حتی آثاری از آتشکده های قدیمی در این کشور وجود دارد. بعد از گرویدن مردم گرجستان به مسیحیت به آرامی نوروز جای خوش را به کریسمس در گرجستان داد و این مردم که عاشق سنت های خودشان بودند با نوروز فاصله گرفتند تا اینکه ساکاشویلی برای زنده نگه داشتن سنت های قدیمی نوروز را عید ملی گرجستان اعلام کرد.

آیا در حال حاضر نوروز در گرجستان پراهمیت است ؟ پاسخ : خیر . زیرا مردم گرجستان تاریخ میلادی و تولد حضرت عیسی مسیح ( ع ) را مبنای تحولات خود در نظر می گیرند و توجهی به نوروز ندارند ولی بازهم با توجه به اینکه نوروز در گرجستان عید ملی و یک روز هم تعطیل شد، شاید این فرصت را به مردم گرجستان بدهد تا در مورد نوروز و سنت های گذشته خودشان کمی تفکر کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: Georgia Nourooz , عید نوروز در گرجستان , گرجستان , عید نوروز , تور گرجستان , کریسمس در گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 11 آبان 1393
.

در مطلب قبلی درباره برخی از سوالاتی که ممکن است برای برخی از هموطنانمان درباره تور گرجستان و مسافرت به این کشور پیش بیاید را مطرح کردیم و در این پست هم به ادامه سوالات می پردازیم:

سوال : آیا برای سفر به گرجستان اخذ ویزا لازم است ؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : در حال حاضر بلی.شما میتوانید با پرداخت حدود 33 دلار به ازای هر نفر در ورودی مرز هوایی یا زمینی یک ویزای 30 روزه در گرجستان دریافت کنید.البته لازم به ذکر است در بعضی مواقع این مدت به تشخیص کارشناس اقامت گرجستان ممکن است کمتر صادر شود.

سوال : سرمایه گذاری در چه زمینه هایی در گرجستان مناسب تر است؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : صنایع وابسته به صنعت گردشگری مانند ساخت هتل یا مراکز تفریحی در این کشور توصیه میشود. بعلت شرایط اقلیمی مناسب فرصتهای زیادی نیز در بخش دامداری و کشاورزی وجود دارد. بطور کلی با توجه به رکود اقتصادی حال حاضر در اروپا و فضای باز اقتصادی در گرجستان این کشور سرزمین فرصتها محسوب می شود.

سوال : کشور گرجستان عضو کدامیک از سازمانهای مهم بین المللی است و آیا امکان پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا وجود دارد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : گرجستان دارای اقتصاد قدرتمند و با تجارتی آزاد و شناور در منطقه قفقاز است.این کشور جزو سازمان تجارت جهانی است و از اقتصاد پویایی برخوردار است.همچنین گرجستان عضو ناظر ناتو و اتحادیه اروپاست. با توجه به امضای توافقنامه همگرایی گرجستان و اتحادیه اروپا، پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

سوال : آیا در صورت عدم حضور من در گرجستان امکان ثبت شرکت،باز کردن حساب بانکی و اقامت وجود دارد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : شما میتوانید با دادن وکالت محضری به وکیل ما در ایران و انجام یکسری تاییدیه های اداری بدون حضور در گرجستان اقدام به ثبت شرکت ، باز کردن حساب بانکی شخصی و حساب بانکی شرکتی کنید ولی اقامت گرجستان بدلیل یکسری کارهای اداری که حضور شما حتما لازم است امکان پذیر نمی باشد.

سوال : اگر در خاک گرجستان صاحب فرزندی شوم آیا به فرزند من شهروندی و پاسپورت گرجستان تعلق می گیرد؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : در حال حاضر خیر.با مراجعه به سفارت ایران در تفلیس می توانید برای فرزندتان کارت ملی و شناسنامه ایرانی دریافت کنید ولی با توجه به اینکه توافقنامه همگرایی گرجستان و اتحادیه اروپا امضا شد امید است در آینده ای نزدیک گرجستان به اتحادیه اروپا بپیوندد و لذا با توجه به تبعیت گرجستان از قوانین اتحادیه اروپا این امید وجود دارد در آینده ای بسیار نزدیک این قانون اصلاح گردد.

سوال : در صورتی که نیاز به داروی خاصی در طول سفر به گرجستان وجود داشته باشد و مجبور به همراه داشتن آن دارو باشیم، قبل از سفر چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

پاسخ وبسایت تور گرجستان : ورود هر گونه دارو با پایه مخدر (انواع استامینوفن و …) و یا روانگردان (قرص های آرامبخش و …) به خاک گرجستان ممنوع است و عواقب بدی را برای فرد حامل در پی خواهد داشت. به همین دلیل، گمرکات مرزی گرجستان به انواع دارو حساس هستند و لازم است در صورتی که مجبور به همراه داشتن و مصرف داروی خاصی در طول سفر به این کشور هستید، قبل از سفر مدارک لازم را تهیه نمایید.

به این منظور لازم است در مرحله اول یک نسخه معتبر از پزشک متخصص مربوطه تهیه نمایید. نسخه پزشک را به تایید سازمان نظام پزشکی برسانید. سپس نسخه پزشک و تاییدیه سازمان نظام پزشکی را توسط دارالترجمه رسمی ترجمه و ابتدا به تایید دادگستری و سپس وزارت امور خارجه برسانید. در نهایت نیز ترجمه تایید شده توسط وزارت امور خارجه را به تایید سفارت گرجستان در تهران رسانده و در طول سفر همراه داشته باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , وبسایت تور گرجستان , سفر به گرجستان , ویزای گرجستان , وزارت امور خارجه , گمرکات مرزی گرجستان , گرجستان , سفر به گرجستان , پاسپورت گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 9 آبان 1393
.

برای بسیاری از کسانی که به گرجستان مسافرت می کنند و یا از تور گرجستان استفاده می کنند امکان دارد برخی سوالات پیش بیاید که خوب است جواب آنها را هم بداند. ما به صورت پیش فرض به برخی از سوالاتی که برای هموطنان ما ممکن است ایجاد شده باشد پاسخ می دهیم ؟

سوال : واحد پول گرجستان چیست و ارزش برابری آن با ریال ایران و دلار آمریکا چگونه است ؟

پاسخ : واحد پول کشور گرجستان ،لاری ( Lari ) است. در حال حاضر لاری و ریال بطور مستقیم و رسمی بهم تبدیل نمی شوند . میتوانیم قیمت لاری را بر پایه نرخ آن در برابر دلار محاسبه کنیم.معمولا هر 100 دلار امریکا بین 160 تا 175 لاری در نوسان است ولی نوسان آن بسیار اندک است.

مثلا در حال حاضر هر 100 دلار 165 لاری است و ممکن است این شرایط چند سال ادامه دار باشد و فقط در حد چند تتری نوسان کند.واحد کوچکتر لاری ، تتری ( tetri ) نام دارد که هر 100 تتری یک لاری می شود.

جهت تبدیل دلار به لاری در شهرهای گرجستان با مراجعه به صرافیها که به وفور در سطح شهر فعالیت میکنند مشکلی وجود نخواهد داشت اگرچه به بانکها نیز میتوانید مراجعه نمایید ولی معمولا صرافیها با قیمت بهتری تبدیل میکنند.تورگرجستان

بعضی از صرافیها تابلویی قرمز رنگ در جلوی درب ورودی نصب کرده اند که به انگلیسی و گرجی نوشته پورسانت دریافت میکنند مثلا ۱۰ درصد.با دیدن این تابلو از تبدیل دلار به لاری بپرهیزید زیرا در صورت پرداخت پورسانت مثلا ۱۰ درصدی در ارقام بالا بشدت متضرر خواهید شد. پس لطفا به این تابلوها توجه کنید زیرا بعد از تبدیل پول بدلیل ارائه فاکتور و پرداخت مالیات توسط صرافیها به هیچ وجه قابل استرداد نیست. تبدیل یورو و لیر ترکیه هم به راحتی امکانپذیر است ولی دلار معمولتر و بهتر خواهد بود.

سوال : هزینه زندگی و همچنین هزینه سوخت و موادغذایی در گرجستان چگونه است ؟

پاسخ : قیمت هر لیتر بنزین در حال حاضر لیتری ۲٫۱۵ لاری میباشد. اتومبیل ها در سطح شهر به وفور از سوخت گاز برای رفت و آمد استفاده می کنند چون ارزانتر است.

قیمت مواد غذایی و میوه در گرجستان  در کل ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از ایران است . ولی گوشت قرمز را کیلویی ۱۲  تا ۱۵ لاری میتوانید تهیه کنید.قیمت ماهانه اجاره واحد مسکونی تا ۶۰ مترمربع در مرکز شهر و جاهای پر رفت و آمد شهر تفلیس ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار آمریکا است.

سوال : آیا در گرجستان امکان کار کردن و استخدام شدن وجود دارد ؟

پاسخ : تسلط به زبانهای گرجی و انگلیسی شرط اساسی برای یافتن شغل در این کشور میباشد. بسیاری از استخدام کننده ها تسلط به زبان روسی را نیز ضروری می دانند. در کل یافتن شغل بسیار دشوار است و آمار بیکاری در کشور بالا و سطح دستمزدها نیز پایین تر از ایران است.البته استثنا نیز وجود دارد.ممکن است بتوانید در یک شرکت بین المللی و صاحب نام با تخصص ویژه ای که دارید حقوق بسیار خوبی هم دریافت کنید،ولی در کل این موارد بسیار نادر است.تور گرجستان

سوال : از کدام مرزها میتوان وارد گرجستان شد ؟

پاسخ : معمولترین مسیر زمینی برای رسیدن به گرجستان عبور از خاک ترکیه از طریق مرز بازرگان میباشد که بسته به این که مقصد شما تفلیس یا باتومی باشد شما باید ۲ مسیر متفاوت را طی کنید. اگر مقصد تفلیس باشد لازم است مسیر ۳۸۰ کیلومتری بین بازرگان تا مرز واله گرجستان طی کنید که به ترتیب باید از دوبایزید- ایقدیر- کارس- آرداهان – هاناک – دامال- پوسوف و نهایتا ترک گزو عبور نمایید البته توجه داشته باشید که معمولا وارد شهر نمی شوید و میسر کمربندی را طی می کنید مگر اینکه بخواهید در شهر خرید کنید یا کار خاصی داشته باشید. به تابلو ها دقت کافی داشته باشید تا مسیر را اشتباه نروید.

از مرز واله تا شهر تفلیس حدود ۲۰۰ کیلومتر راه است.حال اگر مقصد شما شهر بندری باتومی است پس از رسیدن به آرداهان باید تغییر مسیر داده و به سمت آرتوین تفییر جهت بدهید و از آنجا به سمت مرز سارپی برانید که طول مسیر بازرگان تا مرز سارپی گرجستان حدود ۵۰۰ کیلومتر میباشد از مرز سارپی تا باتومی حدود ۲۰ کیلومتر است. کل مسیر ها را باید با احتیاط کامل رانندگی کنید چون شرایط جاده ها خیلی متغییر است.اگر قصد مسافرت از طریق هوائی را دارید با در دست داشتن پاسپورت به یکی از دفاتر هواپیمایی که بلیط گرجستان میفروشند مراجعه کرده و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به این کشور سفر کنید.سفر هوائی از فرودگاه امام تا تفلیس حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول می انجامد.تور گرجستان

 

 


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور , گرجستان , واحد پول گرجستان چیست , واحد پول کشور گرجستان , تورگرجستان , تفلیس , باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : رامش
ت : چهار شنبه 7 آبان 1393
.

خرید از بازار درای بریج تفلیس گرجستان

خرید کردن برای ایرانی جزئی لاینفک از مسافرتش می باشد مخصوصا که مثلا با تور گرجستان به گرجستان سفر کرده باشد. حتما باید سری به بازارهای این کشور بزند. و الا خیال می کند اصلا مسافرت نیامده است.

بنابراین  خرید یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر سفری ست ، در سفر گرجستان نیز می توانید از مراکز خرید این کشور خرید کنید . بازار درای بریج تفلیس یکی از بهترین مراکز خرید گرجستان، یک بازار عالی برای خریدن خرده‌ ریزهای قشنگ و دیدنی و همچنین مجموعه‌های جالب از آثار هنری، آکاردئون، سماور و لوازم برقی گرفته تا ظروف چینی، شیشه‌ای و فلزی می باشد.

بازار درای بریج تفلیس گرجستان

نکته‌ جالب سن و سال فروشندگان درای بریج مارکت است، آن‌ها اکثراً محلی و فوق‌العاده پیر می باشند. بازار درای بریج یکی از مهمترین مراکز خرید گرجستان به شمار میرود.

بازار درای بریج تفلیس



شما بدنبال یکی از کلمات زیر بوده اید بخاطر همین با این سایت وارد شده اید: مراکز خرید گرجستان،گرجستان، خرید از بازار درای بریج تفلیس گرجستان، مراکز خرید گرجستان، بازار درای بریج تفلیس، مهمترین مراکز خرید گرجستان،



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , گرجستان , خرید از بازار درای بریج تفلیس گرجستان , مراکز خرید گرجستان , بازار درای بریج تفلیس , مهمترین مراکز خرید گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : سه شنبه 6 آبان 1393
.

تور علمی گرجستان یکی از انواع تور گرجستان

تور علمی گرجستان

درباره تور گرجستان باید گفت که شاید یکی از جالب ترین نمونه ها باشد چرا که در سال 2013 میلادی سازمان آمار کشور گرجستان اعلام کرد حدود پنج میلیون و چهارصد هزار نفر جهانگرد یعنی بیشتر از تعداد تمام مردمش توریست به گرجستان مسافرت کرده است.

آیا از این رقم قابل توجه توریست در گرجستان چند درصد تور علمی گرجستان را انتخاب کرده اند؟

تور گرجستان و هدف سفر به گرجستان به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از :

  1. تور تفریحی گرجستان
  2. تور فصلی گرجستان 
  3. تور ورزشی گرجستان
  4. تور علمی گرجستان
  5. و …

بر اساس قصد سفر جهانگرد به گرجستان می توان تورهای مختلفی را تعریف نمود که یکی از آنها تور علمی گرجستان است.

گرجستان کشوری مناسب جهت بررسی های علمی است زیرا وقایع عجیب طبیعی و غیر طبیعی زیادی در آن رخ می دهد که جای بررسی علمی دارد ولی متاسفانه رفت و آمدهای علمی در این کشور کوچک و زیبا بسیار اندک است.

از جمله وقایعی که در گرجستان وجود دارد و جای بررسی علمی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- ) منطقه ای در کوه مقدس در تفلیس است که جاذبه مغناطیسی بسیار قوی دارد بطوریکه زمانی که خودرویی در جاده منتهی به آن در سرپایینی خاموش یا خلاص شود اتومبیل به جای حرکت به سمت پایین به سمت بالا حرکت می کند که جای بررسی بیشتری دارد زیرا خودرویی که چندین تن ممکن است وزن داشته باشد چطور ممکن است تحت تاثیر اینچنین نیروی قوی باشد؟

- ) ساحل مغناطیسی و درمانی عجیب در گرجستان

- ) دیده شدن سفینه های فضایی در متسختا بطوریکه به مدت 20 دقیقه بدون حرکت کل فضای این منطقه را پوشانده بودند و پس از آن بصورت عجیبی از دیده ها غیب شدند.

و …

شرکت سام جورجیا با تجارب فراوان در کشور گرجستان آماده برنامه ریزی برای شما جهت سفر به گرجستان و دارای انواع تور گرجستان و اولین شرکت ارائه کننده تور علمی گرجستان می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور علمی گرجستان , تور گرجستان , گرجستان , تور فصلی گرجستان , تور ورزشی گرجستان , ساحل مغناطیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 5 آبان 1393
.

سالن کنسرت تفلیس یکی از دیدنی های تور گرجستان

سالن کنسرت تفلیس

 

سالن کنسرت تفلیس که در حال حاضر یکی از مکان های دیدنی تفلیس است. به صورت مدور ساخته شده است که تمام سطح آن از شیشه شکل گرفته . در مرکزی ترین و پررفت و آمدترین نقطه شهر تفلیس قرار گرفته است.

سالن کنسرت تفلیس محل برگزاری کنسرت های خوانندگان معروف گرجی و همچنین خوانندگان معروف بین المللی است و تقریبا در اکثر روزهای سال پذیرای جمعیت زیادی جهت استقبال از هنرمندان است.

سالن کنسرت تفلیس در تقاطعی که خیابان ملکشویلی ( Melikishvili St ) و خیابان کوستاوا ( Kostava St ) بهم میرسند قرار دارد که البته آدرس دقیق آن در زیر ذکر شده است.

ساعات کاری سالن کنسرت تفلیس همه روزه از ساعت 11 الی 19 به وقت تفلیس می باشد.

آدرس سالن کنسرت تفلیس : P. Melikishvili St. 0179,, Tbilisi, Georgia

تلفن تماس سالن کنسرت تفلیس : 2990599  32  995+

وبسایت رسمی سالن کنسرت تفلیس : www.tbilisiconcerthall.com

سالن کنسرت تفلیس یکی از دیدنی های تور گرجستان

تصویری قدیمی مربوط به تقریبا نیم قرن پیش از سالن کنسرت تفلیس

 

 تور گرچستان زمینی هوایی از راه ترکیه و ارمنستان

با ما همراه شوید در تعطیلات نوروز

 

تور زمینی گرجستان نوروز 94| تور تفليس, تور باتومي
تور تفلیس و باتومی نوروز 94, تور زمینی گرجستان و ارمنستان نوروز 94

 

سایر تور های گرجستان در تعطیلات عید نوروز 94

تور دبی نوروز 94 , تور ترکیه نوروز 94 , تور تایلند نوروز 94, تور مالزی نوروز 94, تور آنتالیا نوروز 94 , تور استانبول نوروز 94, تور ازمیر نوروز 94, تور خارجی اروپا نوروز 94, تور فرانسه نوروز 94, تور ایتالیا نوروز 94, تور چین نوروز 94, تور ارمنستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور گرجستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور عجایب ترکیه نوروز 94, تور اسپانیا نوروز 94, تور آفریقا نوروز 94, تور طبیعت گردی کنیا نوروز 94, تور سریلانکا نوروز 94, تور مالدیو نوروز 94 , تور هند نوروز 94 , تور طبیعت گردی نپال نوروز 94, تور باکو نوروز 94, تور تاجیکستان نوروز 94, تور بلغارستان نوروز 94, تور لهستان نوروز 94 , تور آلمان نوروز 94, تور مجارستان نوروز ،تورگرجستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی تفلیس , شهر تفلیس , سالن کنسرت تفلیس , تفلیس , گرجستان , تور زمینی گرجستان نوروز 94 , تور زمینی گرجستان نوروز , تور گرجستان , تورگرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 3 آبان 1393
.

تور گرجستان و آشنایی با مشاهیر گرجستان

هر چند که وب سایت ما درباره تور گرجستان می باشد اما گاها بد نیست که درباره موضوعات مختلفی مانند مشاهیر گرجستان نیز صحبت به عمل آید تا تمام کسانی که می خواهند در تور گرجستان شرکت کنند اندک اطلاعی از فرهنگ مردمان آن کشور نیز پیدا کنند.

مشاهیر گرجستان در  تور گرجستان

بِساریون گاباشویلی (به گرجی: ბესარიონ გაბაშვილი) متخلص به بسیکی

بساریون گاباشویلی (به گرجی: ბესარიონ გაბაშვილი) متخلص به بسیکی (1750 تا 25 ژانویه 1791 میلادی) شاعر، سیاستمدار و دیپلمات گرجی بوده است که اشعار او جزو عالی ترین ترانه‌ های عاشقانه به حساب می‌ آید.

بسیکی در تفلیس پایتخت پادشاهی کارتل-کاختی (گرجستان) متولد شده و رشد کرد. پدر او “زکریا” یک کشیش ارتدوکس گرجی و از ملازمان تیموراز دوم بود. زکریا در سال 1764 میلادی به عنوان مجازات از دربار طرد شده بود اما بسیکی از طرف ایراکلی دوم مجاز به ماندن در دربار بود که در آنجا تحصیل کرده و شاعری پیشه کرد. هنگامی که او هنوز در سرودن شعر مبتدی بود، به سبک شاعران فارسی‌زبان و همچنین شاعر چندزبانی مثل سایات‌نووا شعر می‌سرود.

او علی رغم سن کمی که داشت مورد کینه‌ورزی بسیاری از درباریان قرار گرفته بود چرا که اشعار طنز، انتقاد آمیز و بعضا توهین آمیزی در وصف آنان می‌ سرود که از جمله آنان جاثلیقی به نام آنتون بود. شایعاتی نیز مبنی بر ارتباط بسیکی با آنا خواهر ایراکلی دوم نیز وجود داشت که 28 سال از بسیکی بزرگ‌تر بود. این شایعات بر زمینهٔ یکی از اشعار عاشقانهٔ او یعنی დედოფალს ანაზედ (“درمورد ملکه آنا”) بود. او در سال 1777 میلادی از سوی جاثلیق آنتون یکم مورد اتهام قرار گرفت و مجبور شد تفلیس را ترک کرده و به پادشاهی ایمرتی (گرجستان غربی) برود. جایی که سولومون یکم پادشاه ایمرتی او را صدر اعظم خود نمود و بعدها پس از مرگ سولومون اول، به عنوان دیپلمات سولومون دوم پادشاه بعدی ایمرتی فعالیت داشت. بسیکی دوباره خود را گرفتار دسیسه‌های درباری یافت. پادشاه او را به مأموریت‌های خطرناک می‌فرستاد که آخرین آن مأموریتی در امپراتوری روسیه جهت حمایت روسیه از ایمرتی در طول جنگ روسیه و عثمانی (1787-1792) بود. او به مدت سه سال همراه فیلد مارشال پوتمکین در لشکرکشی‌های روسیه مقابل امپراتوری عثمانی شرکت می‌کرد ودر 25 ژانویه 1791 میلادی در شهر یاش در رومانی امروزی از دنیا رفت و او را در همانجا به خاک سپردند.

تور گرجستان سفر به زیبایی ها

اشعار بسیکی به سبب فی البداهه بودن و لحن موسیقیایی آن، آثار ادبی برجسته‌ای محسوب می‌شوند. بهترین اشعار او عبارت اند از: სევდის ბაღს შეველ (“وارد باغ اندوه شدم”)، მე მივხვდი მაგას შენსა ბრალებსა (“سرزنش‌هایت را می‌فهمم”)، შაშვნი შავნი (“پرندگان سیاه”) و از همه مهم تر ტანო ტატანო (“قد و قامت رعنا”) و დედოფალს ანაზედ (“درمورد ملکه آنا”). اشعار مذکور به عشق و احساسات اختصاص داده شده و دارای درون مایه‌ای سودا زده و لحنی زیبا هستند. اشعار تاریخی-حماسی او شامل: ასპინძისათვის (“درمورد جنگ آسپیندزا”) و რუხის ომი (“نبرد روخی”) به ترتیب شرح پیروزی ارتش گرجستان بر ارتش امپراتوری عثمانی و نیروهای آبخاز-چرکسی هستند. بسیکی در شعر “آسپیندزا” رشادت‌های جنگی سربازان ارتش گرجستان را تحسین می‌کند که در سال 1770 میلادی در جنگ آسپیندزا در مقابله با ارتش امپراتوری عثمانی از خود نشان دادند و همچنین اقدامات نظامی شاهزاده داویت اوربلیانی را مورد تحسین قرار می‌دهد. بسیکی همچنین بر سرودن اشعار طنز نیز تسلط داشته است، از نمونه‌های برجستهٔ طنزسرایی او اشعار: რძალ-დედამთილიანი (“عروس و مادرشوهر”) و ჭაბუა ორბელიანზე (“درمورد چابوا اوربلیانی”) هستند. این شاعر چند متد جدید در قافیه پردازی و نگارش ادبی به وجود آورد و همچنین چند کلمهٔ جدید استعاری نیز ایجاد کرد. بسیکی ردپای قابل توجهی از خود در تاریخ ادبیات گرجی برجای گذاشته است. به خصوص اشعار عاشقانهٔ او که تأثیر زیادی بر رمانتیسم گرجی در اوایل قرن نوزدهم میلادی گذاشته است.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , مشاهیر گرجستان , گرجستان , تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 1 آبان 1393
.

 تور گرچستان زمینی هوایی از راه ترکیه و ارمنستان

با ما همراه شوید در تعطیلات نوروز

 

تور زمینی گرجستان نوروز 94| تور تفليس, تور باتومي
تور تفلیس و باتومی نوروز 94, تور زمینی گرجستان و ارمنستان نوروز 94

 

سایر تور های گرجستان در تعطیلات عید نوروز 94

تور دبی نوروز 94 , تور ترکیه نوروز 94 , تور تایلند نوروز 94, تور مالزی نوروز 94, تور آنتالیا نوروز 94 , تور استانبول نوروز 94, تور ازمیر نوروز 94, تور خارجی اروپا نوروز 94, تور فرانسه نوروز 94, تور ایتالیا نوروز 94, تور چین نوروز 94, تور ارمنستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور گرجستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور عجایب ترکیه نوروز 94, تور اسپانیا نوروز 94, تور آفریقا نوروز 94, تور طبیعت گردی کنیا نوروز 94, تور سریلانکا نوروز 94, تور مالدیو نوروز 94 , تور هند نوروز 94 , تور طبیعت گردی نپال نوروز 94, تور باکو نوروز 94, تور تاجیکستان نوروز 94, تور بلغارستان نوروز 94, تور لهستان نوروز 94 , تور آلمان نوروز 94, تور مجارستان نوروز



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور زمینی گرجستان نوروز 94 , تور زمینی گرجستان , تور تفليس , تور باتومي ,
:: بازدید از این مطلب : 2977
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : رامش
ت : دو شنبه 28 مهر 1393
.

تور گرجستان و تور ارمنستان

تور گرجستان

ما مجری انواع تور گرجستان تور باتومی تور تفلیس به صورت زمینی هوایی می باشیم . به تمام هموطنان گرامی یادآور می شویم که در صورت تصمیم مبنی بر مسافرت به این کشور حتما با ما تماس بگیرید تا جدیدترین اطلاعات و راهنمایی ها را خدمت شما عرض کنیم . این تماس ها برای شما جز هزینه مخابرات هیچ هزینه دیگری ندارد.
سفری لذت بخش و بیاد ماندنی به قلب قفقاز، اقامت ۸ شب و ۹ روز در سه شهر ایروان٬ تفلیس و باتومی به همراه ۸ گشت کامل و ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران‌های ارمنستان و گرجستان.

استراحت در سواحل زیبای دریای سیاه و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعت در کنار تجربه خوب میهمان شدن نزد مردمی خونگرم و قدم زدن در قدمت تاریخ کشورهایی با پیشینه ایرانی.

**برنامه سفر: حرکت از تهران به ارمنستان، ۴ شب و ۵ روز اقامت درایروان به همراه ۴گشت در ارمنستان.

*** گشت‌ها شامل :
۱) تور دریاچه زیبای سوان، دره گل‌ها
۲) تور معبد گارنی و کلیسای گغارد
۳) شهر زیبای دلیجان و کلیسای جامع اچمیادزین
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازارهای ایروان
سپس حرکت به سمت گرجستان ۴ شب و‌ ۵ روز اقامت (۱ شب و ۲ روز در تفلیس ۳ شب و ۳ روز درباتومی) به همراه ۴ گشت در گرجستان.

*** گشت‌ها شامل؛
۱) بازدید از ناری قلعه و حمامهای گوگردی
۲) کلیسای سامبا شهر بازی متاتسمیندا، تله کابین و پل شیشه ای
۳) بازدید از قلعه گنیو، بوتانیک پارک و استراحت در سواحل زیبای دریای سیاه
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازار باتومی

** در پایان برگشت به سمت ایران از طریق کشور سوم یعنی‌ ترکیه.

*** هزینه تور $۶۵۰ شامل: بلیط رفت و برگشت، اقامت ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران و تمامی گشت ها.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

سایر تورهای ویژه نوروز 94

 

تور گرجستان نوروز 94 ،تور دبی نوروز 94 , تور ترکیه نوروز 94 , تور تایلند نوروز 94, تور مالزی نوروز 94, تور آنتالیا نوروز 94 , تور استانبول نوروز 94, تور ازمیر نوروز 94, تور خارجی اروپا نوروز 94, تور فرانسه نوروز 94, تور ایتالیا نوروز 94, تور چین نوروز 94, تور ارمنستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور گرجستان زمینی و هوایی نوروز 94, تور عجایب ترکیه نوروز 94, تور اسپانیا نوروز 94, تور آفریقا نوروز 94, تور طبیعت گردی کنیا نوروز 94, تور سریلانکا نوروز 94, تور مالدیو نوروز 94 , تور هند نوروز 94 , تور طبیعت گردی نپال نوروز 94, تور باکو نوروز 94, تور تاجیکستان نوروز 94, تور بلغارستان نوروز 94, تور لهستان نوروز 94 , تور آلمان نوروز 94, تور مجارستان نوروز



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور ارمنستان , نوروز 94 , تور گرجستان نوروز 94 , تور باتومی , تور تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 28 مهر 1393
.

فروش آپارتمان در باتومی گرجستان

Batumi View فروش آپارتمان در باتومی

نمایی از شهر باتومی گرجستان

فروش آپارتمان در باتومی گرجستان چند سالی است که توانسته به رشد خوبی دست پیدا کند . بندر باتومی با جذب سرمایه داران در بخش ساختمان سازی و آپارتمان سازی بین المللی برای خود سرمایه لازم را تامین نماید. اما به نظر می رسد که این کشور ساختار فکری لازم برای پیشرفت به سوی آزادی را ندارد چه برسد برای سرمایه گذاری بخش خصوصی ایران در آن کشور. چرا که برای صدور ویزای مسافران ایرانی که با تور گرجستان به این کشور مسافرت می کنند بسیار تنگ نظرانه عمل می کند.

طرح های تشویقی دولت و نیز حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی این منطقه را به یکی از مهم ترین و کم ریسک ترین مناطق دنیا برای سرمایه گذاری مسکن در گرجستان تبدیل کرده است. دولت در این راستا در بهترین مناطق و کنار ساحل زمین های مسکونی را با قیمت 60 درصد پایین تر به متقاضیان واگذار می کند و در قالب وام های بانکی 4 تا 7 درصد به صاحبان شرکت ها حمایت خود را از آنها انجام می دهد.

اما روند و پروسه ساختمان در بندر باتومی به بازار خرید و فروش آن وابسته می باشد.درحال حاضر افراد مختلفی از کشورهای اروپایی و اسیایی (اکثرا ایرانی – اعراب خلیج فارس ) آذربایجان – ترکیه – روسیه و… در این بندر اقدام به خرید آپارتمان مسکونی بنام خود کرده اند. قیمت های مناسب آپارتمان در باتومی از متری 400 دلار تا 2000 دلار و نیز ثبت آپارتمان خریداری شده بنام خود در اداره ثبت و دادن اجاره آن در 6 ماه از سال با اجاره روزانه حداقل 100 دلار و عدم واریز مالیات بر واحدهای مسکونی و نیز ساحل بسیار زیبای دریای سیاه دست به دست هم داده اند تا هر ماهه شاهد حجم بسیار بی شماری از خریداران واحد ها باشیم.

خرید آپارتمان در باتومی همانند فروش آپارتمان در باتومی از رونق زیادی برخوردار است. لذا کسانی که قصد سرمایه گذاری مسکن در کشور گرجستان را دارند شهر بندری باتومی جایگاه مناسبی برای این تجارت محسوب می شود و پتانسیل زیادی دارد.

 

خرید آپارتمان در باتومی, سرمایه گذاری مسکن در گرجستان, فروش آپارتمان در باتومی



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: خرید آپارتمان در باتومی , سرمایه گذاری مسکن در گرجستان , فروش آپارتمان در باتومی , شهر باتومی , گرجستان , کشور گرجستان , تور گرجستان , تور گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 27 مهر 1393
.

تور گرجستان زمینی

بدلیل اینکه کشور گرجستان در صدور ویزای گرجستان بسیار بی مبالات عمل کرده است و بدون دلیل قابل قبولی ویزای گرجستان را برای ورود به این کشور با تاخیر های غیر قابل قبول انجام می دهد و برخی از مواقع این تاخیر ها بقدری زیاد است که مسافران گرجستان از سفر به این کشور منصرف می شوند . به صورت جایگزین و با هماهنگی با مسافران تور ارمنستان اجرا می شود.

 

تور 4 روزه ارمنستان

 

تور 4 روزه ارمنستان


به علت تاخیر در صدور ویزای گرجستان تور ارمنستان اجرا خواهد شد

سه شب و 4 روز اقامت در هتلهای سه ستاره ارمنستان ...............4 ستاره ارمنستان...........5 ستاره ارمنستان

حرکت:

هر چهارشنبه..................برگشت:یکشنبه

خدمات تورارمنستان با اتوبوس وی آی پی:

اقامت3 شب و 4 روز

صبحانه

ترانسفر

بیمه

لیدر فارسی زبان

بلیط رفت و برگشت

تور ارمنستان آبان ماه را از ماه بخواهید

 

انواع تور گرجستان

    تور گرجستان هوایی
    تور گرجستان زمینی
    تور گرجستان باتومی تابستان 93
    تور 4 روزه گرجستان هوایی تفلیس
    تور زمینی گرجستان تفلیس باتومی

درباره گرجستان


    تاریخ گرجستان
    آموزش زبان گرجی
    فرهنگ مردم گرجستان
    آب و هوای گرجستان
    جشنهای مذهبی و ملی گرجستان

دیدنی های گرجستان

    پارک آبی تفلیس
    اسکیت روی یخ در گرجستان
    ساحل سحرآميز
    مجسمه عشق در باتومی
    تندیس مده آ
    دژگونیو
    باغ گیاه شناسی
    مسجد باتومی
    کلیسای ارمنی باتومی



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان زمینی , تور گرجستان , کشور گرجستان , صدور ویزای گرجستان , تورارمنستان , تور ارمنستان , تور ارمنستان آبان ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 26 مهر 1393
.

The cost Of living in Georgia هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان

 

هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان, هزینه زندگی در گرجستان, هزینه های زندگی در گرجستان, هزینه ی زندگی در گرجستان

 

برخی از هموطنان گرامی به منظور های مختلفی دوست دارند تا اطلاع پیدا کنند که در هزینه های زندگی در گرجستان چگونه است و آیا برای زندگی یا ادامه تحصیل می توانند روی آن حساب کنند یا خیر به همین منظور بر آن شدیم تا مطالب کاملتری در این پست ارائه دهیم هر چند در بخش پرسش های متداول سایت اشاره کوتاهی به هزینه ی زندگی در گرجستان شده است.

هزینه زندگی در گرجستان در زیر درج شده است : ( قیمتها به لاری واحد پول گرجستان می باشد.در حال حاضر هر 100 دلار امریکا با 173 لاری معامله می شود.)

هزینه صرف غذا در یک رستوران معمولی : 10

ساندویچ مک دونالد یا فست فود های مشابه : 5

نوشابه کوکاکولا / پپسی 500 میلی لیتر : 1

نوشابه کوکاکولا / پپسی 1 لیتر : 2

بطری آب 300 میلی لیتری : 0.5

بطری آب 1 لیتری : 1

برجومی ( آب گازدار ) 500 میلی لیتری : 1.20

شیر پاکت 1 لیتری : 1.5

برنج 1 کیلوگرم : 2

عسل قفقاز درجه یک ، یک کیلوگرم : 10

سیب زمینی یک کیلوگرم : 0.60

گوجه فرنگی یک کیلوگرم : 3

سیب یک کیلوگرم : 3

پرتقال یک کیلوگرم : 3

انواع سبزیجات یک کیلوگرم : 3

انواع حبوبات بطور متوسط هر کیلوگرم : 3

تخم مرغ 12 عدد : 3.6

مرغ منجمد هر کیلوگرم : 8

گوشت گوساله تازه هر کیلوگرم : 12

 

حمل و نقل :

بلیط یک طرفه اتوبوس : 0.5

بلیط متروی یک طرفه : 0.5

تاکسی تا یک کیلومتر : 2

اجاره تاکسی ساعتی : به ازای هر ساعت 10

قیمت بنزین هر لیتر : 2.12

 

انرژی و اینترنت :

هزینه آب و برق و گاز یک واحد آپارتمان 70 متری در ماه بطور متوسط : 40

اینترنت شرکت silknet با سرعت 40 مگابایت بر ثانیه بدون محدودیت دانلود : ماهانه 30

 

پوشاک : ( تمام سایزها بزرگسال است )

شلوار جین معمولی : 100

کفش اسپورت : 150

شلوار پارچه ای : 80

کاپشن مارک مثل آدیداس : 150

کفش چرم اداری : 100

پیراهن مجلسی : 50

پیراهن بافتنی زمستانه : 70

 

ملک و مستغلات در گرجستان :  ( قیمتها به دلار امریکا و برای شهر تفلیس درج شده است )

اجاره ماهانه :

آپارتمان یک خوابه مرکز شهر : 450

آپارتمان یک خوابه به جز مرکز شهر : 300

آپارتمان دو خوابه مرکز شهر : 550 تا 600

آپارتمان دوخوابه به جز مرکز شهر : 400

آپارتمان سه خوابه مرکز شهر : 800

آپارتمان سه خوابه به جز مرکز شهر : 500

 

خرید واحدهای مسکونی نوساز :

در مرکز شهر تفلیس به ازای هر مترمربع : 1000 تا 1200 دلار امریکا

در حومه تفلیس و کلیه نقاط آن به جز مرکز شهر به ازای هر مترمربع : 500 تا 800 دلار امریکا

 

توجه : کلیه قیمتهای مذکور بر روی  ژانویه 2014 میلادی تنظیم شده است و قیمتها  کاملا واقعی است.البته ممکن است در بعضی جاها گران فروشانی باشند مثل خرده فروشان و ویا دلالان ملک که قیمتهای نجومی ارائه کنند که این موضوع به ما مربوط نیست.

جهت محاسبه هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان با هم نیز میتوانید یک جمع بندی کنید.یعنی اینکه هزینه های زندگی در گرجستان را با شهریه سالانه دانشگاه محل تحصیل جمع ببندید.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان , گرجستان , لاری واحد پول گرجستان , هزینه زندگی در گرجستان , هزینه های زندگی در گرجستان , هزینه ی زندگی در گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 554
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 25 مهر 1393
.

تور گرجستان-روابط دیپلماتیک میان ایران و گرجستان

تور گرجستان-روابط دیپلماتیک میان ایران و گرجستان

همانطور که همه می دانیم روابط دیپلماتیک میان ایران و گرجستان از15 می سال 1992 میلادی شروع مجدد شد و در این سالها تور گرجستان به یکی از تورهای خارجی مداوم و محبوب تبدیل شده است. در زیر خبری که بی تاثیر بر روابط ایران و گرجستان است را برایتان آورده ایم.

عباس طالبی فر سفیر ایران در گرجستان و ” داویت نارمانیا ” شهردار شهر تفلیس که یکی از شهرهای توریستی و پایتخت این کشور در زمینه روابط فرهنگی و اقتصادی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عباس طالبی فر سفیر ایران با اشاره به چشم اندازهای آینده روابط میان تفلیس و تهران اعلام کرد ایران علاقمند به سرمایه گذاری در گرجستان است. طالبی افزود: فعالان اقتصادی ایران علاقه ویژه ای به نوسازی ساختمانهای مستهلک در تفلیس دارند.

روابط دیپلماتیک میان ایران و گرجستان از15 می سال 1992 میلادی آغاز شد. ایران یکی از شرکای تجاری اصلی گرجستان محسوب می شود. این دو کشور تاکنون 47 سند همکاری دوجانبه را در زمینه همکاری های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، علمی، حمل و نقل، مالیات و دیگر زمینه ها به امضا رسانده اند.

طالبی فر طی این مذاکرات، ایده ساخت یک مرکز فرهنگی ایرانی در تفلیس که کارمندان ایرانی مقیم گرجستان را به کار گیرد مطرح کرد. نارمانیا متعهد شد در زمینه تحقق این پروژه همکاری لازم را با ایران داشته باشد.

عباس طالبی فر همچنین دعوتنامه شهردار تهران را به نارمانیا تحویل داد. شهردار تفلیس برای همکاری با تهران اعلام آمادگی کرد و تمایل خود برای بازدید از تهران را ابراز داشت.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: روابط دیپلماتیک میان ایران و گرجستان , ایران و گرجستان , گرجستان , تور گرجستان , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 20 مهر 1393
.

ویزای گرجستان

Georgia Visa

گرجستان از جمله سرزمینهایی است که در این چند ساله راه توریستی آن دیده شده است . به دلیل نزدیکی و قرابتی که میان ایران و گرجستان وجود دارد . خیلی زود تبدیل به یکی از مقاصد گردشگران ایرانی شده است. و انواع تور گرجستان به صورت زمینی و هوایی انجام می شود.
 
در حال حاضر کشور گرجستان برای گردشگران ایرانی به 2 صورت ویزا صادر می کند. شما به عنوان گردشگر اگر قصد سفر به گرجستان را دارید می توانید با مراجعه به سفارت گرجستان در تهران اقدام به اخذ ویزا گرجستان کنید. و نیز برای تهیه بلیط هواپیما گرجستان با آژانس های هواپیمایی تماس بگیرید. گردشگرانی که قصد سفر زمینی به گرجستان را دارند و یا می خواهند بنا بر احتیاط نسبت به اخذ ویزای این کشور در تهران اقدام کنند ، می توانند به مراجعه به سفارت و یا برای آسانتر شدن کار با مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به اخذ ویزا و تهیه بلیط هواپیما اقدام کنند.

 

قیمت-انواع ویزای گرجستان

ویزای گرجستان

 

اطلاعات کلی درباره ویزای گرجستان

georgia_visa11-i

همچنین کشور گرجستان در مرز های ورودی هوایی این کشور نیز برای اتباع ایرانی اقدام به صدور ویزا می کند. این یعنی اینکه نگران نباشید ، اگر نتوانستید به سفارت مراجعه کنید ، در مرز هوایی می توانید نسبت به اخذ ویزا گرجستان اقدام کنید.در مرزهای ورودی به کشور گرجستان ایرانیان با ارائه پاسپورت خود و پرداخت هزینه ویزا می توانند ویزا گرجستان دریافت کنند و به این کشور وارد شوند.

 

georgia_visa11-i

اما نکته مهم درباره ی این موضوع این است که در هنگام ورود به گرجستان به دلایل مختلف از جمله مشخص نبودن محل اقامت افرادی که وچر هتل (گواهی رزرو هتل در یکی از شهرهای گرجستان) به همراه ندارند و یا نداشتن بلیط برگشت از کشور گرجستان به ایران ، از ورودشان به این کشور جلوگیری کنند.

قیمت-انواع ویزای گرجستان

ویزای گرجستان

georgia_visa11-i

با توجه به اعلام سفارت گرجستان در تهران ، افرادی که قصد ورود به کشور گرجستان از طریق یکی از مرز های زمینی را دارند ، باید قبلا در تهران ویزا تهیه کرده باشند در غیر این صورت از ورود آنها به گرجستان جلوگیری می شود. البته در گذشته تعداد بسیار کمی از افراد در مرز زمینی مشکل برای ورود به این کشور داشتند و اکثریت افراد به راحتی موفق به اخذ ویزای گرجستان در همان مرز می شدند ، اما مدتی است از ورود بسیاری از افرادی که ویزای گرجستان از تهران دریافت نکردند در مرز زمینی جلوگیری میشود.

georgia_visa11-i

طبق قوانین جدید مهاجرتی گرجستان زمانی که شما قبل از ورود به گرجستان روادید دریافت نکنید مامور اداره مهاجرت میتواند در ورودی مرزهای زمینی و هوایی به هر دلیلی به شما روادید ورود ندهد. جهت اینکه خدای ناکرده از مرز گرجستان برگردانده نشوید و مشکلی برای شما یا خانواده محترمتان در طول سفر به گرجستان پیش نیاید اکیدا توصیه می شود قبل از ورود به گرجستان نسبت به اخذ روادید گرجستان اقدامات لازم را انجام دهید.

-قیمت-انواع ویزای گرجستان-Georgia Visa

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گرجستان :

  • اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • 2 قطعه عکس
  • گواهی رزرو هتل در یکی از شهرهای گرجستان (وچر هتل)
  • بلیط رفت و برگشت به گرجستان
  • بیمه مسافرتی

4

مدت زمان ویزای صادره از طریق سفارت گرجستان در ایران برای مسافران ایرانی نهایتا یک ماهه می باشد ولی به تشخیص سفارت گرجستان این زمان می تواند تا سه ماه هم ماکزیمم صادر شود.

قیمت-انواع ویزای گرجستان

ویزای گرجستان

انواع ویزای گرجستان

مانند سایر کشورهای جهان ویزای گرجستان دارای انواع مختلفی است که در زیر بصورت خلاصه انواع مختلف ویزا برای گرجستان توضیح داده خواهد شد.

 

  • ویزای توریستی گرجستان
  • ویزای کار گرجستان
  • ویزای تحصیلی گرجستان

 

ویزای کار گرجستان :

 

در صورتی که شخصی از طرف یکی از شرکتهای ثبت شده در گرجستان دعوتنامه و تقاضای کار دریافت کند اداره اقامت گرجستان با توجه به نیاز آن شرکت یک ویزا و اقامت گرجستان به مدت نهایت یکساله صادر می کند و در صورت نیاز مجدد آن شرکت اقامت یک ساله را تمدید می کند ولی ممکن است این اقامت به تشخیص اداره مربوطه در گرجستان شش ماهه و یا حتی سه ماهه صادر شود.

 

ویزای تحصیلی گرجستان :

 

در صورتی که شخصی از یکی از آموزشگاه ها و یا دانشگاه های گرجستان پذیرش تحصیلی بگیرد اداره اقامت گرجستان با توجه به معرفی نامه آن آموزشگاه یا دانشگاه برای شخص متقاضی یک ویزای یکساله صادر می کند و سپس با توجه به تاییدیه مجدد آن دانشگاه آن را تمدید می کند تا پایان تحصیل.لازم به ذکر است که ویزای تحصیلی جزو مدت 5 سالی که شخص در گرجستان می تواند اقامت داشته باشد و بعد از آن به آن شخص پاسپورت و شهروندی گرجستان تعلق می گیرد به حساب نمی آید.

 

ویزای توریستی گرجستان :

 

اگر شخصی متقاضی دریافت ویزای توریستی گرجستان باشد می تواند با مراجعه به سفارت گرجستان در کشور خودش و یا آژانس های مسافرتی اقدام به دریافت این نوع ویزا کند.طبق قوانین جدید این نوع ویزا نهایتا یک ماهه صادر می شود و قابل تمدید نیست مگر اینکه یک خروج از کشور گرجستان انجام شود و مجددا اقدام به اخذ ویزای توریستی دیگری شود.

 

قیمت ویزای گرجستان

 

قیمت ویزای گرجستان با توجه به نوع آن متفاوت است. در بالا مهمترین انواع آن برای شما ذکر شده است .

 

Georgia Visa

 

 

آدرس سفارت گرجستان در ایران :

 

تهران – خیابان پاسداران – گلستان دوم – پلاک 92

 

تلفن سفارت گرجستان در ایران :

 

22782389 – 021 – 22764129 – 021

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: ویزای گرجستان , Georgia Visa , ایران و گرجستان , تور گرجستان به صورت زمینی , ویزا گرجستان , تور گرجستان زمینی , ویزای تحصیلی گرجستان , قیمت ویزای گرجستان , ویزای توریستی گرجستان , مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای گرجستان , بلیط هواپیما گرجستان , سفارت گرجستان , تور گرجستان هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 19 مهر 1393
.

بلیط هواپیما گرجستان با ایرلاین آتا

مبدا : تهران

مقصد : باتومی

ساعت پرواز تهران تا باتومی :                                                                 1 ساعت و 50 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا باتومی :                                                                       1076 کیلومتر

قیمت بلیط هواپیما باتومی با هواپیمایی آتا :                                                 7,247,000  ریال

بلیط هواپیما باتومی با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

بلیط هواپیما تهران باتومی گرجستان ایرلاین آتا قیمت فاصله و ساعت پرواز

بلیط هواپیما تهران باتومی گرجستان ایرلاین آتا قیمت فاصله و ساعت پرواز

 

*********************************************************************

*********************************************************************

*********************************************************************

 

تور گرجستان تور هوایی گرجستانتور 3 شب و 4 روز گرجستانتور تفلیستور تفلیس باتومی تور 4 شب و 5 روز تفلیس تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومیتور گرجستانتور گرجستان پاییز 93رزرو بلیط تهرانتفلیستهرانپرواز تفلیس – پرواز آتارزرو پرواز گرجستانتور گرجستانرزرو پرواز تفلیس -تور گرجستان هوایی - تورگرجستان-تورگرجستان هوایی - تورگرجستان زمینی - تور تفلیس - تور باتومی-تور گرجستان از تهران

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور هوایی گرجستان , تور گرجستان هوایی , بلیط هواپیما تهران باتومی , بلیط هواپیما تهران گرجستان , تورگرجستان هوایی , تورگرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 18 مهر 1393
.

468-60-بنر تبلیغاتی وبسایت مشاوره آنلاین مهکام

ارزانترین تور گرجستان برای نوروز بصورت زمینی

شرکت مسافرتی ما مجری برگزاری انواع تور گرجستان به صورت زمینی و هوایی می باشد . تورهای زمینی گرجستان از لحاظ قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند و از طرفی تور هوایی گرجستان از نظر زمانی مقرون به صرفه تر و با کمترین خستگی و احساس کسالتی انجام می شود. اما هر کدام از این دو نوع تورگرجستان طرفداران خاص خودشان را دارند . ما سعی می کنیم فقط کیفیت تورهایمان را بالا ببریم . و تمام انواع تور های هوایی و زمینی را برای رضایت شما در فهرست کارهای خود داریم.

طبیعت گردی با تور گرجستان زمینی

ارزانترین تور گرجستان برای نوروز 94 بصورت زمینی

هتل گرند گرجستان

grand hotel Georgia

سرویس ارائه شده در تور گرجستان 94:

اقامت با صبحانه

ترانسفر فرودگاهی

بلیط رفت و برگشت

بیمه مسافرتی

ویزا توریستی

گشت نیمروزی

 

قیمت تور نوروزی گرجستان :

قیمت برای هرنفر 925000 تومان میباشد

قابل توجه دوستان عزیز که قصد سفر به گرجستان را دارند:

  • هزینه ویزا 35 دلار میباشد که از مسافر جداگانه در مرز دریافت میشود
  • هزینه خروجی از ایران بعهده مسافر است
  • یک تور گرجستان یعنی خدمات بلیط گرجستان, هتل و خدمات حاشیه اینها یک کف و سقفی دارند نرخ تور گرجستان نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید

ارزانترین تور گرجستان برای نوروز 94 بصورت زمینی و هوایی

 

تور گرجستان هوایی

تور 4 روزه گرجستان با پرواز آتا
3*(AVI HOTEL(GRAND)/ILIANI/SAKALTVELO) 1490000
3* TOP (ASTPRIA /DOLABAURI) 1700000
4*(PRIMAVERA/CRUISE/BOUMOND) 1900000
4*SUPER+5* (HOLIDAY INN / RADISSON BLUE /SHERATON) 2800000

تور 8 روزه گرجستان

3 شب تفلیس – 3شب باتومی – 1 شب تفلیس


3*+3*(AVI HOTEL(GRAND)/ SAKALTVELO/ILIANI+PRIME/MARI) 2150000
3*TOP+3*(ASTORIA/DOLABAURI)+PRIME/AMARI) 2350000
4*+3*(BOMOND GARDEN/PRIMAVERA/CRISE+ALIK/ERA PALACE/AISI) 2500000
4*+4*( BOMOND GARDEN/ PRIMAVERA/ CRUISE +ALIK/ ERA PALACE/AISI) 2900000
4*+5*(BOMONDGARDEN/PRIMAVERA/ CRUISE+RADISSON /SHERATON/ GEORGIA PALACE) 3650000
5*+5*( HOLIDAY INN SHERATON /RADISSON+RADISSON/ SHERRATON/GEORGIA PALACE) 4500000

خدمات تور:

بلیط رفت و برگشت با پرواز آتا/اقامت در هتل با صبحانه/ترانسفر فرودگاهی/یک گشت نیم روزی شهری در تفلیس/راهنمای فارسی زبان / در باتومی گشت نداریم/مسئولیت بیمه به عهده آژانس ثبت نام کننده می باشد/در صورت کانفرم نشدن هتل , هتل مشابه رزرو خواهد شد.
مبلغ 75 دلار بابت ویزا به مبالغ فوق اضافه می گردد

گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
مسئولیت کنترل گذرنامه به عهده مسئول ثبت نام کننده می باشد.

 

 

 

برای تهیه تور گردشگری گرجستان با ما تماس بگیرید

▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مشتری راضی از خدمات برای ما سرمایه محسوس می باشد █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂

هرگونه سوالی دارید با ما تماس بگیرید.

****************

****************

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: ارزانترین تور گرجستان برای نوروز , ارزانترین تور گرجستان , تور گرجستان نوروز , تور گرجستان , تور گرجستان زمینی , تور گرجستان هوایی , تورگرجستان 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 5904
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : پنج شنبه 17 مهر 1396
.

شرایط گرفتن اقامت گرجستان

 

اخذ اقامت گرجستان-شرایط اخذ اقامت گرجستان

شرایط اخذ اقامت گرجستان به گونه ای شده است که اخذ اقامت گرجستان فقط از راه های زیر امکان پذیر است :

شرایط گرفتن اقامت گرجستان :

1 - اقامت تحصیلی در گرجستان : در این نوع اقامت پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های معتبر گرجستان ، اداره اقامت گرجستان پس از بررسی مدارک در ابتدا یک اقامت یکساله و پس از آن با رعایت قوانین جاری کشور گرجستان و تایید مجدد دانشگاه مربوطه اقامتهای یکساله بعدی تا پایان دوره تحصیل صادر می شود.

نکته : طبق قوانین جاری پارلمان گرجستان در صورتیکه شخصی به مدت 5 سال در گرجستان اقامت داشته باشد،پس از آن می تواند در صورت داشتن شرایط اقدام جهت اخذ شهروندی و پاسپورت گرجستان نماید.دوران تحصیلی و ویزای تحصیلی طبق قوانین جزو این  سال به حساب نمی آید.

2 – اقامت از طریق کارآفرینی : در این نوع اقامت پس از ثبت شرکت و انجام یک رشته فعالیتهای اداری در زمینه نشان دادن فعال بودن شرکت شما ، اقامت یکساله گرجستان اعطا می شود.پس از یکسال با بررسی شرایط و میزان فعال بودن شرکت شما، سه حالت بوجود می آید :

الف – اقامت شما تمدید نمی شود.معمولا برای شرکتهای غیرفعال و شرکتهایی که اقدام به استخدام یا پرداخت مالیات نکرده اند.

ب – یک اقامت یکساله مجدد اعطا می شود.

پ – یک اقامت پنج ساله اعطا می شود.برای شرکتهای پربازده می باشد.

3 – اقامت از طریق ازدواج : طبق قوانین جاری پارلمان گرجستان اگر شخصی چه مرد و چه زن با یکی از شهروندان گرجستانی ازدواج کند بعد از یکماه از تاریخ ازدواج ،شخص خارجی میتواند جهت اخذ اقامت دائم اقدام نماید و اگر دوسال از تاریخ ازدواج آنها گذشته باشد شخص خارجی میتواند تقاضای شهروندی و پاسپورت گرجستان نماید.لازم به ذکر است اخذ اقامت دائم با مقوله شهروندی گرجستان متفاوت است.در اقامت دائم به شخص، آی دی کارت اقامت دائم و در حالت شهروندی به شخص،پاسپورت گرجستان می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه اقامت گرجستان و هزینه ثبت شرکت در گرجستان و اطلاعات کلی تر در زمینه اقامت گرجستان به این لینک مراجعه کنید.

تذکر 1 : طبق آخرین صحبتهایی که ما با اداره اقامت گرجستان داشتیم، هیچ قانونی در زمینه اعطای اقامت گرجستان از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک و مستغلات وجود ندارد.حال آنکه مشاهده شده است که متاسفانه  برخی افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه فروش ملک خودشان به قیمتهای نجومی با پیشنهاد اینکه با خرید این ملک به شما اقامت دائم می دهند،باعث ضرر و زیان شما عزیزان می شوند.لذا خواهشمندیم هوشیار باشید و آخرین اخبار و اطلاعات اقامت گرجستان را از طریق این سایت یا سایتهای معتبر دیگر پی گیری نمائید.

تذکر 2 : مواظب برخی افراد سودجو که شما را ساده لوح فرض می کنند و با ادعای اینکه در فلان ارگان گرجستان آشنا دارند و یا میتوانند با پرداخت مبلغی رشوه آی دی کارت گرجستان را برای شما تضمینی بگیرند باشید. لازم به ذکر است که گرجستان کشوری است که هیچ گونه رشوه گیری در ارگانهای دولتی آن انجام نمی شود و رشوه دادن و رشوه گرفتن در گرجستان می تواند 3 تا 5 سال حبس داشته باشد. همچنین طبق آخرین اطلاعات سازمان شفافیت بین الملل پلیس گرجستان هم جزو سومین پلیس سالم دنیاست.

حرف آخر : نحوه اخذ اقامت گرجستان و همچنین ثبت شرکت در گرجستان فقط از طریق ضوابط قابل پیگیری است و نه روابط.

کلمات کلیدی : اخذ اقامت دائم گرجستان, اقامت از طریق ازدواج در گرجستان, اقامت تحصیلی در گرجستان, شرایط اقامت گرجستان, شرایط گرفتن اقامت گرجستان, نحوه اخذ اقامت گرجستان, گرفتن اقامت گرجستان



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: شرایط گرفتن اقامت گرجستان , گرفتن اقامت گرجستان , اقامت گرجستان , شرایط اخذ اقامت گرجستان , ثبت شرکت در گرجستان , اخذ اقامت دائم گرجستان , اقامت از طریق ازدواج در گرجستان , اقامت تحصیلی در گرجستان , شرایط اقامت گرجستان , شرایط گرفتن اقامت گرجستان , نحوه اخذ اقامت گرجستان , گرفتن اقامت گرجستانهزینه اقامت گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 16 مهر 1393
.

Holiday Tour of Georgia -تور پاییزی گرجستان- تفلیس - باتومی

تور پاییزی گرجستان

تور پاییزی گرجستان شامل تور تفلیس و باتومی و لذت از سواحل زیبای دریای سیاه و مراکز جنگلی و بسیار خنک منطقه راچا در شمال غربی تفلیس و نزدیک مرز روسیه از برنامه های شرکت مسافرتی ما برای برگزاری تور گرجستان در پاییز است.

سواحل بندر کبولتی در نزدیکی باتومی نیز که سواحلی زیبا و بسیار آرام دارد سالانه در ایام سال پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و توریست ها از کلیه نقاط جهان است.

در تور گرجستان پاییزی میتوانید از جاذبه ها و دیدنی های گرجستان که در زیر ذکر شده  لذت ببرید :

پارک آبی باتومی

پارک آبی تفلیس

مجتمع تفریحی پلازا در باتومی

آکواریوم باتومی

باغ گیاه شناسی باتومی

دریاچه تفلیس

دریاچه لاک پشتها

دریاچه لیسی

پارک متاتسمیندا 

و جاذبه های گردشگری فراوان دیگری در گرجستان که با جستجو در همین سایت قابل رویت است.

شرکت مسافرتی ما با داشتن تجربه فراوان در زمینه برگزاری تور گرجستان در حال حاضر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه برگزاری تور پاییزی گرجستان است.جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

 

تور پاییزی گرجستان-تور گرجستان تور هوایی گرجستان – تور 3 شب و 4 روز گرجستان – تور تفلیس – تور تفلیس باتومی – تور 4 شب و 5 روز تفلیس – تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومی – تور گرجستان – تور گرجستان تابستان 93 – رزرو بلیط تهران – تفلیس – تهران – پرواز تفلیس – پرواز آتا – رزرو پرواز گرجستان – تور گرجستان – رزرو پرواز تفلیس -تور گرجستان هوایی - تورگرجستان-تورگرجستان هوایی - تورگرجستان زمینی - تور تفلیس - تور باتومی-تور گرجستان از تهران



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور پاییزی گرجستان , تور تفلیس , تور گرجستان در پاییز , دیدنی های گرجستان , گرجستان , تور گرجستان , تور باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 14 مهر 1393
.

تور باتومی تور تفلیس

با مجموعه تورهای گرجستان ما که از تهران و سایر شهرهای بزرگ به مقصد باتومی یا تفلیس رهسپار می کنیم همراه باشید . تمام سعی حرفه ای ما این است که شما را به بهترین نحوی به عنوان یک توریست های کلاس به کشور گرجستان اعزام کنیم و مقدمات آسایش و رفاه شما را قبل از اینکه با مشکلی روبرو شوید برایتان فراهم کنیم. مطمئن هستیم که شما سفر خوبی را می خواهید و ما دربرابر هزینه ای که از شما می گیریم مسئول هستیم.

تور گرجستان

تور زمینی گرجستان

 

تور گرجستان به صورت زمینی و هوایی

 

تور هوایی گرجستان

سفر به تفلیس باتومی تخصص ماست
رزرو بلیط گرجستان  تهران – تفلیس با پرواز آتا با مناسب ترین نرخ

تور هوایی گرجستان :روزهای سه شنبه و پنج شنبه
رزرو هتل های 3* ,4* ,5* در تفلیس و باتومی

تور+بلیط+هتل
تفلیس +باتومی
جورجیا+اتا


تور گرجستان
تور 3 شب و 4 روز گرجستان
تور 4 شب و 5 روز گرجستان
تور 7 شب و 8 روز گرجستان
رزرو بلیط رفت و برگشت تهران – تفلیس – تهران با هواپیمایی آتا
رزرو هتل در تفلیس و باتومی
اقامت در هتل با صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
گشت شهری
 
تور گرجستان تور هوایی گرجستانتور 3 شب و 4 روز گرجستانتور تفلیستور تفلیس باتومی تور 4 شب و 5 روز تفلیس تور 7 شب و 8 روز تفلیس باتومیتور گرجستانتور گرجستان تابستان 93رزرو بلیط تهرانتفلیستهرانپرواز تفلیس – پرواز آتارزرو پرواز گرجستانتور گرجستانرزرو پرواز تفلیس -تور گرجستان هوایی - تورگرجستان-تورگرجستان هوایی - تورگرجستان زمینی - تور تفلیس - تور باتومی-تور گرجستان از تهران

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور زمینی گرجستان , تور هوایی گرجستان , سفر به تفلیس , رزرو بلیط گرجستان , هواپیمایی آتا ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 14 مهر 1393
.

 ایران و گرجستان

ارتباط عمیق فرهنگی ایران و گرجستان

همانطور که همه می دانیم کشور گرجستان سالهای سال جزئی از خاک ایران بوده است . پس این همخونی که طی قرنها ایجاد شده است باعث پیوندهای عمیق فرهنگی بین ایران و گرجستان شده که در زیر از زبان پروفسور اکساندر جوخادزه به بررسی این پیوند و ارتباط عمیق فرهنگی ایران و گرجستان می پردازیم مطالعه این مطلب برای کسانی که می خواهند از تور گرجستان استفاده کنند خالی از لطف نیست :

به گزارش ایرنا، پروفسور ” الکساندر جوخادزه ” شرق شناس اهل گرجستان در نشست هم اندیشی علمی اساتید دانشگاه گرجستان و شیراز افزود: در سایه این ارتباط اینک دانشجویان گرجی که در شهر بزرگ ،تاریخی و فرهنگی شیراز به تحصیل مشغولند از حضور در این شهر بسیار خرسندند.

وی ادامه داد: دانشجویان گرجی تا کنون ایران را از زبان اساتید خود می شناختند و این در حالی است که امروز از نزدیک شهرهای مختلف ایران از جمله شیراز از نزدیک دیده و با فرهنگ و تمدن آن آشنا می شوند.

استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه گرجستان بیان داشت : همکاری نزدیک، تبادل اطلاعات ،دانش و تجربه و همچنین تبادل دانشجویان و اساتید به نفع هر دو طرف خواهد بود.

این استاد دانشگاه گفت : پس از فروپاشی شوروی و استقلال گرجستان دولت ایران همیشه به کشور ما کمک کرده و این جای سپاس و قدردانی دارد.

الکساندر جوخادزه ادامه داد : در دانشگاه ما زبان و ادبیات فارسی و تاریخ فرهنگ و تمدن ایران به ویژه روابط تاریخی و فرهنگی ایران و گرجستان تدریس می شود و همچنین برای رشته های فرعی نیز واحدی به نام ایران و جامعه جهانی پیرامون تاثیراتی که کشور ایران بر جامعه جهانی داشته تدریس می شود.

وی خاطرنشان کرد: ایران قبل از اسلام روابط دیرینه ای با قفقاز داشته و علاقه مندی کشور گرجستان به مسایل فرهنگ و تمدن ایران به سبب سوابق دیرینه و روابط تاریخی بین دو کشور است.

این استاد دانشگاه بیان داشت : در عصر کنونی هم این دو کشور به عنوان دو دوست و همسایه روابط دو جانبه ای با یکدیگر دارند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت : در سایه تبادلات علمی و فرهنگی مرزهای جغرافیایی درنوردیده می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس هم در این نشست علمی ادبی گفت : اساتید ادب فارسی در شهر فرهنگ و هنر گرد هم آمده اند تا به تبادل اطلاعات بپردازند .

بهزاد مریدی افزود: تعاملات فرهنگی چیزی است که دنیای امروز به آن نیازمند است لذا اگر تبادلات علمی و فرهنگی صورت گیرد مرزهای جغرافیایی درنوردیده می شوند.

وی ادامه داد: ایران و قفقاز دارای خاطرات جمعی مشترک در ادوار مشترک در کنار هم بوده اند و زبان شاخص ترین ویژگی مطرح هر هویت و ملتی است.

مریدی خاطر نشان کرد: زبان می تواند هویت ملت را رقم بزند بنابراین برای رسیدن به قرابت های فرهنگی باید همت گماشت تا آنچه شایسته است جاری و ساری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: گرجستان ،قفقاز و بویژه قفقاز شمالی خاستگاه قوم آریایی است و تردیدی در آن نیست که ریشه های یکسان آن با ملتی بزرگ به نام ایران قدری به هم گره خورده است که جای هیچ انکاری در آن وجود ندارد.

لازم به ذکر است در ادامه این نشست اساتید زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز و دانشگاه گرجستان به تبادل اطلاعات علمی تاریخی فرهنگی با یکدیگر پرداختند.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: گرجستان , تور گرجستان , ایران و گرجستان , کشور گرجستان , دانشگاه گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 13 مهر 1393
.

نرخ تور گرجستان، نرخ تور تفلیس،نرخ تور باتومی

با استفاده از سالها تجربه ما در انجام و برگزاری انواع تور های خارجی و مخصوصا تور گرجستان می توانید با خیالی راحت به سیر و سیاحت در کشور گرجستان بپردازید.

جدول نرخ کل تور تفلیس ,  تور باتومی لطفا اتاق مورد نظر را انتخاب نموده ثبت نام نمایید
هتل محل اقامت تور تفلیس ,  تور باتومی اتاق دو تخته (ریال) اتاق یک تخته (ریال) کودک با تخت (ریال) کودک بدون تخت (ریال)
**** BOMOND GARDEN/PRIMAVERA +ALIK/ERA PALACE/AISI
GARDEN + PRIMAVERA, MARI ***
 
  • مدت تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • 7 شب و 8 روز
  • خدمات تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • بلیط رفت و برگشت
    • صبحانه
    • ترانسفر فرودگاهی
    • گشت شهری
    • اقامت در هتل
  • پرواز تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • هواپیمایی آتا
  • مدارک تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • آدرس منزل، شغل و تلفن
    • پاسپورت با اعتبار 7ماهه
    • 1 قطعه عکس 4*6 تمام رخ
    • کپی پاسپورت(با حداقل 6 ماه اعتبار)
  • شرايط تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • در شرایط خاص در صورتی که هتل تور تغییر یابد، شرکت موظف است هتلی با همان ستاره و یا بالاتر جایگزین کند.
    • پرداخت 50% مبلغ قرارداد تور به هنگام ثبت نام ، الزامی است.
    • Check in ساعت 14:00
    • Check out ساعت 12:00
  • نکات مهم تور تفلیس , باتومی (گرجستان)

    • در صورت عدم حضور مسافر در محل حرکت تور، هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.
    • هزینه ورودیها و گشت های خارج از برنامه تور به عهده خود مسافر می باشد.
    • پرداخت عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.
    • نرخ ها بر اساس هر نفر تنظیم شده است.
    • نرخ ها با توجه به آخر هفته و مناسبت ها افزایش می یابد.
    • مسئولیت کنترل پاسپورت از لحاظ اعتبار و ممنوع الخروجی به عهده مسافر است.

مردم گرجستان، شاد، مهربان، دست ودلباز و خونگرم هستند. گرجی ها اهل تفریح و خوشگذرانی هستند سفر به گرجستان فرصتی است برای یافتن دوستان جدید با فرهنگی پویا.
سفر به گرجستان که دارای آب و هوای معتدل و طبیعت 4 فصل و بی نظیر، سواحل شنی اسرار آمیز و غنی ترین پوشش های گیاهی در جهان است، تجربه ای نو و خاطرانگیز است و همچنین فرصتی برای یافتن آرامشی دوباره.

جاذبه های توریستی گرجستان:

  • پارک آبی تفلیس
  • اسکیت روی یخ در گرجستان
  • ساحل سحرآميز
  • مجسمه عشق در باتومی
  • تندیس مده آ
  • دژگونیو
  • باغ گیاه شناسی
  • مسجد باتومی
  • کلیسای ارمنی باتومی

بهترین زمان سفر به کشور گرجستان :

مرطوب ترین دوره ها عموماٌ در طول بهار و تابستان وجود دارند در حالیکه ماههای زمستان و تابستان ، خشک ترین ماهها هستند. آب و هوای گرجستان در تابستان معمولا تا 10 از تهران خنکتر می باشد.

واحد پول کشور گرجستان:
واحد پول کشور گرجستان لاری است و واحد پول خورد آن تتری استت که هر100 تتری برابر 1 لاریست.

حمل و نقل گرجستان :

تاکسی در تفلیس فراوان است، از تاکسی متر اما خبری نیست. برای همین قبل از سوار شدن، حتما بر سر کرایه با راننده به توافق برسید. کوتاهترین مسیرها قیمتی در حدود سه هزار تومان خواهند داشت و قیمت مسیرهای طولانی به هفت هزار تومان خواهد رسید.

مارشروتکانوعی ون که یادگار دوران کمونیسم است هم در خدمت سیستم حمل و نقل عمومی است. مارشروتکاها بیشتر مسیرهای فرعی را تحت پوشش قرار میدهند.

اتوبوسدر تفلیس گرجستاناتوبوسهای زرد رنگ تفلیس در اندازههای مختلفی هستند، توضیحی در مورد مسیر بر روی پنجرهی اتوبوسها به چشم میخورد. بلیت را دور نیاندازید، چون مامور کنترل آن را از شما خواهد خواست.

مترو در تفلیس گرجستان مترو مهمترین وسیله ی حمل و نقل در تفلیس می باشد. متروی تفلیس به واسطه ی قدمتش، به خودی خود یکی از جاذبه های دیدنی تفلیس است. ساخت این مترو در سال 1952 شروع شد و در 1966 هم به پایان رسید. متروی تفلیس دارای 22 ایستگاه است و ساعت کارش از 6 صبح تا 1 بعد از نیمه شب می باشد . همانند تهران در زمان توقف نام ایستگاه ها گفته می شود.

جشن ها:

در فرهنگ گرجی ها هم همچون زرتشتی ها و ایرانیان باستان به بهانه های مختلف جشن و شادی بر پا می کنند و یکی از مهم ترین مراسم آنها برپایی میز گرجی می باشد
که در آن انواع و اقسام غذا ها و نوشیدنی های گرم و سرد فراهم نموده و بزرگان مجلس به نوبت متن های جالبی فالبداهه از جمله آرزو های خوب و جملات خیلی خیلی پر معنی و حتی ابتکاری و گامارجوس ( سلامتی) بیان میکنند که به این عبارات (سادرگزلو) می گویند جشنهای مهم گرجی از جمله:
جشن سال نو میلادی: که از 15 روز قبل از ژانویه آذین بندی شهر آغاز شده و تا 15 روز بعد از ژانویه ادامه دارد مهمترین این
روز ها : ا ژانویه که در آن روز کارناوال شادی بر پا شده و از طرف دولت گرجستان از کلیه کشور های دنیا هنرمندان جهت هنر نمایی دعوت میشوند در آن شب بیاد ماندنی همیشه کنسرت رایگان برای شادی مردم در تفلیس و باتومی بپا گردیده و شهر قرق شادی میشود.
2 ژانویه:روز شانس و اقبال در این روز مهم سال عشاق به یکدیگر هدیه داده و آن شب را تا صبح زنده نگه میدارند.
جشن میلاد ارتودکس : 7 ژانویه جزء جشن های مذهبی بوده و این جور جشن هارو در کلیسای بزرگ و جامع سامیبا برگزار میکنند
روز استقلال:26 می نام دیگر این جشن جشن گل رز بوده و مردم به یکدیگر گل هدیه میدهند.
Mariamoba: بیست و هشتم آگوست
Mtskheta – Svetitskhovloba: چهاردهم اکتبر
Tbilisoba: هفته آخر اکتبر
Giorgoba: بیست و سوم نوامبر
جشن هالوین:در این جشن رقص های بالماکسه اجرا شده و از مهمترین جشن هاست.
جشن علیلو:این شخص از افراد نیکو کار بوده که برای جمع آوری هدیه برای نیازمندان شهر میباشد.

روند تور گرجستان :

3 شب اقامت در تفلیس، سفر به باتومی و 3 شب اقامت، بازگشت به تفلیس به مدت 1 شب و بازگشت به تهران.

 


:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , جاذبه های دیدنی تفلیس , تفلیس , تور تفلیس , تور باتومی , سفر به باتومی , کشور گرجستان , نرخ تور گرجستان , نرخ تور تفلیس , نرخ تور باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 8 مهر 1393
.

جورجیان سوونیرز تفلیس از مراکز خرید گرجستان

جورجیان سوونیرز تفلیس از مراکز خرید گرجستان

مسافران و گردشگران ایرانی به هر کجای دنیا بروند یا با هر توری چه تور فرانسه و آلمان چه تور گرجستان بروند دوست دارند که قسمتی از وقت خود را به خرید و سرکشی به مراکز خرید می نمایند.

خرید از بازارهای گرجستان تازگی و ویژگی های خاصی دارد . جورجیان سووِنیرز یکی دیگر از مراکز خرید تفلیس گرجستان و از مهمترین مراکز خرید گرجستان است. در این مجموعه بعضی از اجناس سر و شکل خوبی ندارند، اما مجسمه‌ها، عروسک‌ها و عروسک های خیمه شب بازی و بطری های تزئینی را میتوان یافت.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: جورجیان سوونیرز تفلیس , جورجیان سوونیرز , تفلیس , تور گرجستان , بازارهای گرجستان , مراکز خرید تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 5 مهر 1393
.

تور زمینی گرجستان

تور زمینی گرجستان با محوریت تفلیس و باتومی در فصل برگ ریز پاییز هر هفته برگزار می شود . به همین جهت علاقه مندان به تور های خارجی می توانند جهت ثبت نام و رزرو صندلی با ما تماس بگیرند.


بلیط هواپیما گرجستان با ایرلاین آتا

پرواز از : تهران

مقصد : باتومی گرجستان

ساعت پرواز تهران تا باتومی :                                                                 1 ساعت و 50 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا باتومی :                                                                       1076 کیلومتر

قیمت بلیط هواپیما باتومی با هواپیمایی آتا :                                                 7,247,000  ریال

بلیط هواپیما باتومی با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

تور زمینی گرجستان تفلیس باتومی پاییز 93

طبیعت زیبای گرجستان و هوای خنک و مطبوع این کشور سبب شده تا گردشگران زیادی تور گرجستان تابستان را برای تفریح انتخاب کنند. جاذبه های گردشگری گرجستان و مراکز تفریحی گرجستان تاثیر زیادی در جذب گردشگر تور گرجستان دارد . قیمت تور گرجستان نیز نسبت به دیگر تور های خارجی بسیار مناسب تر بوده و بصورت زمینی و هوایی برگزار میشود.

 

 

 

تور گرجستان پاییز 93

فرصت استثنایی

هر نفر با خدمات کامل......................1,100000میلیون

خدمات تور زمینی گرجستان

اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه

بلیط رفت و برگشت

بیمه گردشگری

گشت نیمروزی

لیدر فارسی زبان

اقامت 3 شب و 4 روز

سرمایه ما مشتریان ثابت ماست

تور های ما به این دلیل ارزان است که پرواز و هتل های ما از ماهای قبل رزرو شده و افزایش قیمت رو قیمت های ما تاثیر نداشته است
ما با اعتبار و ارتباط نزدیکی که با شرکت های هواپیمایی و همچنین هتلداران گرجستان داریم میتوانیم در کمترین زمان ممکن بهترین تور های گردشگری با ارزان ترین قیمت به شما ارائه دهیم .

توضیحات

کلیه پرواز ها و هتل ها چارتر و غیر قابل استرداد و تغییر تاریخ می باشد .
مسئولیت کنترل ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.
پرداخت کلیه ورودی ها به عهده مسافر میباشد



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور زمینی گرجستان , تفلیس , باتومی , تور گرجستان , تور های خارجی , بلیط هواپیما باتومی , قیمت بلیط هواپیما باتومی با هواپیمایی آتا , تور گرجستان پاییز 93 , جاذبه های گردشگری گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 4 مهر 1393
.

تور گرجستان: تفلیس در نظر برخی مورخان و جهان گردان

شهر تفلیس در ابتدای پیدایشش در کنار ساحل رودخانه شکل گرفت و تا مدتی در امتداد ساحل رشد کرد تا اینکه جمعیت تفلیس به قدری زیاد شد که گسترش عرضی هم به سمت کوه ها و دامنه های مرتفع در شمال و شمال شرقی شهر پیدا کرد.

بخش های جنوب شرقی شهر تفلیس از خیابانهای تنگ و خانه های قدیمی دو یا سه طبقه تشکیل شده که مجموعة قدیمی شهر تفلیس را تشکیل میدهد آب و هوا هوای تفلیس به سبب نسیمی که از کوهستانها در درههای اطراف میوزد همیشه پاکیزهاست.

متوسط درجه حرارت آن ۲ر۱۳است. در گرمترین ماه تابستان درجة حرارت به ۲ر۲۵ و در سردترین ماه زمستان به ۹ر۰- میرسد. از آذر تا اسفند )بین ۳۰ تا ۳۵ روز) دمای هوا به زیر صفر میرسد .

متوسط سالانة بارندگی ۵۰۵ میلیمتر است که ۳۴ آن در ماههای گرم میبارد. حدود ۲۵ روز از فصل تابستان آن بسیار گرم است و دمای هوا تا ۳۰ بالا میرود

در سرشماری ۱۳۴۰ـ۱۳۴۱/۱۹۲۲ تفلیس ۹۵۸ ۲۳۳ تن جمعیت داشت که از آن میان ۳۰۹ ۸۵ تن ارمنی ۸۸۴ ۸۰ تن گرجی ۶۱۲ ۳۸ تن روسی ۷۶۸ ۹ تن یهودی ۹۸۴ ۳ تن ایرانی ۲۵۵ ۳ تن ترکهای آذری ۴۵۷ ۲ تن آلمانی و غیره بوده اند.

شهر تفلیس در گذر تاریخ به نوشته احمدبن اسحاق یعقوبی در قرن سوم تفلیس شهری در ارمنستان و فاصله میان آن و قالیقلا سی فرسخ بود.

رودخانه بزرگ یعنی رودخانه کبیر (کر) که از شهر قالیقلا سرچشمه میگیرد از میان این شهر میگذشت. اصطخری در قرن چهارم اهمیت تفلیس را از دربند )باب الابواب ( کمتر دانسته و از دو دیوار آن یاد کردهاست.

وی تفلیس را شهری پرنعمت با میوه های بسیار و کشاورزی پر رونق ذکر کرده که آب گرمابه های آن بدون نیاز به آتش همانند حمام های طبریه گرم بوده است. وی یادآوری میکند که در همه اران شهری بزرگتر از بردعه و دربند و تفلیس نیست و رود کر که آبی خوش دارد از میان تفلیس میگذرد.

ابن حوقل (قرن چهارم) اطلاعات نسبتا جامعی در بارة تفلیس ارائه دادهاست. وی مینویسد که تفلیس در وسعت به باب الابواب نمیرسد و دو حصار گلی و سه دروازه دارد و دارای مسجدجامع و شهری «فراخ نعمت و استوار و پر برکت و ارزان کالا» ست و بر سایر بلاد مشابه برتری دارد.

در تفلیس علاوه بر حمام های طبیعی آسیاهایی ساخته اند که با استفاده از آب رود کر گندم را آرد میکند (مانند آسیاهای موصل و رقه).تور گرجستان تور تفلیس

در آنجا شعائر اسلام برپاست و مسجدجامع آن از هر پلیدی محافظت و از طرف سلطان با شمع و قندیل و جز آن روشن میگردد.

اذان در همة مساجد به بانگ بلند خوانده میشود و کسی مانع نیست. مسلمانان با گرجیان آمیختهاند و مذهب مسلمانان شهر تسنن محض بر پایة مذاهب قدیم است و علم حدیث و نیز محدثان را بزرگ میشمارند و مردم آنجا سالم و غریب نوازند .

مؤلف کتاب حدودالعالم نیز از بزرگی آبادی و نعمت بسیار شهر و دو باروی آن یاد میکند و آن را «ثغر میداند بر روی کافران». در قرن چهارم ابودلف از شهر تفلیس و از حمامهای گرم آن بدون نیاز به آتش از آسیاها و از دیوار عظیمی که دور شهر کشیدهاند یاد میکند.

 

تور گرجستان: تفلیس در نظر برخی مورخان و جهان گردان

 


تور گرجستان تور تفلیس
خاقانی شروانی نیز بارها به تفلیس سفر و در آنجا اقامت کرده و در وصف تفلیس شعر سروده است. به نوشته حمدالله مستوفی در قرن هشتم تفلیس از اقلیم پنجم است که در دره واقع است و این شهر از طرفی محدود به کوهاست و آب رودخانة کر از میان آن میگذرد و خانه های آن در کنار رود کر یکی بر روی دیگری ساخته شده است یعنی بام یکی حیاط دیگری است.

در آنجا حمامهای آب گرم طبیعی هست و محصولاتش غلات از نوع بسیار خوب و میوة آن کم است. ابوالفداء در همین قرن تفلیس را شهری براستی پر نعمت و پر میوه معرفی میکند و میگوید که مسلمانان پس از آنکه تفلیس را گشودند زمان درازی در آن ماندند و علمای بزرگی نیز از آنجا برخاستند سپس گرجیان نصارا آن دیار را پس گرفتند.

مارکوپولو جهانگرد ونیزی(متوفی ۱۳۲۴ میلادی) در سفر خود از ایتالیا به چین از تفلیس گذر کرده و آن را شهری بزرگ نامیده و روستاها و قلعه های پیرامون شهر را وصف و از ساکنان مسیحی ارمنی گرجی و از مسلمانان و یهودیان یاد کرده است.

در قرن یازدهم حاجی خلیفه گزارشی مختصر متعلق به سالهای ۱۰۳۹ـ ۱۰۴۵ از تفلیس ارائه کردهاست. اولیا چلبی نیز در همان قرن تفلیس را وصف و جزئیات بسیاری در بارة ارگ شهر عرضه کردهاست.

به نوشتة وی بخش بزرگتر شهر که در ساحل راست کر واقع بود شش هزار گام محیط و باروهای آن شصت ذراع بلندی داشت. شهر دارای هفتاد برج و پادگانی با سه هزار سرباز بود. خندقی وجود نداشت.

برجی نیز برای تأمین آب قلعه ساخته شده بود (سولوق قله). در ارگ بزرگ ششصد خانة گلی بود و در ارگ کوچکتر فقط سیصد خانه بود ولی این ارگ به واسطة باروهایش بسیار محکم بود.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تفلیس , شهر تفلیس , تور گرجستان , تور تفلیس , هوای تفلیس , آب و هوای تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 29 شهريور 1393
.

تفلیس-پایتخت گرجستان

شهر تفلیس که در حال حاضر پایتخت کشور گرجستان می باشد روزگاری قسمتی از خاک ایران بود . اما با دست جور و ستم روزگار از ایران با بی مهری جدا شد. و سال ها به اتحاد جماهیر شوروی پیوست اما سرانجام از این کشور هم مستقل و تبدیل به یک کشور مستقل شد :

 

آشنایی با تفلیس-پایتخت گرجستان


در زبان گرجی این شهر تیفلیسی یا ته بیلیسی مشتق از واژه تپهیلی (به معنای گرم؛ منسوب به چشمه های آب گرم تفلیس) نامیده میشود . تفلیس در هزاره چهارم تا سوم پیش از میلاد مسکونی شد. برای اولین بار در سالنامه های قرن چهارم میلادی از تفلیس به عنوان قلعه ـ شهر نام برده شده است .

تفلیس به علت واقع شدن در محل تلاقی راههای مهم همیشه دارای اهمیت منطقه ای بوده و همین ویژگیها سبب گسترش و توسعه این شهر از دیرباز تاکنون شده است. این شهر در ۱۲۰ کیلومتری رشته کوه قفقاز بزرگ و ۲۵۰ کیلومتری دریای سیاه قرار دارد و با شهرهای تاشکند، استانبول، رم، بارسلون، بوستون، و شیکاگو هم عرض است .

شهر در دو طرف ساحل رود کر * / کور (به زبان گرجی متکواری) در درون درهای گسترده است . این رود که از کوه های کردستان ترکیه سرچشمه میگیرد به طول ۳۶ کیلومتر در شهر جاری است. سد اورتاچالا سرعت جریان آب را در مسیر شهر کاهش میدهد و رژیم آبی آن را تنظیم میکند .

پنج نهر کوهستانی که از آبراهه های زیرزمینی میگذرند از دامنه های اطراف تفلیس به کر میریزند: دیگمیس تسکالی وره و تساوکیسیس تسقالی / تسکالی از مغرب گلدانیس تسکالی و لوچینیس تسکالی از مشرق .

دو دریاچة کوچک به نام لیسی و کو در دامنه های شمالی تفلیس واقع شدهاند. دریاچة تفلیس در پشت رشته کوه ماخات واقع است و پیرامون آن دشت سامگوری قرار دارد .کوه های متاتس میندا در مغرب تابوری و تیغه های سولالاکی در جنوب و رشته کوه ماخات در مشرق شهر واقع شده اند. در دامنه های شمال شرقی کوه تابوری چشمه های آب گرم جریان دارد که دارای ترکیبات قلیایی و سولفات است .




.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: آشنایی با تفلیس , پایتخت گرجستان , تفلیس , گرجستان , زبان گرجی ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 26 شهريور 1393
.

تور گرجستان و ارمنستان باهم

با یک تور دو تور بروید

با یک سفر از سه کشور اروپایی دیدن کنید

تور گرجستان و تور ارمنستان ترکیبی با یک سفر هم از دیدنی های گرجستان لذت ببرید و هم از دیدنی های ارمنستان نهایت استفاده را برای خود و خانواده تان اندوخته کنید.


مسافرتی لذت بخش و لحظاتی بیاد ماندنی با سفر به قلب قفقاز، اقامت ۸ شب و ۹ روز در سه شهر ایروان٬ تفلیس و باتومی به همراه ۸ گشت کامل و ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران‌های ارمنستان و گرجستان.

استراحت تفریح و بازی در سواحل زیبای دریای سیاه و لذت بردن از زیبایی‌های خدادادی طبیعت در کنار تجربه خوب میهمان شدن نزد مردمی خونگرم و قدم زدن در قدمت تاریخ کشورهایی با پیشینه ایرانی و فرهنگ ایرانی ارمنستان شاید تنها کشوری باشد که هنوز آهنگهای ایران باستان را بتوان در آن پیدا کرد .

برنامه تور گرجستان و ارمنستان باهم :

حرکت از تهران به ارمنستان، ۴ شب و ۵ روز اقامت درایروان به همراه ۴گشت در ارمنستان.

گشت‌های تور ارمنستان شامل :


۱) تور دریاچه زیبای سوان، دره گل‌ها
۲) تور معبد گارنی و کلیسای گغارد
۳) شهر زیبای دلیجان و کلیسای جامع اچمیادزین
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازارهای ایروان
سپس حرکت به سمت گرجستان ۴ شب و‌ ۵ روز اقامت (۱ شب و ۲ روز در تفلیس ۳ شب و ۳ روز درباتومی) به همراه ۴ گشت در گرجستان.

گشت‌های تور گرجستان شامل:


۱) بازدید از ناری قلعه و حمامهای گوگردی
۲) کلیسای سامبا شهر بازی متاتسمیندا، تله کابین و پل شیشه ای
۳) بازدید از قلعه گنیو، بوتانیک پارک و استراحت در سواحل زیبای دریای سیاه
۴) تور داخل شهر؛ بازدید از مراکز خرید و بازار باتومی

در پایان برگشت به سمت ایران از طریق کشور سوم یعنی‌ ترکیه.

هزینه تور $۶۵۰ شامل: بلیط رفت و برگشت، اقامت ۴ وعده نهار یا شام در بهترین رستوران و تمامی گشت ها.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور ارمنستان , گرجستان , ارمنستان , دیدنی های گرجستان , دیدنی های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 14 شهريور 1393
.

اسکیت روی یخ و تور گرجستان

ice-skating-in-georgia

 

اسکیت روی یخ در تور گرجستان

 

در هر تور خارجی مانند تور گرجستان که بروید جایگاه تفریح و تفرج همیشه قسمت مهمی از تور را شامل می شود و هر کشوری متناسب با وضعیت آن یک نوع یا جند نوع تفریح را شامل می شود.

در تور گرجستان هم یکی از بهترین و مفرح ترین تفریحات سالم اسکیت روی یخ می باشد. که هزینه بسیار پایین و نشاط بسیار بالا ایجاد می کند. اسکیت روی یخ یکی از تفریحات که شما در گرجستان از آن می توانید بهره مند شوید. برای اینکار شما می توانید از سالن های سرپوشیده اسکیت استفاده کنید.

یک سالن سرپوشیده و بزرگ که شما می توانید با پرداخت 12 هزار تومان 2 ساعتی اسکیت بازی کنید کنار سالن اسکیت نیز چند تا رستوران دارد که می توانید بعد از اسکیت بازی که حسابی خسته شدید دلی از غذا در بیاورید .



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , اسکیت روی یخ , تفریحات گرجستان , مراکز تفریحی گرجستان , تور خارجی ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 9 شهريور 1393
.

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی