تور ارمنستان

تور گرجستان

تور ارمنستان|تور گرجستان|قیمت تور ارمنستان و تور گرجستان مشاوره خانواده

تور ارمنستان |تور گرجستان|دیدنی های ارمنستان|قیمت تور ارمنستان|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

.
درباره ما
آخرین مطالب
اطلاعات کاربری
خبرنامه
دیگر موارد
آمار وب سایت

تور گرجستان هوایی

گرجستان از جمله کشورهایی می باشد که از ایران می توان به دو صورت زمینی و هواپیمایی به آن مسافرت کرد که خودش برای مسافرت یک مزیت می باشد. چرا که برخی دوست دارند در مسیر مناظر و زیبایی های طبیعی را هم ببینند که خوب با تور گرجستان زمینی و با اتوبوس به این کشور می روند برخی هم دوست دارند سریعتر به مقصد برسند پس از مزیت تور گرجستان هوایی استفاده می کنند.

 

فرودگاه تفلیس یکی از بهترین فرودگاههای شرق اروپا-تور گرجستان

 

فرودگاه تفلیس

فرودگاه تفلیس در زمره بهترین فرودگاههای شرق اروپا به شمار می رود چرا که بر اساس یک نظر سنجی که از سوی یک موسسه معتبر اروپایی  از مسافران هوایی فرودگاههای اروپای شرقی انجام گرفته است. به این نتیجه رسیده است که ، فرودگاه تفلیس همراه با فرودگاه های اوکراین ، صربستان و اوکراین در زمره 10 فرودگاه برتر اروپای شرقی قرار گرفت .

جالب است که بدانید این نظر سنجی از 12 میلیون نفر مسافر که از 110 ملیت مختلف انجام شده است . قابل ذکر است که به طور متوسط هر سال این فرودگاه1.400.000 نفر مسافر در این فرودگاه تردد دارند.





:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: فرودگاه تفلیس , تور گرجستان هوایی , تور گرجستان , تور گرجستان زمینی , فرودگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 30 تير 1393
.

پایانه شهر باتومی

 از این به بعد رفت و آمد تور های گرجستان که با اتوبوس انجام می شد راحت تر خواهد شد. شهر بندری باتومی در پی آن است که صنعت گردشگری و توریسم به این شهر را افزایش دهد و بتواند سهم بیشتری از توریستها و گردشگرانی خارجی که به گرجستان مسافرت می کنند را به خود اختصاص بدهد.

به منظور تسریع در ورود و خروج مسافران که با اتوبوس به این شهر مسافرت می کنند. ریاست ایالت خود مختار آجارا تصمیم گرفته است تا پایانه مدرنی در زمینی به مساحت 23000 متر مربع و در این شهر بندری زیبا تاسیس گردد. که طبقه همکف آن مربوط به ورود و خروج مسافرین و طبقه های  بالاتر برای امور تجاری و اداری اختصاص یابد .

ریاست ایالت خود مختار آجارا در مراسم شروع این پروژه گفته است : روزانه بیش از 500 اتوبوس از این پایانه به شهرهای داخلی گرجستان و به کشورهای همجوار ترکیه ، ارمنستان و آذربایجان و ایران خواهند گرفت رفت و یا از آنها به این ترمینال وارد می شوند.

قرار است که فاز اول این پروژه تا پیش از آغاز فصل توریستی به بهره برداری برسد . در باره هزینه ساخت این ترمینال بیان شده است که هزینه ای 8 میلیون دلاری خواهد داشت .



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: پایانه شهر باتومی , تور های گرجستان , شهر بندری باتومی , فصل توریستی ,
:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 27 تير 1393
.

شهرهای مهم و دیدنی گرجستان

شهر تفلیس

شهر تفلیس اولین و مهمترین شهر شهرهای مهم و دیدنی گرجستان و پایتخت گرجستان میباشد که بزرگترین، پرجمعیت ترین شهر کشور گرجستان می باشد. در قدیم نام رسمی شهر تیفلیس Tiflis بود و در مکاتبات اداری به این نام از آن یاد می شد . اما از سال ۱۹۳۶ میلادی به تبیلیسی Tbilisi تغییر پیدا کرد.

تبلیسی یک واژه کهن در زبان گرجی است که معنای تپیلی Tpili گرم بوده است که به احتمال زیاد به چشمه های آب گرم تفلیس اشاره داشته است.

چشم های آب گرمی یکی از دیدنی های تفلیس است که از دیر باز مورد توجه بوده است.

 

شهرهای مهم و دیدنی گرجستان

 

شهر باتومی

شهر باتومی یکی دیگر از شهرهای مهم و دیدنی گرجستان است که  آب و هوای نیمه استوایی دارد. باتومی شهری است بندری و گرم و پرباران اما نه به گرمی و پربارانی مناطق استوایی.

از اواسط بهار تا اواسط پاییز امکان شنا در ساحل دریا دارد .بیشتر گردشگران اواسط تابستان را برای سفر به باتومی مناسب تر می دانند که برای ما ایرانی ها خوبست چون مصادف با تعطیلات تابستانی خود ما می باشد . هر چند که کمی در این فصل از سال کمی قیمتها بالاتر است..

شهر کوتایسی

شهر کوتایسی یا کوتائیسی Kutaisi دومین شهر بزرگ گرجستان می باشد . که از جایگاه ویژه ای در روابط بین ایران و گرجستان برخوردار است . 

 جدای از روابط اقتصادی ارتباطات فرهنگی بین شهر کوتایسی گرجستان و ایران نیز وجود دارد. در دانشکده ادبیات دانشگاه دولتی کوتایسی بخش زبان وادبیات فارسی وجود دارد و ایرانشناسان گرجی در آنجا به تحقیق و آموزش مشغول هستند.

شهر کوتایسی و رشت در استان گیلان شهرهای دوقلو هستند بقول معروف روابط خواهری دارند. در دانشگاه گیلان نیز بخش مربوط به زبان و فرهنگ گرجی تشکیل شده است.

شهر روستاوی

شهر روستاوی در ۲۰کیلومتری جنوب شرقی پایتخت گرجستان، شهرهای مهم و دیدنی گرجستان می باشد. که در استپ گاردابانیجای گرفته است و یکی از مراکز صنعتی مهم گرجستان می باشد . روستاوی مرکز استان تاریخی – جغرافیایی کارتلی سفلی میباشد .



:: موضوعات مرتبط: , دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: شهرهای مهم و دیدنی گرجستان , دیدنی گرجستان , تفلیس , باتومی , کوتایسی , روستاوی , شهر تفلیس , شهر باتومی , شهر کوتایسی , شهر روستاوی ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 26 تير 1393
.


گراند هتل- Grand Hotel

گراند هتل-Grand Hotel دارای 5 طبقه و 20 اتاق زیبای تراس دار، در ناحیه ای قشنگ و زیبا در مرکز شهر تفلیس گرجستانبنا گردیده است در منطقه ای که به عنوان پاکترین منطقه تفلیس از نظر معیارهای محیط زیستی گرجستانمی باشد.

 

 

گراند هتل در مقابل هتل شرایتون معروف و در قسمتی از شهر تفلیس است که بسیاری از سفارت خانه های کشور های دیگر ، ادارات دولتی گرجستان، مراکز خرید و فروش و کسب و کار و همچنین مراکز تفریحی در این محدوده تفلیس واقع شده است. (در 3 دقیقه ایی که باید آنرا اصلی ترین خیابان شهر تفلیس دانست.).

 

گراند هتل-Grand Hotel در تفلیس گرجستان

 

یکی از نکات جالب این هتل در تفلیس این است که در طبقه پنجم این هتل رستورانی شیشه ای ساخته شده است که فضایی ایده آل و زیبا برای صرف غذا و نوشیدنی ایجاد کرده است تا در هنگام سرو غذا شما بهترین مناظر شهر را در محیطی کاملا دوستانه نظاره گر باشید.

 

گراند هتل تفلیس گرجستان دارای رزواسیون بصورت 24 ساعته میباشد و  از ساعت 24 هر شب به بعد ورود و خروج به هتل آزادانه و بی قید و شرط است . اینترنت رایگان در تمام فضای هتل به راحتی در دسترس می باشد.


در سال 2011 میلادی این هتل توانست گارانتی AVIGROUP را از آن خود کند. این هتل با تمام تلاش سعی می کند تا برای میهمانان تور گرجستان خود بتواند میزبان خوبی باشد و بتواند خاطره ای خوش برای توریستهای تور گرجستان به جای بگذارد.



:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: گراند هتل , گراند هتل تفلیس , گراند هتل گرجستان , تور گرجستان , گرجستان , تفلیس , شهر تفلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 1126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 25 تير 1393
.

 هتل جورجيا  پالاس

Georgia Palace Hotel یا هتل جورجیا پالاس گرجستان جزو هتل های خوش نام نیست و کمی باید اگر این هتل به در تور گرجستان به شما پیشنهاد شد با دیده تردید به این مسئله نگاه کنید.

هتل جورجيا  پالاس را باید یک هتل تابستانه دانست . چراکه فقط در تابستان ها رونق دارد که آنهم بی دلیل نیست این هتل در خارج از شهر است و بغیر از تابستان این هتل به هتل ارواح شباهت دارد تا هتل انسانها. و هيچ جاذبه توريستی و تفریحی  ندارد . 

این هتل قانون مهمی دارد و آن هم این است که هیچ مسافر و میهمانی نباید با خودش خوراکی و نوشیدنی داخل هتل بیاورد ! و این یعنی که یک بطری آب آشامیدنی را باید از خود هتل جورجیا با چند برابر قیمت بخرید.

در تابستان گذشته مسافران زیادی از گم شدن وسایل شخصی مانند ساعت ، لباس ، گوشی موبایل و ... شکایت داشته اند. این نکته کمی ما را باید نگران کند که این هتل زیبای تابستانه آری یا خیر.

Georgia Palace Hotel

 

هتل جورجيا  پالاس-هتل ارواح -Georgia Palace Hotel

تور گرجستان-هتل جورجيا  پالاس-هتل ارواح -Georgia Palace Hotel

تور گرجستان-هتل جورجيا  پالاس-هتل ارواح -Georgia Palace Hotel

تور گرجستان-هتل جورجيا  پالاس-هتل ارواح -Georgia Palace Hotel



:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل جورجيا پالاس , Georgia Palace Hotel , هتل جورجيا , تور گرجستان , گرجستان , تور ,
:: بازدید از این مطلب : 789
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 24 تير 1393
.

آموزش زبان گرجی قسمت دوم

در قسمت دوم آموزش زبان گرجی به برخی از اصطلاحات و کلمات مربوط به مسافرت و گردشگری اشاره می کنیم که احتمال دارد در تور گرجستان برای هر توریستی لازم شود.

Gärdesh o mosaferat:گردش ومسافرت
…. Koja èst?  =  sad aris ...?
Belit =  bileti
Oyek belit be….lotfan  =  erti beleti ....shi, tu sheidzleba.
Shoma darid be koja mirävid?  =  sad midixart?
Shoma koja zendegi mikonid?  =  sad tsxovrobt?
Ghatar =  mat'arebeli
Otobus =  avt'obusi
metro =  met'ro
Forudgah =  aerop'ort'i
Istagahe rahahan =  sadguri
Terminale Otobus =  avt'osadguri
Istagahe metro =  met'ros sadguri
xoruj =  gasvla
Vorud =  chamosvla



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , قبل از مسافرت به گرجستان , آموزش زبان گرجی , زبان گرجی , مسافرت به گرجستان , گرجستان , مسافرت , گردشگری , ,
:: بازدید از این مطلب : 894
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 23 تير 1393

قبل از مسافرت به گرجستان

خوب خیلی خوبه که حداقل قبل از مسافرت به گرجستان با برخی از اصطلاحات و کلمات ساده گرجی آشنا شوید. تا در گرجستان راحت تر بتوانید با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید.

 آموزش زبان گرجی

اصطلاحات زبان گرجی ستون سمت راست و کلمات فارسی نوشته شده با حروف انگلیسی در سمت چپ است.
yek  =  erti  1
do  =  ori  2
se  =  sami  3
chähar =  otxi  4
pänj =  xuti  5
shesh =  ekvsi  6
häft =  shvidi  7
häsht  =  rva 8
noh =  tsxra  9
däh =  ati  10



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: قبل از مسافرت به گرجستان , مسافرت به گرجستان , گرجستان , آموزش زبان گرجی ,
:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 22 تير 1393

هتل های گرجستان 

هتل وارازی Hotel Varazy هتلی در شهر تفلیس

هتل وارازی-Hotel Varazy  که در شهر تفلیس می باشد.یکی از هتل های گرجستان است که 44 اتاق برای اقامت مسافران خود دارد. از این تعداد 20 اتاق سینگل - 16 اتاق دبل- 4 سوئیت جونیور - 4 سوئیت معمولی می باشد که  در 7 طبقه تقسیم شده اند.

لازم به ذکر است که یازده اتاق رو به بالک رو به خیابان کستاوا نزدیکی فلارمونیا می باشد.

خدماتی که هتل وارازی به توریستها و گردشگران تور گرجستان ارائه می دهد شامل : روم سرویس 24 ساعته بدون تعطیلی -پارکینگ- رستوران به سبک اروپائی- رستوران گرجستانی- اینترنت

هتل وارازی و هتل پالاس تفلیس-هتل های گرجستان

هتل پالاس تفلیس-  Palace Hotel Tbilisi

هتل پالاس در محدوده تاریخی شهر تفلیس نزدیک به حمام شاه عباس صفوی بنا شده است.



:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل وارازی , هتل پالاس , هتل های گرجستان , تور گرجستان , هتل پالاس تفلیس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 21 تير 1393
.

 هتل های تور گرجستان

بسیاری از توریست ها و گردشگران نوع هتل و آشنایی با اسم و رسم هتل های اقامت در تور گرجستان برایشان مهم است. به همین منظور به معرفی دو هتل معروف در شهر باتومی گرجستان می پردازیم.

هتل 4 ستاره هتل ارا پالاس Era palce Hotel - هتل مارینا Hotel Marina

هتل ارا پالاس Era palce

هتل ارا پالاس-Hotel Era palce یک هتل 4 ستاره گرجستان است که در منطقه مرکز شهر بندری باتومی ساخته شده است .  این هتل در یکی از خیابان های مهم باتومی و  در هتل " کاخ عصر " گرفته است . از هتل ارا پالاس شما می توانید به راحتی به هر نقطه ی دیگر این شهر برسید. این هتل ،به مراکز خرید و بسیاری از مراکز تفریح و سرگرمی نزدیک می باشد.

 

هتل مارینا Hotel Marina

هتل مارینا- Hotel Marina یک ویژگی جالب و جذاب دارد آنهم این است که کاملا بر پهنه زیبای ساحلی شهر باتومی بنا شده است . هتل مارینا باتومی از نظر امکانات ورزشی نیز خود را بی نیاز ساخته است . به گونه ای که حتی زمین فوتبال و بیس بال  ،استخر، سونا و جکوزی نیز در این هتل تعبیه شده است.

هتل مارینا در 3 طبقه ساخته شده است و رستوران و غذا خوری های متعددی دارد . این هتل اتاق هایش اکونومی استاندارد و سویت لوکس می باشد. 

از دیگر مزایای این هتل داشتن پلاژ اختصاصی می باشد.



:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , هتل های گرجستان , هتل های باتومی , هتل ارا پالاس , ارا پالاس , هتل مارینا ,
:: بازدید از این مطلب : 1051
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 20 تير 1393
.

تور گرجستان -تور باتومی تیرماه 93

تور باتومی زمینی تیرماه 93

تور باتومی زمینی به مدت اقامت 3شب در هتلهای 3 ستاره و 4 ستاره به همراه صرف صبحانه

 

در این تور مهم است که توجه داشته باشید که برای انتخاب شماره صندلی اتوبوس تهران - باتومی اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

 

در این نوع از تورهاي تفليس  1گشت رایگان در یکی از بزرگترین کلیساهای بزرگ برای شما در نظر گرفته ایم .

 

اتوبوس این تورها اتوبوس vip تختشو می باشد. 

 

امکان اضافه کردن مدت اقامت در گرجستان نیز در صورتی که شما بخواهید بیشتر در آنجا بمانید نیز وجود دارد.

 

تور گرجستان -تور باتومی تیرماه 93

 

تور ترکیبی گرجستان هوایی تیرماه 93

 

تور ترکیبی هوایی گرجستان به مدت اقامت  3شب در شهر برجومی گرجستان و 4شب اقامت در شهر بندری تفلیس


هزینه تور ترکیی گرجستان با هواپیما از 695000 تومان شروع می شود  و برای تور ترکیبی فقط با هزینه  350000 تومان بیشتر از مبلغ تور زمینی می باشد.

 

پرواز های هواپیمایی آتا به طور مرتب هر هفته  پنج شنبه ها به صورت رفت و برگشت انجام می شود.


اما اگر بخواهید با پرواز های جورجین ایرویز تور انجام بگیرد:

هر هفته روزهای یکشنبه چهارشنبه و جمعه بامداد رفت می باشد و برگشت به طور منظم روزهای شنبه سه شنبه و پنج شنبه انجام می گیرد.


اطلاعات بیشتر  88548853 در روزهای کاری و روزهای تعطیل و ساعات غیر کاری با این شماره تماس بگیرید : 09199116569




:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور باتومی , تور باتومی تیرماه 93 , تور گرجستان تیرماه 93 , تور ترکیبی گرجستان , پرواز های هواپیمایی آتا , تور ترکیبی هوایی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 745
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 19 تير 1393
.

کشور گرجستان

مروری سریع بر کلیات کشور گرجستان

 

کشور گرجستان که کشوری نسبتا کوچک است ، در قسمت قفقاز اوراسیا واقع شده است . کشور گرجستان،از نظر موقعیت جغرافیای در خط اتصال آسیای غربی و اروپای شرقی قرار گرفته است.

کشور گرجستان با اروپا ، روسیه ،ترکیه،ارمنستان و آذربایجان همسایه است . این کشور جمعیتی حدود فقط و فقط 5 میلیون نفر دارد که در مساحت کل این کشور که 69700 کیلومتر مربع می باشد سکونت دارند.

کشور گرجستان در اعصار گذشته و قدیمی با قلمروهای کهن کولچیس و ایبری ارتباط داشته است . این کشور را باید جزء اولین کشورهایی دانست که در قرن 4 میلادی به دین مسیحیت گرویدند. به همین دلیل نیز بیشتر مردم گرجستان مسیحی می باشند.

کشور گرجستان در قرنهای یازدهم و دوازدهم میلادی به اوج قدرت از نظر سیاسی و اقتصادی دست پیدا کرد که این دوران مصادف با پادشاهی دیوید و ملکه تامار می باشد.

 

کشور گرجستان در ابتدای قرن 19 میلادی به طور رسمی به امپراطوری شوروی کبیر پیوست . این کشور تازه به استقلال رسیده بود که انقلاب روسیه در 1917 میلادی در شوروی اتفاق افتاد و 4 سال بعد یعنی در سال 1921 میلادی بخاطر یورش ارتش بولشویک شوروی بالاجبار در سال 1922 میلادی به اتحاد جماهیر شوروی پیوست.

کشور گرجستان بالاخره زمانی که اتحاد جماهیر شوروی در دسامبر 1991 میلادی از هم پاشید توانست دوباره به استقلال برسد و زبان گرجی را زبان ملی و رسمی گرجستان قرار داد به جای زبان روسی که تا آن زمان زبان رسمی مردم گرجستان بود .

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: کشور گرجستان , گرجستان , مردم گرجستان , اروپا , روسیه , ترکیه , ارمنستان , آذربایجان , ,
:: بازدید از این مطلب : 702
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 18 تير 1393
.

مسجد باتومی

 تور گرجستان-مسجد جامع باتومی-Batumi mosque

مسجد باتومی-Batumi mosque شهر باتومی مرکز خودمختار استان آجارستان است آجارستان یکی از استانهای کشور گرجستان است که می توان گفت تنها استانی است که بیشتر مردم ساکن در آن مسلمان هستند. 

در زمانی که باتومی تحت سلطه عثمانی ها بود مسجدی ساختند به نام مسجد احمدیه . این مسجد چون از چوب ساخته شده بود آنش گرفت و کاملا سوخت . و بعدها به جای آن مسجد گرجی ها مسجد جامع "ارتا" را بنا کردند .

مسجد جامع ارتا یا همان مسجد باتومی در زمان استیلای اتحاد جماهیر شوروی بدلیل مبارزه این حکومت با ادیان تبدیل به یک خوابگاه نظامی شده بود . که بعد از فروپاشی شوروی سابق مردم باتومی دوباره توانستند از این مسجد دوباره استفاده کنند.

تور گرجستان

هر هفته به طور مرتب تور های گرجستان زمینی هوایی برگزار می شود . برای مسافرت به گرجستان فقط کافی است که با ما در تماس باشید.

 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: مسجد باتومی , تور گرجستان , مسجد جامع ارتا , مسافرت به گرجستان , تور های گرجستان , تور های گرجستان زمینی , تور های گرجستان هوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 17 تير 1393
.

تور گرجستان تیر ماه 93

تور گرجستان تیر ماه 93-ویژه رمضان

 

تور گرجستان 5 روز و تور تفلیس 8 روزه در گرند هتل یک هتل سه ستاره

با پرواز آتا روزهای جمعه

هزینه تور گرجستان بدین شرح است :

تور 5 روزه گرجستان برای هر نفر با اتاق دو تخته با خدمات کامل مبلغ 1.550.00تومان

تور 8 روزه گرجستان برای هر نفر با اتاق دو تخته با خدمات کامل مبلغ 1.700.000تومان می باشد.

قیمت های تور گرجستان فقط و فقط مربوطه به همین تاریخ میباشد جهت اطلاع از سایر تور ها و تاریخ برگزاری آنها ما تماس بگیرید

خدماتی که در تور های گرجستان به توریستهای ایرانی ارائه می شود :

اقامت در هتل با صبحانه-ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی در بندر تفلیس-تهیه و رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به تفلیس-بیمه مسافرتی- ویزای گرجستان


جهت اطلاع از تمام جوانب و چگونگی و شرایط تور گرجستان با ما تماس بگیرید.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان تیر ماه 93 , تور گرجستان تیر ماه , تور گرجستان , قیمت های تور گرجستان , تور های گرجستان , تور تفلیس , ویزای گرجستان , , ,
:: بازدید از این مطلب : 1039
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 16 تير 1393
.

باغ گیاه شناسی باتومی

باغ گیاه شناسی باتومی-Batumi Botanical Garden

 

باغ گیاه شناسی باتومی- Batumi Botanical Garden مجموعه ای به جا مانده از شوری قدیم که در سال 1880 میلادی توسط استاد گیاه شناسی روس آندری نیکلاویچ کراسنوف بنیان نهاده شد . و در سی و دو سال بعد یعنی در سال 1912 به طور رسمی افتتاح شد. 

باغ گیاه شناسی باتومی با وسعتی برابر 111 هکتار در ناحیه ای که به دماغه سبز شهرت دارد ساخته شده است. در این باغ زیبا 5000 گونه ی گیاهی وجود دارد که فقط 1200 گونه رز در این باغ نگه داری می شود. در حال حاضر مدیریت و نگهداری این باغ به عهده آکادمی علوم گرجستان می باشد.

باغ گیاه شناسی باتومی درای قسمت های مختلفی می باشد که مهمترین بخش های این باغ عبارتند از : بخش مدیترانه،بخش استرالیا،بخش هیمالیا،بخش مکزیک،بخش پارک ساحلی،بخش قفقاز،بخش غرب آسیا، بخش زلاند نو،بخش آمریکای جنوبی،باغ رز.

در این باغ زیبا گونه های گیاهی بسیاری از کشورها در یکجا جمع آوری شده است . این باغ همچون بهشتی از  گلها و درختان سر به فلک کشیده زیبا و متنوع می باشد که نشانه  معتدل بودن آب و هوا ، حاصلخیزی خاک و بارندگی زیاد در این بندر شهر باتومی می باشد.

دیدن این باغ را به تمام کسانی که دوستدار طبیعت و گل و گیاه هستند توصیه می کنیم که در تور گرجستان حتما این فرصت را از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: باغ گیاه شناسی باتومی , باغ گیاه شناسی , تور گرجستان , تور , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 846
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : یک شنبه 15 تير 1393
.

تور گرجستان-دژگونیو یا آپساروس

تور گرجستان-دژگونیو یا آپساروس یکی از دیدنی های باتومی گرجستان

یکی از آثار باستانی و زیبای گرجستان دژ و قلعه ای محکم و پابرجا در فاصله 15 کیلومتری شهر زیبای باتومی و در فاصله 5 کیلومتری با مرز کشور ترکیه وجود دارد. که به دژگونیو معروف است. این دژ به گونهای ساخته شده است که دشمن نتواند آنرا فتح کند .

در ساخت دژگونیو سعی شده چنان از طبیعت استفاده شود که فتح این قلعه امکان پذیر نباشد. به همین خاطر این دژ از سه طرف به دریا ،رودخانه و کوه محدود می شود . تا نهایت استفاده را از دشواری های طبیعی برده باشند.

دژگونیو 18 برج دیدبانی در اطراف خود دارد. این دژ در قرنهای دور محل استقرار سربازان بیزانس یا یونان بوده است . پادشاه انوشیروان عادل با سپاهش به فرماندهی مرمرئوس با نیروهای داخل این دژ جنگید و موفق شد قلعه دژگونیو که غیر قابل نفوذ می نمود را فتح کند و نیروهای بیزانس را از تمام مناطق قفقاز بیرون کند.

در داخل این دژ گونیو یک موزه زیبا برپا کرده اند و هرچه از سکه های قدیمی ، ظروف سفالی و شیشه ای ،وسایل و تجهیزات نظامی و ... که در این منطقه از زیر خاک پیدا می کنند را در این موزه برای تماشای عموم قرار می دهند. بسیاری از افرادی که با تور گرجستان باتومی به شهر باتومی وارد می شوند از این قلعه زیبا دیدن می کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: دژگونیو , تور گرجستان , گرجستان , شهر باتومی , باتومی , دژ گونیو , آپساروس ,
:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 14 تير 1393
.

مجسمه بنای یادبود مده آ یا تندیس مده آ -Medea statue

مجسمه بنای یادبود مده آ یا تندیس مده آ

مجسمه بنای یادبود مده آ یک المان از شاهزاده ی افسانه ها و  اساطیر یونان می باشد. که برای زنده نگه داشتن این افسانه در باتومی گرجستان ساخته است. در تاریخ 6 ژوئیه سال 2007 میلادی، میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور وقت گرجستان از آن پرده برداری کرد.

در افسانه های یونان باستان رقیب ایران باستان آمده است که مده آ از مردم کولخیس نام قدیم گرجستان بوده است . هنگامی که پهلوان یاسون یا جیسون برای پیدا کردن «پشم زرین» که توسط پادشاه کولخیس ،آیتس، پنهان شده بود به کولخیس می آید. مده آ دلباخته او می شود و به خاطر عشقی که به او داشت به جیسون کمک می کند تا شرطهای سخت پدرش برای دستیابی به پشم زرین را برآورده سازد.

پهلوان جیسون باید یک گاو وحشی را که دارای نفسی آتشین بود،را رام کرده و با آن زمین را شخم می‌زد؛ سپس باید دندان‌های اژدها را در این زمین می کاشت و با مردان جنگجوی زره پوشی که حاصل جوانه این دانه‌ها بودند نبرد می‌کرد و در آخر باید با اژدهای هوشیاری که از «پشم زرین»مراقبت می‌کرد روبرو می‌شد.

  در انتها هم به جیسون کمک می کند تا «پشم زرین» را برباید و با هم فرار می کنند. جیسون که پشم زرین را بدست آورده بود . بعد از مدتی مده آ را رها می کند و با دختر دیگری به نام گلاوکه دختر کرئون ازدواج می نماید. مده آ با اطلاع از این موضوع به شدت خشمگین می شود و بر اثر همین خشم گلاوکه و کرئون و فرزندان خود را می کشد.

مجسمه بنای یادبود مده آ در یکی از میدان های مهم باتومی ساخته شده است. که با نور پردازی قوی و زیبایی به عنوان یکی از دیدنی های گرجستان مشهور شده است.زمانی که با تور گرجستان باتومی مسافرت می کنید . فرصتی خواهید داشت تا در باتومی از این تندیس مده آ که با دست راستش «پشم زرین» را گرفته ببینید.



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: مجسمه بنای یادبود مده آ , تندیس مده آ , Medea statue , تور گرجستان , تور باتومی , گرجستان , مده آ , پشم زرین ,
:: بازدید از این مطلب : 971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 13 تير 1393
.

مجسمه عشق در باتومی

وقتی که برای تور گرجستان دنبال اطلاعات می گردی و دوست داری درباره دیدنی ها گرجستان و مراکز تفریحی و ... آن اطلاعات بدست بیاوری فکرش رو هم نمی تونی بکنی که این کسب اطلاعات وارد حوزه عشق و عاشقی هم بشود.

 

خوب ! داستان از آنجایی شروع می شود که پسری مسلمان به نام علی از کشور آذربایجان عاشق دختری مسیحی به نام نینو می شود . اما این دلدادگی بخاطر مخالفت خانواده های دو طرف به سرآنجام نمی رسد . و مجبور می شوند که از یکدیگر جدا شوند (برخلاف برخی از جوانها که هرکاری دوست دارند انجام می دهند بعد می گویند ما ... ) . این فراق با اجبار و از سر ناچاری چنان به این دو جوان فشار وارد می کند. که هر دوی آنها از شدت غصه دق می کنند و می میرند. ....

 مجسمه عشق در باتومی Love Sculpture in Batumi دیدنی های گرجستان

مجسمه عشق در باتومی Love Sculpture in Batumi دیدنی های گرجستان

الهام بخش ساخت مجسمه عشق

این داستان الهام بخش ساخت مجسمه عشق در بندر باتومی گرجستان است . در واقع نام اصلی این تندیس زیبا "زن و مرد" میباشد اما به نام مجسمه عشق باتومی شناخته شده اند. چرا که در کنار اسکله باتومی بنا شده اند.

 

این مجسمه عشق 7 متر ارتفاع دارد و تمام فلزی است. مجسمه عشق به گونه ای جالب و دیدنی ساخته شده است. چرا که در مرحله اول مرد و زنی را مشخصا نشان می دهد که از یکدیگر دور هستند . و در هر روز بین 8 تا 10 دقیقه به وصال هم می رسند و یکی می شوند. پس بی دلیل نیست که به یکی از دیدنی ها و جاذبه های گرجستان تبدیل شده است.

 

استعاره بکار رفته در این مجسمه که توسط تامارا کِوِه سیتادزه (Kvesitadze Tamara)،استاد معمار، نقاش و مجسمه ساز گرجی ساخته شده است این موضوع را بیان می کند که روح این دو عاشق یعنی علی و نینو در بهشت به وصال هم رسیده اند . و بهشت هم همان سواحل بسیار زیبای باتومی است.

 

و در آخر نکته جالب تر اینکه این مجسمه ها از ساعت 9 تا 12 شب روشن بوده و با نورپردازی فوق العاده مجلس عروسی علی و نینو را به نمایش می گذارد که مردم و گردشگران هر شب در این مجلس حضور پیدا می کنند و آن چند دقیقه ای که این دو به هم می رسند را با سوت و کف جشن می گیرند.

 

شما هم به عروسی دعوتید!

پس اگر شما هم در تور گرجستان هوس کردید عروسی برید شما هم دعوتید !



:: موضوعات مرتبط: دیدنی های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: مجسمه عشق در باتومی , مجسمه عشق , تور گرجستان , مجسمه عشق باتومی , جاذبه های گرجستان , دیدنی ها گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 3286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 12 تير 1393
.

ساحل سحر آمیز گرجستان

تور گرجستان|tour-of-georgia|دیدنی های گرجستان

ساحل سحر آمیز گرجستان براستی سحرآمیز است چرا که شنا کردن در این ساحل و دراز کشیدن و آفتاب گرفتن در این ساحل و پوشاندن بدن با شن های ساحلی این منطقه برای درمان برخی از بیماری ها مانند : بیماریهای مفصلی و ریلکسیشن بسیار مفید است .

 

البته این آثار سحر آمیز به اثبات نیز رسیده است بر اساس تحقیقات دانشگاه اوركی کشور گرجستان تركیبات ماسه های ساحل این منطقه مواد معدنی ویژه ای در خود دارد كه خواص درمانی آن در مورد بیماریهای قلبی ، عروقی و عصبی اثراتشان مسلم شده است. در همین مطالعات آمده است که فقط دو منطقه در جهان وجود دارد كه چنین خواصی درمانی در آن پیدا می شود .

 

این ساحل سحر آمیز سالهای سال است که توریست ها و گردشگران را از سراسر دنیا در تمام فصول سال به خود جذب کرده است . چرا که چند روز استراحت و تفریح و شنا در این ساحل می تواند در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماریها موثر باشد.

 

شاید همین خواص سحر آمیز در کنار زیبایی ها و سایر دیدنی های گرجستان بوده است که این منطقه تفرج گاه بسیاری از سران کشور شوروی سابق بوده . این ساحل در نزدیکی بندر زیبای باتومی در منطقه اورکی و گرگولتی قرار دارد .

 

خوب اگر می خواهید به تور گرجستان بروید شنا در آب و ماسه های این ساحل مغناطیسی یادتان نرود.



:: برچسب‌ها: ساحل سحر آمیز , ساحل مغناطیسی , دیدنی های گرجستان , تور گرجستان , گرجستان , بندر باتومی ,
:: بازدید از این مطلب : 3229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 11 تير 1393
.

تور گرجستان و اسکیت روی یخ در گرجستان

تور گرجستان|tour-of-georgia|دیدنی های گرجستان|قیمت تور گرجستان

یکی از تفریحاتی که با تور گرجستان معنی پیدا می کند اسکیت روی یخ می باشد. در گرجستان بازی اسکیت طرفداران خاص خودش را دارد و همواره یکی از تفریحات پرتحرک و با نشاط گرجستان محسوب می شده است.

اسکیت روی یخ در گرجستان نسبتا ارزان است. و شما و هر توریست دیگری می تواند با پرداخت وجهی معادل فقط 12000 تومان 2 ساعت تمام در یک سالن سرپوشیده و بزرگ اسکیت بازی کنید.

معمولا در این سالنها چندتایی رستوران و غذاخوری ایجاد شده است که وقتی بعد از دو ساعت خسته و گرسنه شدید حسابی بتوانید به خودتان برسید.

 



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , اسکیت روی یخ , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : سه شنبه 10 تير 1393
.

تور گرجستان و تفریح در پارک آبی تفلیس

خیلی از مواقع می توان گفت که هیچ توریستی به کشوری نمی رود مگر که بتواند در آن کشور تفریح و شادی نیز داشته باشد از این قاعده ، تور گرجستان نیز مستثنی نیست. در گرجستان هم مکانهای تفریحی برای توریستها و گردشگران ایجاد شده است تا بتوانند در این کشور لحظات خوشی را سپری کنند.

 

پارک آبی تفلیس-پارک آبی گرجستان

پارک آبی تفلیس یا به انگلیسی tiflis-water-park که می توان آنرا پارک آبی گرجستان نیز نامید یکی از دیدنی های گرجستان است که در سال 2006 میلادی در این کشور افتتاح و به بهره برداری رسید هرچند که این پارک بازیهای آبی سرپوشیده نیست تا بتوان در تمام طول سال از آن استفاده کرد .

 

اما حداقل در مهمترین فصل مسافرت ما ایرانی ها، یعنی تعطیلات تابستانی براحتی می توان از این پارک آبی استفاده کرد . چرا که از نیمه دوم خرداد ماه تا نیمه اول مهرماه برای ما ایرانی ها از نظر دمای هوا و تناسب دمای بدن ما با محیط قابل استفاده است .

 

تور گرجستان و تفریح در پارک آبی تفلیس -آکوا پارک تفلیس

 

اهالی گرجستان خودشان با توجه به اینکه بدن هایشان در مقابل سرما از ما ایرانی ها مقاومتر هست تا وقتی که برف نبارد از این پارک آبی تفلیس استفاده می کنند و در آن به شنا و بازی می پردازند.

 

قیمت ورودیه این پارک آبی به پول خودمان چیزی در حد 15 هزار تومان برای ما هزینه در بردارد که هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توان از این آکوا پارک تفلیس گرجستان استفاده کرد.  پس اگر در تور گرجستان هوس آب بازی کردید می توانید از این پارک برای خواباندن هوستان استفاده کنید.

 



:: موضوعات مرتبط: مراکز تفریحی گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , پارک آبی تفلیس , آکوا پارک تفلیس , مکانهای تفریحی گرجستان , دیدنی های گرجستان , گرجستان , tiflis-water-park , آکوا پارک گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 2575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

مسافرت به گرجستان از طریق تور گرجستان زمینی

مسافرت به گرجستان از طریق تور گرجستان زمینی فکر می کنید که چقدر طول بکشد . آیا این طی کردن این مسیر خسته کننده است ؟ آیا اصلا ارزش دارد که با اتوبوس به گرجستان مسافرت کنیم یا نه ؟

باید خاطرنشان کرد که مسیر زمینی تور گرجستان از دو طریق انجام می شود :

 

1- راه زمینی تور گرجستان از ترکیه :

اگر این مسیر را برای تور گرجستان در پیش بگیریم باید بگوییم که فاصله شهر تهران تا تبریز حدود 600 کیلومتر می باشد ٬ فاصله شهر تبریز تا شهر بازرگان 290  کیلومتر است و فاصله مرز بازرگان تا  شهر تفلیس گرجستان نیز 650 کیلومتر است که می توان گفت در مجموع فاصله تهران تا گرجستان 1540 کیلومتر مسافت دارد.

 

2- راه زمینی تور گرجستان از ارمنستان :

اما اگر این مسیر تور گرجستان را انتخاب کنیم فاصله تهران تا شهر تبریز 600 کیلومتر ، شهر تبریز تا جلفا 135 کیلومتر ، جلفا تا سیه رود 60 کیلومتر ، سیه رود تا مرز نوردوز (ارمنستان) 20 کیلومتر ، معطلی  2 الی 3 ساعته در مرز و  فاصله نوردوز تا ایروان 400 کیلومتر جمعا 1215 کیلومتر .

 

با تور گرجستان زمینی چقدر در راه هستیم ؟


خط زمینی تهران تفليس  در روزهای پنج شنبه و سه شنبه هر هفته از ترمينال غرب تهران راس  ساعت 12 ظهر و از شهر تفليس به سمت تهران روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته از ميدان روستاولی مقابل هتل راديسون راس ساعت 9 صبح آماده حرکت می باشد که هزينه آن براي هر مسافر از هر دو مسیر رفت و برگشت با اتوبوس هاي vip تختشو فقط يکصد هزار تومان و با اتوبوس معمولي هشتاد و پنج هزار تومان مي باشد .

 

این قیمت تا 20 اسفند ماه با ثابت همین رقم می باشد اما از تاریخ 20 اسفند به بعد تمام قیمتها شامل نرخ نوروزی میباشد و چارتر شرکتهای توریستی می باشد . مدت زمانی که به طور معمول اتوبوس ها این مسیر زمینی تور گرجستان را طی می کنند بین  20 تا 24 ساعت می باشد . 

 

طی کردن این مسیر با اتوبوس برای خیلی ها نه تنها خسته کننده نیست بلکه بسیار هیجان انگیز و جالب نیز می باشد چرا که در تمام مدت زمان تور زمینی گرجستان که با اتوبوس می روند از مناظر طبیعی زیبای بین راه استفاده می کنند. و به همین خاطر برای بسیاری از کسانی که مسافرت را شامل خود طی کردن مسیر هم می دانند برای این تورهای زمینی ارزش خاصی قائلند!

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: با تور گرجستان زمینی چقدر در راه هستیم , تور گرجستان زمینی , تور گرجستان , مسیر زمینی تور گرجستان , مسافرت به گرجستان , تور زمینی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : رامش
ت : یک شنبه 8 تير 1393
.

تور گرجستان- هتل ارا پالاس

یکی از هتل هایی که مجریان برگزاری تور گرجستان از آن برای اقامت مسافران و هموطنان گرامی ما استفاده می کنند. هتل ارا پالاس می باشد.

تور گرجستان- هتل ارا پالاس-هتل 4 ستاره باتومی

 

هتل ارا پالاس -Era palce

این هتل که از سری هتل های چهار ستاره گرجستان می باشد. در شهر باتومی قرار دارد. موقعیت جغرافیایی هتل ارا پالاس بسیار مناسب می باشد. چرا که این هتل در یکی از اصلی ترین خیابان های باتومی و در مرکز شهر قرار دارد .

از هتل ارا پالاس براحتی می توان به تمام نقاط باتومی دست پیدا کرد. و یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیکی به مراکز خرید باتومی و نزدیکی به مراکز تفریحی و سرگرمی باتومی می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , هتل ارا پالاس , هتل 4 ستاره باتومی , شهر باتومی , باتومی , هتل های چهار ستاره گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : شنبه 7 تير 1393
.

تور گرجستان بدون ویزا

کشور گرجستان در 26 ژانویه سال 2011 میلادی بخاطر ایجاد دوستی و تبادلات فرهنگی و تجاری و اقتصادی با کشورمان ایران ویزای گرجستان را برای ایرانیان کنسل کرد. و از آن زمان به بعد بدون ویزای گرجستان تمام ایرانیان می توانند از تور های گرجستان استفاده کنند.

تور گرجستان بدون ویزای گرجستان

 

برای ورود به گرجستان بجای ویزای گرجستان باید اجازه ورود به گرجستان گرفته شود که برای این منظور نیز باید یکسری از نکات را رعایت کرد :


1- شما باید پاسپورت با حداقل 4 ماه اعتبار داشته باشید.
2-به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی هیچ نوع قرص کدیین دار و مخدر نباید به همراه داشته باشید. طبق قوانین این کشور 3ماه حبس دارد.
3- در طول تمام مرز ها و همچنین در تمام خاک گرجستان از هرگونه شوخی و یا بی احترامی  و یا رشوه دادن به پلیس  و مأموران دولتی کشور گرجستان جدأ اجتناب نمایید.
4- تناسب و نوع لباس و پوشش شما در مکان های مختلف باید متفاوت باشد. مثلا اگر بخواهید به یک رستوران مجلل و شیک بروید باید لباس متناسب آن مکان را داشته باشید . پس چند دست لباس مجلسی شیک به همراه داشته باشید.
5- در مکانهای مقدس ادیان مختلف گرجستان لطفأ به اعتقادات پیروان آن ادیان احترام گذاشته و رعایت سکوت و پوشش مناسب الزامیست.
6-به هیچ عنوان نوشیدنی و غذای خود را از بیرون  به داخل رستورانهای گرجستان نبرید.

در پایان سفری خوش را در تور گرجستان برای شما آرزومندیم.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , ویزای گرجستان , تور های گرجستان , کشور گرجستان , گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 940
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : جمعه 6 تير 1393
.

تور گرجستان هوایی-زمینی-اقساط

تور گرجستان هوایی-زمینی


تور گروهی گرجستان

از این به بعد تور های گروهی گرجستان هر هفته ، سه شنبه ها و پنج شنبه ها هم به صورت تورهای زمینی گرجستان و هم به صورت تورهای هوایی گرجستان انجام می شوند.

 

تور زمینی گرجستان

تور زمینی گرجستان 3 و یا 5 شب اقامت درشهر تفلیس و یا 2 شب اقامت در شهر برجومی و 3 شب اقامت در شهر تفلیس جهت اسکی تفریحی

 

هزینه اسکی در گرجستان بسیار پایین می باشد و با صرف هزینه فقط 2 دلار برای اسکی و اسنو برد 5 دلار میتوانید . لذت تفریحات سالم را در این تور تجربه کنید.

شهر برجومی که از زیبایی های طبیعی برخوردار می باشد. دارای چشمه های آب معدنی فراوانی می باشد که می گویند این چشمه های آب معدنی برجومی خاصیت معجزه آسای جوان کنندگی دارد.



تور هوایی گرجستان

تور هوایی گرجستان با پرواز آتا هر هفته به طور مرتب در روزهای پنج شنبه به صورت رفت و برگشت انجام می شود.



تور هوایی گرجستان با جورجین ایرویز هر هفته به طور مرتب در روزهای یکشنبه و چهارشنبه و جمعه بامداد رفت و برگشت هر هفته به طور مرتب در روزهای شنبه ،سه شنبه و پنج شنبه انجام می شود.

قیمت تورهای تفلیس 
قیمت تورهای تفلیس  با توجه به خدمات 3 شب و 4 روز اقامت و  یک گشت رایگان هدیه برای بازدید از چهارمین کلیسای بزرگ جهان با اتوبوس vip تختشو و همچنین راهنمای فارسی زبان می باشد.

توجه :

با توجه به روزهای حرکت امکان افزایش شبهای اقامت در تفلیس نیز برای کسانی که علاقمند به ماندن بیشتر در آن شهر می باشند نیز مهیا است .



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور هوایی گرجستان , تور هوایی , گرجستان , تور گرجستان , قیمت تورهای تفلیس , تور گرجستان هوایی , تورهای زمینی گرجستان , تورهای هوایی گرجستان , تور گروهی گرجستان , تور زمینی گرجستان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : پنج شنبه 5 تير 1393
.

چرا تور گرجستان

  • گرجستان کشوری زیبا با مردمانی مهمان نواز و خوب می باشد.
  • تور گرجستان از نظر هزینه و قیمت بسیار مناسب است.
  • تناسب نسبی فرهنگی با ما ایرانی ها
  • غذاهای گرجی ها بدلیل اینکه قرنها جزئی از ما ایرانیان بوده اند برای ما دلچسب است.
  • مسافرت به گرجستان نیازی به ویزای گرجستان ندارد.
  • سواحل بسیار زیبای باتومی که خود جاذب توریستهای زیادی است.
  • گرجستان جزو چند کشوری است که چهار فصل را در خود دارد.

چرا تور گرجستان را انتخاب کنیم

 

گرجستان ، کشوری که در ناحیه قفقاز اوراسیا می باشد. اوراسیا به کشورهایی که هم آسیایی و هم اروپایی می باشند اطلاق می شود.

 

کشور گرجستان، واقع در خط اتصال اروپای شرقی و آسیای غربی ، از طریق دریای سیاه با غرب ، از طریق کشور روسیه با شمال، از طریق کشور ترکیه و کشور ارمنستان با جنوب و از طریق کشور آذربایجان با شرق ، هم مرز میباشد .

 

کشور گرجستان ، مساحتی به اندازه 69700 کیلومتر مربع را تحت پوشش خود قرار داده است و تقریبا 4980 میلیون نفر جمعیت دارد . تاریخ کشور گرجستان را می توان به قلمروهای کهن کولچیس و ایبری ارتباط داد .

 

گرجستان از اولین کشورهایی بود که در قرن چهارم به آیین مقدس مسیحیت ایمان آوردند . گرجستان در دوره سلطنت پادشاه دیوید و ملکه تامار در قرون 11 و 12 به اوج قدرت سیاسی و اقتصادی خود دست یافت. در آغاز قرن نوزدهم، گرجستان به امپراطوری روسیه پیوست. پس از دوره کوتاهی از استقلال، همراه با انقلاب روسیه در سال 1917، گرجستان در سال 1921 تحت هجوم ارتش بولشویک قرار گرفت و در سال 1922 به اتحاد جماهیر شوروی ملحق شد .

سیاستمدران و دولتمردان این کشور به شدت خواهان پذیرفته شدن در اتحادیه اروپا می باشند. و این امر برای آنان تبدیل به یک آرزوی بزرگ شده است.



:: موضوعات مرتبط: تور گرجستان , ,
:: برچسب‌ها: تور گرجستان , تور کشور گرجستان , گرجستان , مسافرت به گرجستان ,
:: بازدید از این مطلب : 950
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : رامش
ت : چهار شنبه 4 تير 1393
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
***************************
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی